Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL - ?SISTEM CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE IN COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI


Detaliu pentru invitatia numarul 326716
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CHIRNOGI (CONSILIUL LOCAL CHIRNOGI)
Numar invitatie: 326716/14.05.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL - ?SISTEMCANALIZARE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE IN COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHIRNOGI (CONSILIUL LOCAL CHIRNOGI)Cod fiscal: 3966303, Adresa: COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI, Chirnogi, Telefon: 0242524276, Fax: 0242524276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI, Chirnogi, Romania, cod postal: 917025, telefon: +40 242524276, fax: +40 242524276, persoana de contact: CONSTANTIN STANILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI, STRADA VIILOR NR. 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL - ?SISTEMCANALIZARE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE IN COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL - ?SISTEMCANALIZARE SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE IN COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 110, 504 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 322.210, 08 lei; Valabilitate garantie participare: 60 de zile de la datalimita de depunere aofertelor; Valabilitate oferta: 60de zile de la data limita de depunere aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis laTrezoreria municipiului Oltenita: RO24TREZ2025006XXX000585, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractantecel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor; - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara- Formularul 15sectiunea III, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A(declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Cazier judiciarCerinta obligatorie: Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelorMod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Cazier fiscalCerinta obligatorie: Cazier fiscal al companiei valabil la data depuneriiofertelor.Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr.12BPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscaladin care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independentaMod de dovedire: Se va complete Formularul nr.12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 12KPersoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/20061)": Vasile CHECIU ?Functia de primar, Achizitii Publice: Adriana Burda, Secretar: Violeta Zamfira PETCU Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a executa lucrarileavand: ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitieCerinta obligatorie: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul, asociatii, subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul (Certificat constatator emis de ORC)- in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia econ-financ.Cifra medie de afaceri pe ult.3 ani, rezultata din activ de proiectare sa fie decel putin 920.600, 00lei si constructii montaj sa fie de cel putin 20.000.000, 00 lei, Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul nr.2.Bilantul contab aferent exercit financ. 2009, 2010si2011, vizate si inreg de org. competente.Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate prezenta balanta de verificare intocmita pentru31.12.2011 sau alte documente echivalente.Ofertantul trebuie sa depuna rapoartele auditorilor financiari si/sau contabililor autorizati sau cenzori, la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand cifra de afaceri din activitatea de proiectare si constructii montaj.Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea, cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceriva fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia fnanciara aferenta. Cursul mediu anual din 2009 pentru Euro: 4, 2373 RON Cursul mediu anual din 2010 pentru Euro: 4, 2099 RON Cursul mediu anual din 2011 pentru Euro: 4, 2379 RON, Informatiiprivindsituatia economico-financiaraAcces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare., Modalitatea de indeplinireExecutantulva fi obligat sa sustina financiar din fonduri proprii pe o perioada de minim 2 luni executarea lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza HG 577/1997, prezentand documente doveditoare angajante in acest sens. Suma necesara pentru sustinere financiara fiind de 8000000lei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul ca ofertantii sa depuna documente incheiate in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 3ani pentru proiectare /5ani pentru executie, prestarea serviciilor/lucrarilor pentruPProiectant: 1 contract de proiectare, max 2 similare ca natura si complexitate de proiectare, cu o valoare de minim 460, 300, 00lei , fara TVA;Executant: 1 contract de executie, maxim 2, cu o valoare de minim10.000.000, 00 lei , fara TVA;, Cerinta obligatorie: Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr. 12E/F. Se vor prezenta copii de pe parti relevante ale contractului, recomandari din partea unor beneficiari pentru lucrari similare care au fost solicitate ca cerinte minime, din care sa reiasa ca lucrarile au corespuns din punct de vedere calitativ si au fost executate in termen, in original sau copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei.Cursul mediu anual din 2007 pentru Euro: 3, 3373 RON ; 2008 pentru Euro: 3, 6827 RONCursul mediu anual din 2009 pentru Euro: 4, 2373 RON Cursul mediu anual din 2010 pentru Euro: 4, 2099 RON; Cursul mediu anual din 2011 pentru Euro: 4, 2379 RON; Dovedirea experientei similare de proiectare/executie se va raporta (se va calcula) de la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicit, orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initialde ofertanti in scopul dovedirii experientei similare, in cazul in care contractele prezentate nasc anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a fi prezentate de ofertanti contracte incheiate intre entitati economice in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare.Echipamentele necesar pentru executarea contractului, Modalitatea de indeplinire Dotarea minima trebuie sa includa: Executant: Se va completa Formularul nr. 12H.Dovada detinerii in proprietate/inchirierea.Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare insotite de rapoartele de inspectie.Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe durata contractului.Pentru proiectant: statie totala, plotter, calculatoare, autoturisme, licenta soft devize, licenta, softuri proiectare (intalatii sanitare, rezistenta si stabilitate)Se va completa Formularul nr. 12H.Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare., Personalultehnic de specialitateCerinta obligatorie: Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) Formular nr. 12I, dupa cum urmeaza: , Pentru executantul lucrarii: manager de proiect care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat in domeniul Management proiect; Se accepta si alte certificari echivalente de calificare ca manager de proiect; sef de santier cu experienta profesionala in domeniul obiectului contractului dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar sef de santier adjunct cu diploma de studii in inginerie cu experienta specifica de cel putin 3 ani, expert protectia mediului absolvent studii superioare de lunga durata cu licenta experienta specifica de cel putin 3 ani;responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM), cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SS, Pentru proiectantul lucrarii: inginer proiectant de specialitate, specialist in domeniul constructii, cu experienta profesionala in proiectarea de cel putin 3 ani in aceasta calitate; proiectant de specialitate, specialist in arhitecturacu experienta specifica in proiectarea de cel putin 3 ani in aceasta calitate; ing. instalatii cu experienta de minim un proiect similar cu experienta specifica in proiectarea de cel putin 3 ani in aceasta calitate;ing. hidro cu experienta de minim un proiect similar cu experienta specifica in proiectarea de cel putin 3 ani in aceasta calitate; inginer specialist in topografie/ geodezie cu experienta profesionala in proiectarea de cel putin 3 ani in aceasta calitate; inginer specialist in ingineriegeologica/geofizica, cu experienta profesionala in proiectarea de cel putin 3 ani in aceasta calitate.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta : CV semnat si stampilat in original;, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii, Se va prezenta ?copie?, semnata si stampilata de catre ofertant, pe propria raspundere, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa certificatul de autorizare respectiv, eliberat de organele competente, Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un Laborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeazaa se executa. Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor. Proiectantul/ executantul instalatiei electrice pana la 0, 4 kv va prezenta autorizatia/atestatul tip B-A.N.R.E. pentru proiectare/executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv. (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul)., Informatii privind subcontractantii Cerinta obligatorie: Declaratie priv subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Se va completa Formularul nr. 12G; Formularul nr.6. Declaratie pe proprie raspundere privind protectia muncii. Declaratie pe proprie raspundere privind obligatii contractuale in curs de desfasurare, Declaratia pe propria raspundere in temeiul art.69F din OUG 34/2006 ; Formular 12 J ? Calitatea de participant la procedura. Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea, Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu art. Formular nr. 7Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie (proiectare si executie lucrari edilitare si canalizare), Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO 9001:2000, sau echivalent In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de totiasociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie, (proiectare si executie lucrari edilitare si canalizare), Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO 14001, sau echivalent In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de totiasociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
49
Descriere: Componenta financiara
Oferta Tehnica
51
Descriere: Ptehnic1 +Ptehnic2 + Ptehnic 3 = 51
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer