Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru proiectul ,,MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI"


Detaliu pentru invitatia numarul 341733
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CHIRNOGI (CONSILIUL LOCAL CHIRNOGI)
Numar invitatie: 341733/14.01.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru proiectul , ,MODERNIZARESTRAZIIN COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHIRNOGI (CONSILIUL LOCAL CHIRNOGI)Cod fiscal: 3966303, Adresa: COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI, Chirnogi, Telefon: 0242524276, Fax: 0242524276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI, Chirnogi, Romania, cod postal: 917025, telefon: +4 0242524276, fax: +4 0242524276, persoana de contact: Irinel Roman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI, Chirnogi, Romania, cod postal: 917025, telefon: +4 0242524276, fax: +4 0242524276
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru proiectul , ,MODERNIZARESTRAZIIN COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru proiectul , ,MODERNIZARESTRAZIIN COMUNA CHIRNOGI, JUDETUL CALARASI?. Se vor reabilita strazi comunale pe o lungime de 10526 ml.Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 269.345 lei, fara TVA, iar pentru executie este de 9.157.730 lei, fara TVA.Perioadade executie a contractlui este de 12 luni din care 3 luni alocate proiectarii si 9 luni alocate executiei de lucrari;
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 427, 075 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia particip. e 188.541, 5lei-scrisoare garantie bancara, in formatul stabilit la Form.11.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Oltenita: RO24TREZ2025006XXX000585, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.Sa se refere la procedura, sa contina denumirea autoritatii, sa corespunda sumei fixate, sa aiba inscrisa valab. si sa contina parafa lizibila , semnatura autorizata si numele op. ecomonic;Neprezent. dovezii constit. garantiei de participare atrage dupa sine resping. ofertei. Perioada de valab. a garantiei pt particip. este de 90 zilede la data limita de depunere oferta, sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate b) neconditionat la prima cerere a beneficiarului Doc. de garantare emis in cond. legii in favoarea autoritatii, va cuprinde faptul ca autoritatea poate retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia sau ofertantul castigator, nu constituie garantia buna executie in perioada de valab. nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului sau ofertantul castigator refuza sa semneze contractul . Doc. de garantare emis in cond. legii va prevede ca ofertantul care depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, soc. bancara / asigurari va plati neconditionat autoritatii suma calculata conform preved.r art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. Doc. de garantare care nu contine prevederile enuntate mai sus, nu va fi acceptata.Pt. plata in valuta se va lua in calcul valoarea leu/ euro a BNR la 15.12.2012
Garantie de buna executie
Garantia buna executie e de 10% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform form.19), care devine anexa la contract cu prev. art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. In acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la o banca agreata de parti. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va dispune ca banca sa instiinteze contract. despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobanda in favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50%.Pt. plata in valuta se va lua in calcul valoarea leu/ euro a BNR la 15.12.2012
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modific completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa Formular 12A(declaratie privind eligibilitatea).Cazier judiciar-Cerinta obligatorie: Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Mod de dovedire: Formularul nr. 12J Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modific si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 12K.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/2006)": Irinel ROMAN?Functia de primar, Viceprimar: Stefan Ion, Secretar: Violeta Zamfira PETCU, Achizitii publice : Adriana BURDA, Contabilitate: Gabriel MACARE, Juridic: Elena LUICEANU, Consilieri Locali: Andrei Ion, Bold Mircea-Florin, Cap-de-Mai Anghel, Checiu Vasile, Chirica Marian, Cotoban Ionel Aurelian, Dragomir Ilie, Ene Gheorghe, Gaina Vicu, Paceagiu Dumitru, Stanimir Nicolae, Trache Ilie, Voda Nicolae, Zamfir Viorel Marius.Cazier fiscal-Cerinta obligatorie: Cazier fiscal pentru operator economic(firma)si/sau pentru administratori/actionari din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal pentru operator economic(firma)si/sau pentru administratori/actionari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta obligat: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr.12B.Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare priv obligatiile la fondul pentru mediu.Documentele, valabile la data limita dedepunere a ofertei, se vor atasa in original/ copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Certificat de participare cu oferta independenta.Cerinta obliga: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr.12D Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-se va prezenta copie copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul de inmatriculare de la ORC.-Se va prezenta certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.6 sau echivalent)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului - raspundere civila, Se va prezenta Declaratie privind asigurarea de risc profesional pentru proiectare valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Se va prezenta in original., Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri cumulata pe ultimii 5 ani, rezultata din activitate de proiectare / constructii montaj sa fie de cel putin: 538.690 lei pt Proiectant si 18.315.460 lei pt. Executant . Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceriva fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia financiara aferenta.Se va completa Formularul nr.2 (informatii generale), Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare.Modalitatea de indeplinireExecutantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarii lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza HG 577/1997 prezentand minim un cash flow pentru 3 luni conform ordinul 509/2011 ANRMAP in valoare de 1488517, 5 lei., Prezentand documente doveditoare asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari sau scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaOfertant trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 3/5ani, executia servic/lucrari pt: ?Proiectant: un contract minimsimilar ca natura si complexitate de proiectare, cu o valoare de minim 269.345 Lei, fara TVA;?Executant: un contract minim similar ca natura si complexitate de executie, cu o valoare de minim 9.157.730lei , fara TVA;Modalitatea de indeplinire- Se va completa Formularul nr. 12E/F (declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari )., Se va completa Formularul nr. 12E/F (declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari ., Echipamentele necesar pentru executarea contractului Pentru executant utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari.Pentru echipamentele executantului obtinute prin : contracte de inchiriere sau contracte de leasing sau orice alte forme de detinere vor fi prezentate acte doveditoare incheiate valabile la data limita de depunere a ofertelor., Se va completa Formularul nr. 12H (declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari). Se va prezenta o copie dupa documentul de detinere, in orig. sau copie legal. sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu orig.de reprez legal al firmei.Se permite prezentarea altor documente cara sa faca dovada punerii la dispozitie., Personalultehnic de specialitateCerinta obligatorie: Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de AC ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) Formular nr. 12I, si anume: Formular nr. 12I-se va prezenta copie dupa actul de studiu si un act care sa dovedeasca experienta minima ceruta- manager de proiect cu diploma de studii recunoscuta., - sef de santier ? cu diploma de studii universitare in inginerie ?, cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef de santier? intr-o investitie similara.-responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM), cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SSM? in cel putin o investitie similara. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare- responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul edilitare absolventcu diploma de studii superioare tehnice. Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca ?responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor drumurilor., Specialist protectia mediului: absolvent studii superioare de lunga durata cu licenta: experienta generala de cel putin 3 ani; experienta specifica dovedita prin realizarea a cel putin un studiu de impact asupra mediului; Personalul mai sus nominalizat reprezeinta personalul fara de care nu se poate executa un proiect, cu atat mai putin fiind impusi sa existe de legislatia in vigoare.Pentru proiectantul lucrarii: -proiectant de specialitate, specialist in domeniul constructiilor de drumuri., Specialist topografie pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate cu experienta in executie Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?topometrist? in cel putin o investitie similara., Pentru personalul nominalizat se vor prezenta : CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii din care sa reiasa participarea in cel pu?in un proiect similar ?, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea si exclusivitatea pentru implicarea in echipa ofertantutului propusa pentru executia contractului., Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereCerinta obligatorie: Declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3/5 ani.Se va completa Formularul nr.12I, Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu art. Formular nr. 7Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Formular nr. 7 Informatii privind standardele de management al calitatii - certificatul ISO 9001 sau echivalent, Informatii privind standardele de management al management de mediu - ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara-Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (cumulat pentru proiectare si executie)se acorda Pfinanciar =50 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pretminim / pretn) x 50 puncte;
2 Punctaj tehnic1- P1 Termenul de executie a lucrarilor de constructie
15
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarilor de constructie? se calculeaza si se acorda astfel: P1 ; Pentru cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, se acorda punctajul maximum P1 maxim = 15 puncte. Pentru perioade mai mari decat cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calcula conform astfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor de constructii / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n)) x 15. Durata de executie a lucrarilor maxim acceptata este de 9 luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 5 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
3Punctaj tehnic 2- P2 Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare? se calculeaza si se acorda astfel: P2; Pentru cea mai mica perioada de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P2 maxim = 15 puncte; Pentru perioade de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica mai mari decat cea prevazuta la capitolul IV.1. se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de indeplinire cea mai mica a serviciilor de proiectare / perioada de indeplinire serviciilor de proiectare (n) ) x 15; termenul de predare a proiectului maxim acceptat este de 3 luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 14 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
4Punctaj tehnic 3 - P3- Garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P3 maxim = 20 puncte; Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P3 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii) x 20.perioada de garantie minima acceptata este de 12 luni( sub care oferta va fi declarata neconforma) si durata maxima este de 120 luni (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul autoritatii contractante, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.01.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer