Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru ?Reab. inst. electrica Spitalul T. Vladimirescu, Dobrita"
Detaliu pentru invitatia numarul 313180
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Denumire invitatie: Proiectare si executie lucrari pentru ?Reab. inst. electrica Spitalul T. Vladimirescu, Dobrita"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Servicii proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Reabilitare instalatii electrice Spitalul Tudor Vladimirescu, Dobrita?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 22.09.2011 09:21)
Data publicarii: 06.09.2011 17:06
Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul Consiliului Judetean Gorj, din strada Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, judetul Gorj, registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Gorj, Sala ?D? din strada Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, judetul Gorj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 362, 903.22 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind situatia personala-Certif.participare cu oferta independenta-Certif.constatatoare obligatii de plata-Copie Certif.O.R.C.-Certif.constatator-Ultimul bilant contabil-Fisa informatii generale, val. medie cifra de afaceri 700.000 lei-Liste princip.serv.si lucrari-Declaratie confirmarea lucrarilor si serviciilor însotita de certificari.-Valoarea cumulata a contractelor prezentate de minim 350.000 lei fara TVA.-Recom.benef.+PV de receptie /certif.const.la term. lucrarilor.-Declaratie privind asigurareacu echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice, însotita de lista.-Declaratie privind personalul si lista cate contine pt. servicii 1 ing. ANRE II B, pt. executie 1 RTE-aut. ANRE II A, instalatori, electricieni.-Copie certif.ISO 9001-Copie certif.ISO 14001
Din SEAPGar de participare: 4000 leiGar de buna ex.: 10% din valoarea contractului fara TVA
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: conform prevederilor art. 209, alin.1, lit.c din O.U.G. nr.34/2006, ?nu a fost depusa nicio oferta ???.?