Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari proiect integrat 3.2.2


Detaliu pentru invitatia numarul 316776
Autoritate contractanta
COMUNA OSTROV (PRIMARIA OSTROV JUD. TULCEA)
Cod de identificare fiscala: 4794079
Adresa: OSTROV JUDETUL TULCEA, Ostrov
Telefon: 0240577336
Fax: 0240577336
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare si executie lucrari proiect integrat3.2.2
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL INTEGRAT , , DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII , IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA SI PUNEREA IN VALOAREA MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA OSTROV, JUDETUL TULCEA, ,
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.09.2011 11:05
Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Ostrov, judetul Tulcea, str. Scolii nr. 2, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Ostrov, str. Scolii nr. 2, judetul Tulcea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
Valoare estimata: 9, 339, 411 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv eligib, Decl.priv. neîncadrarea în prev art. 181 din OUG 34, Decl. calit de particip la procedura, Certif.particip în concordanta cu regulile de concurenta, Cazierul fiscal si Cazierul judiciar al societatii, certif plata impozite buget stat si buget local, certif inreg si constatator ORC, Cifra medie de afaceri min 18.650 mii lei, min. cate 1 contract proiectare apa, canalizare si construc civila a caror val cumulata sa fie de min 610mii lei, min 1contract similar de executie lucrari(apa, canalizare si constructie civila)a carui valoare sa fie cel putin egala cu 8.700mii lei, fara TVA sau minim 1 contract lucr pt canalizare, 1 contract lucr pt retele alimentare cu apa si1 contract lucr constructii civile), a caror valoare totala sa fie cel putin egala cu 8.700 mii lei, atestat ANRE proiectare si execut pentru proiectarea si executia racord electric al Statiei de epurare, decl priv personal minim, ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv, OHSAS 18001 sau echiv, SA 8000 sau echiv
Disponibila in SEAP atasata invitatiei de particip. Garantia de particip. este 100000 lei iar garantia de buna executie este 10% din val. contract. fara TVA
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
durata de executie a lucrarilor contractului
10
Descriere: Se acorda avand in vedere corelarea din punct de vedere tehnic si tehnologic a lucrarilor ce urmeaza a se executa si timpul real de executie, conform graficului fizic si valoric prezentat, astfel: a) pentru termen de executiecuprins intre 10- 12 luni se vor primi 10 puncte;b) pentru termen de executie cuprins intre 12-15luni se vor primi5 puncte;c) pentru termen de executie mai mare de 15-20 luni se vor primi0 puncte;
Durata de realizare adocumetatiei de proiectare
15
Descriere: Se acorda dupa cum urmeaza: a) pentru o durata cuprinsa intre 15 si 30 zile: ??????15 puncteb) pentru o durata cuprinsa intre 31 si 60 zile: ?????.5 punctec) pentru o durata cuprinsa intre 61 si 90 zile: ?????.0 puncteOfertele a caror termen de executie va fi mai mic de 15 zile sau mai mare de 90 zile vor fi considerate neconforme.
Perioada de garantie acordata lucrarii
5
Descriere: se va acorda tinand cont de termenul de garantie dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x punctajul maximNota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catreofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitateamaterialelor folosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor.Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni si maxim 84 luni.
Costuri de mentenanta si costuri de resurse tehnice si financiare pe perioada exploatarii
20
Descriere: Se va acorda dupa cum urmeaza: Ofertantul va prezenta o analiza tehnico - economica in acest sens din care sa reiasacategoriile principale de costuri pe perioada exploatarii, facand o analizacost-beneficiu : -pentru cel mai mic cost calculat, avandu-se in vedere cuprinderea tuturor cheltuielilor materiale, de manopera si utilaje, se acorda -15 punctePentru alte valori, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: Punctaj (n) =[cost minim / cost (n) ] x punctaj maxim-pentru calculul valorii actualizate nete (VAN ) se acorda -1 punct-pentru calculul termenului de recuperare (Tr) se acorda-2 puncte-pentru calculul indicelui de profit (Ip) se acorda ?2 puncte
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer