Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari pentru "Reabilitare si mansardare constructie C2, construire anxa parter si amenajare incinta primarie"


Detaliu pentru invitatia numarul 331691
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI SOTANGA
Numar invitatie: 331691/13.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru "Reabilitare si mansardare constructie C2, construire anxa parter si amenajare incinta primarie"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI SOTANGACod fiscal: 4344570, Adresa: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Telefon: 0245229013, Fax: 0245229013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon: +40 0245229207, fax: +40 0245229013, persoana de contact: Cristina Zoie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SOTANGA, str. Constantin Brancoveanu, nr. 373, comuna Sotanga, judet Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari pentru "Reabilitare si mansardare constructie C2, construire anxa parter si amenajare incinta primarie"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii "Reabilitare si mansardare constructie C2, construire anxa parter si amenajare incinta primarie"
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 651, 039 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 12500 lei.Modalitati de constituire acceptate: conform prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006. Mentiune: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa F36 - Instrument (scrisoare) de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.NOTE: a)Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.b)In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare (societate bancara/societate de asigurari), dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.2) Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile Legii 346/2004, vor atasarea Formularului nr. 20-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, completat.3) Pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa ataseze Formularului nr. 20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, completat.4) Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv 4.431, 038 lei.5) Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice, in max. 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
a) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.b) Modul de constituire: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ societate de asigurari, care trebuie sa fie irevocabila, si sa se execute neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Op. ec. participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1.Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.2.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil) valabil la data limita de depunere a ofertelorCerinta nr. 2Op. ec. participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1)F 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, 2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3)Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata in limba romana.Mentiuni: a)Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei limita de depunere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei limita de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.modalitate de indeplinire: Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta. Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, F3- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitate de indeplinire: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, F4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/ tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura, F5- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, completat in original.MentiunePersoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Constantin Stroe ? Primar; Floarea Popescu ? Secretar; Camelia Elena Plesa ? Contabil; Aurelia Savu ? consilier juridic; Consilieri locali: Negoescu Viorica; Tanase Marian; Zegheru Ion; Spinu Pojor; Visan Niculae; Bucaloiu Mariana Mihaela; Orbeci Sebastian; Verzea Luminita Gabriela; Treica iosif; Dinescu Ion Octavian; Banica Damian; Negrea Vasile; Ene Ion; Arsene Sorin Dan; Chioveanu Gheorghe Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, cu cel mult 30 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ORC).MentiuneIn cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Proiectare-Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 38.000, 00 lei; Executie-Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 1.250.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Faza I- proiectareOfertantul trebuie sa faca dovada prestarii si dus la bun sfarsit, in ultimii 3ani, servicii similare cu o valoare deminim 19.000, 00 lei fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de max 2 contracte, a caror valoare cumulata sa indeplineasca cerinta de calificare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa F7 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (si anexa la formular), completat., Faza a II a- executie a)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5ani, lucrari similare cu o valoare deminim 631.500, 00 lei, fara TVA. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de maxim 2 contracte, a caror valoare cumulata sa indeplineasca cerinta de calificare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa F8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ani (si anexa la formular), completat.(1) Se vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?ale contractelor inscrise in F7 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, si in F8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (2) Se vor atasa in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandari din partea beneficiarilor fiecarui contract (3) Se vor atasa in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu origin, b) Se vor atasa de catre tertul sustinator: (1) F31 - Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala, privind lucrarile similare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;(2) F1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completate.(3) F 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG nr. 34/2006(4) F5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, completat in original., Observatii: a)(1)Lucrari executate si duse la bun sfarsit - asa cum sunt definite prin Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.b)(2) Lucrari similare sunt lucrarile de constructii/reabilitare/ renovare/modernizare/consolidare constructii. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care, Cerinta nr. 2a)Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Faza I- proiectare: - echipamente proiectare (calculator desktop/laptop cu soft operare cu licenta);licente propgrame proiectare;, Faza a II a- executie: Masina taiat, fasonat armaturi;Vibrator beton;Masina aplicat tencuieli universale sau microbeton;Betoniera capacitate minima 0, 3 mc; Talpa vibratoare; Mijloc auto transport persoane;Mijloc auto transport materiale., Modalitate de indeplinire: Se va atasa F9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat.Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: (1) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a echipamentelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate pentru care se oferteaza. (2) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contractul/precontractul de inchiriere/acord de punere la dispozitie, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate pentru care se oferteaza., b)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69?1 din OUG 34/2006, Modalitate de indeplinire: Se vor atasa de catre tertul sustinatorul tehnic si /sau profesional: (1) F32 - Angajament privind sustinerea tehnica, privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispun si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;(2) F33 - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, si anexa.(3) F1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, (4) F2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG nr. 34/2006, completat numai pentrulit. a), lit. c1) si lit. d).(5) F5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, Cerinta nr. 3a)Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): Faza I- proiectare1) Inginer proiectare, absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata, profil constructii, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare., Faza a II a- executie1) Responsabil cu lucrarile de constructii - absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata, profil constructii, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare.2) Responsabil tehnic cu executia, atestat MLPTL conform art. 23 lit. c ) din Legea 10/1995, cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor3) Responsabil cu calitatea cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare, cu decizie de numire, Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: (1) - a)F10 - Informatii generale privind angajatii, completatb) F11 - Personal ce va fi angajat in contract, completat.c) F12 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat(2) - Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic inF10 - Personal ce va fi angajat in contract, se va atasa: a) F13 -Curriculum vitae;Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, legitimatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform F11, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.b)F14 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract conform F11 - in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului, b)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69?1 din OUG 34/2006, Modalitatede indeplinire: Se va atasa de catre tertul sustinatorul tehnic si/sau profesional: (1)F34 - Angajament privind sustinerea profesionala pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;(2) F35 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;(3) F1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006(4) F2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG nr. 34/2006(5) F5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, Subcontractanti: Cerinta nr. 1In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., a) Modalitate de indeplinire: Se va atasa F15 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completat.b) Se vor prezenta documenterelevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.c) F5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, completat in original., asociatii: Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: (1) F16 - Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat(2)F17 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire, completat.(3) F18- Acordul de asociere, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, (4) F5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, completat in original. Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent; Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer