Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 64216200-5 | 643a | 643c | 65397 | 66110000-4 | 66113000-5 | 6651 | 66516100-1 | 66551 | 6679 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Sistem de canalizare si tratare a apelor uzate menajere in comuna Balotesti, satele Balotesti si Dumbraveni, judetul Ilfov?


Detaliu pentru invitatia numarul 347303
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Balotesti (Consiliul Local)
Numar invitatie: 347303/23.05.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Sistem de canalizare si tratare a apelor uzate menajere in comuna Balotesti, satele Balotesti si Dumbraveni, judetul Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balotesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 4532469, Adresa: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Telefon: 021/351.10.92, Fax: 021/352.18.85
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Romania, cod postal: 077017, telefon: +40 213511092, fax: +40 213521885, persoana de contact: Marius Ionita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Romania, cod postal: 077017, telefon: +40 213511092, fax: +40 213521885, persoana de contact: Marius Ionita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?Sistem de canalizare si tratare a apelor uzate menajere in comuna Balotesti, satele Balotesti si Dumbraveni, judetul Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?SISTEM DE CANALIZARE SI TRATARE A APELOR UZATE MENAJERE IN COMUNA BALOTESTI, SATELE BALOTESTI SI DUMBRAVENI, JUD ILFOV? ? Conform temei de proiectare reteaua de canalizare, se vor executa20289 ml retea de canalizare si adaugarea a 3 module la statia de epurare a apelor uzate menajereintr-o singura etapa.Se propune, ca la finalizarea lucrarii sa se realizeze 20289mlde conducta de canalizare menajera cu diametre cuprinse intre 200 si 315 mm, executata cu teava PP Multistrat SN4, PP Multistrat SN8, sau alte materiale similare, dar care sa indeplineasca aceleasi caracteristici cu tubulatura propusa.Valoarea estimata totala a contractului este 7.286.197, 00 lei fara TVA, din care: valoare estimata lucrari in suma de 6.671.871, 00 lei fara TVA, valoare estimata pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului in suma de 285.662, 00 lei fara TVA. Suma alocata pentru diverse si neprevazute este de 328.664 lei fara TVA. Valoare estimata fara diverse si neprevazute: 6.957.533 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 286, 197 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia particip. este de 139.150 lei-scrisoare garantie bancara, in formatul Form.11 eliberata de o banca si trebuie sa contina : - sa fie prezen. in ORIGINAL, anexata la oferta, sa se refere la procedura, sa contina denum. autorit. si numele op. ec., data valabil. si parafa lizibila si semnatura bancii, sa corespunda sumei fixate, ; instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari va respecta preved. art86, alin.3 din HGR nr.925/2006 sau ordin de plata (cu cond. Confirm. de banca emitenta) in contul RO30TREZ4215006XXX000285 deschis la Trezoreria Ilfov. Garantia de part. in val de 50% se accepta cu dovada prezent calitati de I.M.M.-declaratie . Neprezent. dovezii constit. garantiei de participare atrage dupa sine resping. ofertei. Perioada de valab. a garantiei pt particip. este de 90 zile(raportata la data limita stabil. pt dep.ofertei), sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate b) neconditionat la prima cerere a beneficiarului Doc. de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara / soc. de asigurari in favoarea autorit., va cuprinde faptul ca autoritatea poate retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia sau ofertantul castigator, nu constituie garantia buna executie in perioada de valab. nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului sau ofertantul castigator refuza sa semneze contractul. Doc. de garantare emis in cond. legii va prevede ca ofertantul care depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, soc. bancara / asigurari va plati neconditionat autorit. suma calculata conform preved. art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. Doc. de garantare care nu contine prevederile enuntate mai sus, nu va fi acceptata. Pt. plata in valuta se va lua in calcul valoarea leu/euro a BNR comunicat cu 5 zile inainte de data limita de depune a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia buna executie e de 5% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform model form.19), care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. In acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la trezoreria statului. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va dispune ca banca sa instiinteze contract. despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobanda in favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A(declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.12K )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: a)Primar - PRETORIAN Cristian Stefan;b)Viceprimar - Ionut TIGANASU.c)Contabil - Margareta LICSANDRU.d)Compartiment Achizitii - Constanta DUMITRU.e)Secretar ? Cojocariu MARIANAf)inspector urbanism - Ion Madalin Virgilg)consultant achizitii: Marius Ionitah)inspector contabilitate: Barzoi Angelicai)Consilieri: AVRAM CRISTIAN, BARBULESCU LEONIDA, BUNEA MARIAN, COSMA VIRGIL-MARIAN, DATCU OANA-AMALIA, DUMITRESCU LILIANA, FIRICEL GHEORGHE, GRIGORAS AUREL, ION FLORIAN-DANUT, MIRCEA VICTOR-ADRIAN, MUSTATAALEXANDRU CORNEL, SAMOILA CORNEL, SANDU CONSTANTIN, STEFAN GHEORGHE.-Cazier judiciarCerinta obligatorie: Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si de executantul lucrarii.-Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.-Cazier fiscalCerinta obligatorie: Cazier fiscal al companiei valabil la data limita de depunere a ofertelor.Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr.12BPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Documentele, valabile la data limita de depunere a ofertelor, se vor atasa in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data limita de depunere a ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.-Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaMod de dovedire: Se va complete Formularul nr.12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii. Cerinta obligatorie: pentru proiectant cat si de executantul lucrarii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin: 13.915.066 lei pentru ofertant.Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 13.915.066lei pentru operatorul economic si sa rezulte din bilantul/balanta contabila la 31.12.2010, 31.12.2011 sau 31.12.2012 sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului ; Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si euro stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia fnanciara aferenta Se va completa Formularul nr.2 care sa cuprinda informatii privind cifra de afaceri si profitul ofertantului ., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare.Modalitatea de indeplinireExecutantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarea lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza HG 577/1997 prezentand documente doveditoare - asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari sau scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit sau se va prezenta un chas flow pentru 3 luni conform ordinului 509/2011 ANRMAP in valoare de 1.739.383 lei sau orice alt document care poate dovedi sustinerea financiara pe aceasta perioada. Se va prezenta un document tip asigurare sau scrisoare de bonitate sau un document tip chas flow pentru suma de 1.739.383 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze, la momentul semnarii contractului (nu la momentul ofertarii) ca are resurse financiare in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte, avand o valoare cumulata de minim 6.671.871, 00 lei, fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respectiv. Se lasa la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (3) lit.a) din OUG34/2006(beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit); Se vor prezenta cerificari de buna executie sau orice alte documente conform precizarilor de mai sus. Actele trebuie depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei. Se va completa Formularul nr. 12E., Continuare cerinta 1Avand in vedere natura complexa a achizitiei, pentru indeplinirea cerintei 1 si cerintei 2 privind experienta similara, se pot prezenta fie contracte separate pe cele doua componente (proiectare, respectiv executie), fie contracte care sa cuprinda, la nivelul aceluiasi contract PT+E, in conditiile indeplinirii valorilor impuse (cumulate). Se accepta prezentarea unui contract maxim doua ce au ca obiect combinatia de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract. Se va completa Formularul nr. 12F/12E, Cerinta 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani, servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte, cu o valoare cumulata de minim de 285.662, 00 Lei fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respectiv. Se lasa la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (3) lit.a) din OUG34/2006(beneficiari, valoare, perioada si locul prestarii serviciilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit); actele trebuie depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei.Modalitatea de indeplinire- Se va completa Formularul nr. 12F (declaratie privind lista principalelor servicii realizate in ultimii 3 ani)., Cerinta 3
Echipamentele necesare pentru executarea contractului
Dotarea minima trebuie sa includa: Executant:
Se va completa Formularul nr. 12H (declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari).
Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe perioada implicarii efective in derularea contractului/executia lucrarilor.Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei.
Pentru proiectant:
statie totala
plottercalculatoare
autoturisme
programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehniceSe va completa Formularul nr. 12H (declaratie privind dotarile tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari).
Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe durata contractului/executiei lucrarii.Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru executia contractului, pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei., Cerinta 4
Personalultehnic de specialitate
Cerinta obligatorie: Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) Formular nr. 12I, si anume:
Pentru executantul lucrarii:
- manager de proiect care a finalizat un curs de project management recunoscut cel putin la nivel national curs de project management (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat in domeniul Management proiect; Se accepta si alte certificari echivalente de calificare ca manager de proiect;
- sef de santier cu diploma de sudii universitare inginerie si experienta elevanta in aceasta calitate. experienta : Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef de santier? intr-o investitie similara. se va prezenta copie dupa actul de studiu si un act care sa dovedeasca experienta minima ceruta
- responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) si responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul edilitare. Se va prezenta copie dupa atestat
-Specialist protectia mediului cu diploma de absolvent studii superioare si cu licenta: experienta generala de cel putin 3 ani; experienta specifica dovedita prin realizarea a cel putin un studiu de impact asupra mediului; se va prezenta copie dupa actul de studiu si un act care sa dovedeasca experienta minima ceruta., Cerinta 5
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereCerinta obligatorie: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr.12I
Pentru personalul nominalizat se vor prezenta :
CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii din care sa reiasa participarea in cel pu?in un proiect similar ?, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea si exclusivitatea pentru implicarea in echipa ofertantutului propusa pentru executia contractului., Cerinta 6
Informatii privind subcontractantii
Cerinta obligatorie:
Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestoraIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati
Se va completa Formularul nr. 12G; Formularul nr. 6 (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora).Declaratia pe propria raspundere in temeiul art.69F din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003.
Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii., Cerinta 7
Informatii privind asocierea:
In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu art. Formular nr. 7.
Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Cerinta obligatorie: Se va atasa in original/copie legalizata / copie conform cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii, pentru partea de contract pe care o vor indeplini.Nu se admit ofertanti in curs de certificare. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie si valabil la data limita de depunere a ofertelor- in original/copie legalizata / copie conform cu originalul de reprez legal al firmei.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinitade toti asociatii, pentru partea de contract pe care o vor indeplini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (cumulat pentru proiectare si executie)se acorda Pfinanciar =50 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pretminim / pretn) x 50 puncte
Punctaj tehnic 1- P1 Termenul de executie a lucrarilor de constructie (exprimat in luni)
20
Descriere: : Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarilor de constructie? se calculeaza si se acorda astfel: P1 ; Pentru cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, se acorda punctajul maximum P1 maxim = 20 puncte. Pentru perioade mai mari decat cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calcula conform astfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor de constructii / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n)) x 20. Durata de executie a lucrarilor maxim acceptata este de 12 Luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 5 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctaj tehnic 2- P2 Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare (exprimat in zile calendaristice)
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare? se calculeaza si se acorda astfel: P2; Pentru cea mai mica perioada de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P2 maxim = 20 puncte; Pentru perioade de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica mai mari decat cea prevazuta la capitolul IV.1. se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de indeplinire cea mai mica a serviciilor de proiectare / perioada de indeplinire serviciilor de proiectare (n) ) x 20; termenul de predare a proiectului maxim acceptat este de 3 luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 14 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctaj tehnic 3 - P3- Garantie acordata lucrarii (exprimata in luni)
10
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P3 maxim = 10 puncte; Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P3 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii) x 10.perioada de garantie minima acceptata este de 12 luni( sub care oferta va fi declarata neconforma) si durata maxima este de 60 luni (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer