Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat, comuna Vetel, judetul Hunedoara, Masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 353717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL VETEL
Numar invitatie: 353717/13.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat, comuna Vetel, judetul Hunedoara, Masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL VETELCod fiscal: 4374105, Adresa: str. Mihai Eminescu, nr. 256, Vetel, Telefon: 0254/237733, Fax: 0254/237847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Eminescu, nr. 256, Vetel, Romania, cod postal: 337525, telefon: +40 254237733, fax: +40 254237847, persoana de contact: HENTIU IOAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mihai Eminescu, nr. 256, Vetel, jud. Hunedoara, Romania, cod postal: 337525, telefon: +40 254237733, fax: +40 254237847
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat, comuna Vetel, judetul Hunedoara, Masura 322
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede executiei de lucrari inclusiv proiectare Proiect integrat, comuna Vetel, judetul Hunedoara, Masura 322 PNDR), comuna Vetel, jud. Hunedoara. Achizitia lucrarilor se va realiza pe loturi: Lot 1: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: Constructie cresa in localitatea Vetel, comuna Vetel, Judetul HunedoaraLot 2: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: Modernizare drum comunal DC 130 Vetel-Caoi, comuna Vetel, Judetul HunedoaraLot 3: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: Alimentare cu apa a localitatilor Vetel si Herepeia; Canalizare si statie de epurare pentru localitatile Vetel si Herepeia; Alimentare cu apa a satului Lesnic; Canalizare si statie de epurare pentru localitatea LesnicValoarea totala pentru cele trei loturi (inlcusiv cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 834.759 lei ) este de 10.234.623 lei reprezentand 2.425.266 euro.Ponderea din valoarea estimata a contractului (fara diverse si neprevazute) este de 9, 36 % (aceasta suma va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu lucrari care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil). Suma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pentru capitolul de diverse si neprevazute este de 834.759 lei fara TVA, suma ce va fi decontata daca aceste cheltuieli apar si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit i, respectiv art. 252 lit j din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Valoarea estimata fara TVA: 9.399.683 lei RON fara diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 234, 623 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
)Cuantum: Lot 1:18.000 lei; Lot 2:22.000 lei; Lot 3:146.000 lei;b)Per valabilit: 120de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. C)Forma constit: 1.instrum garant irevocabil emis in cond.legii de o soc bancar ori de soc asigur; sau ordin de plata in contul RO13 TREZ3665006XXX000121 Trez Deva, cu cond confirm acest de banca emitenta pana la data depun ofertelor. Clauze obligatorii: Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine cf art 278III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: - Declaratia de eligibilitate.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 12A) si Cazier judiciar si fiscal al operatorului economic si al administratorului/administratorilor operatorului economic.Nota: in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze la una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 12B), Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul (pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006).Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010.Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa confirme ca oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia, ca nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri, ca oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite si ca detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 31).Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Hentiu Ioan-primar, Cancelare Ioan-viceprimar, Nojogan Liliana Maria-contabil sef, Tat Maria ?secretar, Zasloti Aurelian Dorel- consilier juridic, ConstantinescuLuciana Sibiana- inspector, Consilieri locali Avramescu Gheorghe Paul, Barna Gheorghe Dorin, Cocos Andrei, Gaspar Francisc Octavian, Josan Viorel, Podelean Cornel, Popa Petru, Serban Dorin, Cornel Cornel Nicolae, Urs Octavian. Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic.Conditie de calificare: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului.Modalitatea de indeplinire: Pentru persoanele fizice/juridice romane se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate iar pentru persoanele juridice straine se va prezenta un document echivalent.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru acele activitati asumate prin acordul de asociere.- Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs. Conditie de calificare: persoanele juridice straine trebuie sa detina un certificat de rezidenta fiscal sau o declaratie valabila in acest sens.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta unul din documentele solicitate.Nota: cerinta aplicabila numai persoanelor juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa ) sa fie cel putin egala cu valorile solicitate mai jos: Lot 1:1.823.000 lei; Lot 2:2.282.000 lei; Lot 3:14.694.000 lei.-Formularul nr. 3 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri pe ultimii trei ani (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod individual., Cerinta nr. 2Dovada prin care se confirma ca ofertantul va avea acces la momentul semnarii contractului la disponibile resurse reale negrevate de datorii (cum ar fi o linie de credit sau alte mijloace financiare confirmate de banci) de cel putin Lot 1:520.000 lei ; Lot 2:650.000 leiLot 3:4.000.000 lei ; suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de 12 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic., Cerinta nr. 3Dovezi privind asigurarea riscului profesional pentru serviciile de proiectare pentru Lot 1, Lot 2 si Lot 3, conform Ordin Presedintelui ANRMAP nr. 509 / 2011 precum si art. 185 din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare. Se va prezenta asigurare profesionala existenta la nivelul operatorului economic pentru serviciile de proiectare prin prezentarea politei de asigurare profesionala valabila la data limita de depunere a ofertei, in copie. Se accepta initial o declaratie ca, in situatia in care va fi declarat castigator, va prezenta la incheierea contractului o asigurare de risc profesional.In cazul unei asocieri fiecare asociat tb.sa prezinte acest document.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lot 1, Lot 2 si Lot 3Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor. Completare formular nr. 12E si formularul nr. 12F, Completare Experienta similara proiectare; xperienta similara executie se prezinta in original.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document prin care se se confirme prestarea serviciilor/ executarea lucrarilor (contracte duse la bun sfarsit) in valoare de cel putin: LOT 1: proiectare 50.420 lei fara TVA; executie 861.136 lei fara TVA;LOT 2: proiectare 20.993 lei fara TVA; executie 1.120.046 lei fara TVA;LOT 3: proiectare 296.993 lei fara TVA; executie 7.347.088 lei fara TVA.Pentru fiecare lot se acceepta atat prezentarea de contracte distincte pentru proiectare si pentru exececutie, cat si a unui unui singur contract pentru fiecare lot care sa cuprinda proiectare si executie cumulat care sa atinga valorile solicitate.Se vor prezenta: formular privind experienta similara pentru contracte a caror obiect a fost prestarea serviciilor solicitate, respectiv pentru contracte a caror obiecte a fost executia lucrarilor solicitate; Contractul/contractele sau dupa caz, principalele parti din contract/contracte prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara sau orice alt document document prin care se se confirme prestarea serviciilor/executarea lucrarilor., Cerinta nr.2 Lot 1, Lot 2 si Lot 3Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Ofertantul trebuie sa aiba logistica, echipamentele necesare realizarii serviciilor si executiei lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. In acest sens ofertantul va completa si prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Operatorul economic va trebui sa demonstreze detinerea, sub formele amintite mai sus, a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport carevor fi folosite pentru indeplinirea contractului, corelat cu propunerea tehnica.Pentru executie: Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Daca op. ec. nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament., Cerinta nr.3Lot 1 proiectare: - echipament pentru listare, scanare, copiere (format nimim A3) sau aparat multifunctional ce indeplineste toate functiile, minim 1 buc;
- 1 plotter pentru listare planse in format minim A0;calculatoare, minim 4 buc. Fiecare calculator va fi prevazut cu sistem operare, programe de editare si calcul Microsoft Office (cel putin word si excel) sau echivalent.-Program de proiectare (Autocad sau Civil 3D sau ArhiCad sau echivalent) ? min. 1 buc;
- Program calcul elemente de rezistenta a constructiilor ? min. 1 buc;
-Program calcul economic al lucrarilor de constructii - min. 1 buc.Pentru programele de proiectare se accepta initial prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a ofertantului ca detine/dispune de programe de proiectare necesare indeplinirii contractului ce urmeaza a fi atribuit. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior dovada detinerii acestora., Cerinta nr.3Lot 2 proiectare: - echipament pentru listare, scanare, copiere (format nimim A3) sau aparat multifunctional ce indeplineste toate functiile, minim 1 buc;
- 1 plotter pentru listare planse in format minim A0;
- calculatoare, minim 4 buc. Fiecare calculator va fi prevazut cu sistem operare, programe de editare si calcul Microsoft Office (cel putin word si excel) sau echivalent-Programe de proiectare asistata constructii ? Autocad sau Civil 3D sau ArhiCad sau echivalent- min. 1buc;
-Programe de proiectare asistata drumuri ? ADVANCED ROAD DESIGN sau echivalent - min. 1 buc;
-Program calcul economic al lucrarilor de constructii - min. 1 buc.Pentru programele de proiectare se accepta initial prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a ofertantului ca detine/dispune de programe de proiectare necesare indeplinirii contractului ce urmeaza a fi atribuit. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior dovada detinerii acestora., Cerinta nr.3Lot 3 proiectare: - echipament pentru listare, scanare, copiere (format nimim A3) sau aparat multifunctional ce indeplineste toate functiile, minim 1 buc;
- 1 plotter pentru listare planse in format minim A0;
- calculatoare, minim 4 buc. Fiecare calculator va fi prevazut cu sistem operare, programe de editare si calcul Microsoft Office (cel putin word si excel) sau echivalent-Program de proiectare (Autocad sau Civil 3D sau ArhiCad sau echivalent) ? min. 1 buc;
-Program de proiectare specific pentru retele alimentare cu apa CAD sau HYDRA sau echivalent ? min. 1 buc;
-Program de proiectare retele canalizare CAD sau CANALIS sau echivalent ? min. 1 buc;
- Program calcul elemente de rezistenta a constructiilor ? min. 1 buc;
-Program calcul economic al lucrarilor de constructii - min. 1 buc.Pentru programele de proiectare se accepta initial prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a ofertantului ca detine/dispune de programe de proiectare necesare indeplinirii contractului ce urmeaza a fi atribuit. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior dovada detinerii acestora., Cerinta nr. 4 Lot 1, Lot 2 si Lot 3Formularul nr. 12I - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse.Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse, Formular nr. 6 experti cheie atat pentru proiectare cat si pentru executie, CV-ul acestora.Ofertantul sa dispuna de resursele umane considerate ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului, corelat cu cele prezentate in oferta tehnica, atat pentru personalul aferent activitatii de proiectare cat si pentru personalul de executie, pentru a fi indeplinite activitatile contractului conform celor descrise prin caietul de sarcini anexat documentatiei., Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor. Cerinta nr. 1 Lot 1 , Lot 2, Lot 3Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente emise in conditiile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006, pentru activitati de executie lucrari de constructii.Se accepta ca ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa, Cerinta nr. 2Lot 1 , Lot 2, Lot 3Certificatul de protectia mediului din seria ISO 14001 pentru activitati de proiectare si lucrari constructii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.Se accepta ca ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara, LOT 1, LOT 2, LOT 3
Perioada de garantie a lucrarii, LOT 1 SI LOT 2, Costul operational total LOT3
50
Descriere: Punctaj tehnic
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2013 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer