Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru proiectul integrat ,, DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII , IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA OSTROV, JUDETUL TULCEA,,LOT 1: ?Imbunatatirea retelei publice de apa si inf


Detaliu pentru invitatia numarul 322618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OSTROV (PRIMARIA OSTROV JUD. TULCEA)
Numar invitatie: 322618/23.03.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru proiectul integrat , , DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII , IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA SI PUNEREA IN VALOAREA MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA OSTROV, JUDETUL TULCEA, ,LOT 1: ?Imbunatatirea retelei publice de apa si infiintare retea publica de canalizare menajera cu statie de epurare in comuna Ostrov, judetul Tulcea?LOT 2: ?Construire, infiintare After-school in comuna Ostrov, judetul Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSTROV (PRIMARIA OSTROV JUD. TULCEA)Cod fiscal: 4794079, Adresa: OSTROV JUDETUL TULCEA, Ostrov, Telefon: 0240577336, Fax: 0240577336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OSTROV JUDETUL TULCEA, Ostrov, Romania, cod postal: 827175, telefon: +40 240577336, fax: +40 240577336, persoana de contact: NICOLAE ONEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei comunei, str. Scolii, nr.2, localitatea OSTROV, JUDETUL TULCEA, Romania, cod postal: 827175
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru proiectul integrat , , DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII , IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA SI PUNEREA IN VALOAREA MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA OSTROV, JUDETUL TULCEA, ,LOT 1: ?Imbunatatirea retelei publice de apa si infiintare retea publica de canalizare menajera cu statie de epurare in comuna Ostrov, judetul Tulcea?LOT 2: ?Construire, infiintare After-school in comuna Ostrov, judetul Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare ( fazele PT+CS+DE+DTAC+Documentatii pentru avize, acorduri+verificare tehnica) si asistenta tehnica la pachet cu executia lucrarilor pentru proiectul integrat compus din urmatoarele actiuni: LOT 1: ?Imbunatatirea retelei publice de apa si infiintare retea publica de canalizare menajera cu statie de epurare in comuna Ostrov, judetul Tulcea?LOT 2: ?Construire, infiintare After-school in comuna Ostrov, judetul Tulcea?Detalii se regasesc in continutul Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 339, 411 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: pentru Lotul 1:120.000 lei , pentru Lotul 2:7.500 lei. Se prezinta in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta. Perioada de valabilitate: 90 zileSe poate constitui prin virament bancar (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO88-TREZ-6425-006X-XX00-0477, deschis la Trezoreria Macin, Jud Tulcea SAU printr-un instrument de garantare emis in conditiile Legii (art.86 alin. 1, 2, 3 din HGR 925/2006), de o societate bancara sau o societate de asigurari.Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu, toate prev art. 87 din H.G. 925/2006 si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 8444, 4 lei-lot 1/4275, 4 lei lot 2, calculata cf. prevederilor art. 2781 alin. (1) lit. c/b) din O.U.G. 34/2006, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din Pretul contractului, fara TVA. Mod de constituire: un instrum de garantare emis in cond legii de o societatebancara sau de asigurari, ce devine anexa la Contract. Daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , conform art. I din HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se va completa Formularul nr. 12A (declaratie privind eligibilitatea)- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte acest formular-Se va prezenta Cazierul fiscal si Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 12B-Declaratia de neincadrare in dispozitiile art. 181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006 va trebui depusa si de un eventual tert sustinator-Prezentare certificate din care sa reiasa obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertei, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legalal firmei, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Nota: Certificatul privind plata obligatiilor la bugetul local se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate care sunt implicate in derularea contractului si care figureaza in Certificatul constatator emis de ORC.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Se va completa Formularul nr. 12 JCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- Se va completa Formularul nr. 12C Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 12 LPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Primar ? dl. Onea Nicolae;
- Viceprimar ? dl. Lupascu Neacsu- Secretar ? dl. Spanachi Niculae- Responsabil achizitii ? dl. Baltag Gheorghe- Contabil ? dl.Topor DanielIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori. -Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate, sau echivalent) Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Pentru executia racordurilor electrice se solicitaprezentare in copie atestat ANRE pentru proiectare si executie lucrari de instalatii electrice de joasa si medietensiune, valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului -raspundere civila, Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de minim: - 2.300.000 lei pentru lotul 1;
-250.000 lei pentru lotul 2pentru o perioada de min. 4 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Avand in vedere numarul limitat de transe de rambursare si termenul de 90 de zile pentru plata de catre finantator a sumelor cheltuite de catre beneficiar, executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 4 luni., Media cifrei de afaceri anualepe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: Pentru Lotul1:14.500.000 rezultata din executie lucrariSi1.000.000 rezultata din proiectarePentru Lotul2:800.000 rezultata din executie lucrariSi30.000 rezultata din proiectare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara lucrari: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 (cinci) ani, contracte de lucrari de natura si complexitate similara, ce trebuie sa fi avut o valoare cumulata (minim 1 contract, maxim 3 contracte) pentru fiecare lot in parte de cel putin: - 8.000.000 lei , fara TVA pentru lotul 1, lucrari de alimentare cu apa si canalizare cu statie de epurare-450.000 lei, fara TVA pentru lotul 2, pentru lucrari de constructii civile.Se vor prezenta recomandari din partea unorbeneficiari pentru lucrarile ce se incadreaza in plafonul minim solicitat pentru calificare, din care sa reiasa ca serviciile au corespuns din punct de vedere calitativ si au fost executate in termen, ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei cat si copii dupa partile relevante ale contractelor - pentru lucrarile ce se incadreaza in plafonul minim solicitat pentru calificare., Experienta similara proiectareOfertantul trebuie sa dovedeasca prestarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract sau max 3 similare duse la bun sfarsit, de servicii de proiectare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin: - 580.000 lei , fara TVA pentru lotul 1, pentru proiecte de alimentare cu apa si canalizare cu statie de epurare-16.000 lei, fara TVA pentru lotul 2, pentru proiecte de constructii civilePrin formula servicii duse la bun sfarsit se inteleg: -servicii receptionate partial-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)Se vor prezenta recomandari din partea unorbeneficiari pentru lucrarile ce se incadreaza in plafonul minim solicitat pentru calificare, din care sa reiasa ca serviciile au corespuns din punct de vedere calitativ si au fost executate in termen, ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei cat s, Dotare minima: Pentru ambele loturi pentru proiectare si asistenta tehnica-1 soft devize inclusiv licenta-1 soft proiectare inclusiv licenta-1 autoturism, PersonalPentru ambele loturi: - 1 manager de proiect, care a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat in domeniul Management proiect; Se accepta si alte certificari echivalente de calificare ca manager de proiect-1 sef santier cu studii de inginerie in profil constructii;
-1 inginer proiectant profil constructii;, Pentru Lotul1: -1RTE in domeniul - Constructiiedilitare si de gospodarie comunala-1 RTC (lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare, instalatii aferente constructiilor)-1 inginercanalizare si alimentare cu apa cu o vechime de cel putin 3 ani in domeniu;
- 2 sudori autorizati in polietilena ? autorizatia persoanelor in original, copie legalizata aflata in perioada de valabilitate la data depuneriiofertei;
-1 inginer proiectant, studii superioare, specialitate instalatii/retele hidroedilitare;
-1 ing. specialitatea instalatii electrice, atestat ANRE pentru proiectare instalatii de medie si joasa tensiune;
-1 verificator tehnic in domeniul A1;
-alti verificatori tehnici propusi in concordanta cu obiectul investitiilor pentru care se elaboreaza documentatia de proiectare: B9, C, E, F., Is, Ie, Pentru Lotul2: -1 RTE in domeniul - Constructii civile, industriale, agrozootehnice-1 RTC in domeniul constructii civile-1 inginer constructor (constructii civile industriale si agricole)-1 ing. proiectant instalatii-1 verificator tehnic atestat in domeniul rezistenta si stabilitate? (A1)-alti verificatori tehnici propusi in concordanta cu obiectul investitiilor pentru care se elaboreaza documentatia de proiectare: B1, C, D, E, F, Is, It, Ie., Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un Laborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor. Atat contractul de colaborareincheiate intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie in vigoare la data depunerii ofertelor., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora., In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie, (lotul 1 - proiectare si executie lucrari edilitare, alimentari cu apa, canalizare si lotul 2 proiectare si executie constructii civile) valabil la data depunerii ofertelor, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie, (lotul 1 - proiectare si executie lucrari edilitare, alimentari cu apa, canalizare si lotul 2 proiectare si executie constructii civile) valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de realizare a documentatiei de proiectare (PTCS+DE+DTAC)
15
Descriere: Criteriu enuntat in Caietul de sarcini
Durata de executie a lucrarilor contractului
20
Descriere: Criteriu enuntat in Caietul de sarcini
Perioada de garantie acordata
15
Descriere: Criteriu descris in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer