Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari suplimentare curenti slabi in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean Craiova?


Detaliu pentru invitatia numarul 353463
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 353463/06.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucrari suplimentare curenti slabi in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean Craiova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408208, fax: +40 251408245, persoana de contact: Toma Veronica-Serviciul Dezvoltare Regionala, Proiecte cu Finantare Internationala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Craiova, Calea Unirii nr.19, sediul C.J.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucrari suplimentare curenti slabi in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean Craiova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop proiectarea si executia lucrarilor suplimentare de curenti slabi (sistem de detectie si alarmare la incendiu, sistem de cablare structurata voce-date, sistem de control acces, sistem de alarma la efractie, sistem de supraveghere video, sistem de sonorizare ambientala si anunturi pe zone, sistem de afisare informatii de interes public) pentru obiectivul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean Craiova?, conform Caietului de sarcini.Serviciile de proiectare cuprind: - elaborare proiect tehnic- intocmire caiete de sarcini- intocmire detalii de executie- obtinere viza verificator tehnic atestat de proiect- asigurarea asistentei tehnice de specialitate pe toata durata executiei lucrarilorValoarea estimata a contractului, fara TVA: 1.965.935Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LEIdupa cum urmeaza: - valoarea estimata a serviciilor de proiectare: 108.125 lei, fara TVA- valoarea estimata a executiei lucrarilor: 1.857.810 lei, fara TVA.Valoarea estimata a contractului nu include cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 965, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform art. 86 alin.(1) din HG 925/2006, pentru suma de 39.318 lei.Scrisoare de garantie bancara - Formularul 4. Garantia de participare va fi irevocabila si prezentata in original. In cazul unei asocieri, daca garan?ia de participare va fi constituita prin scrisoare de garantie bancara sau alt instrument de garantare, atunci ea se va constitui in numele asocierii ?i va men?iona ca acopera in mod solidar toti asociatii.In cazul asocierii, ptr.valoarea garantiei de participare la 50 %, fiecare asociat se va incadra in categ. IMM, conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Prin virament bancar, contul este RO58TREZ2915006XXX000178, deschis la Trez. Craiova. Cod fiscal 4417150. Valabilit. garant de particip.- 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garant. pentru particip va fi prelungita in mod coresp. In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestat. din garantia de participare suma de 5.745, 93 lei calculatain raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 ind.1 alin.(1) din OUG 34/2006. Dispozitiile art. 278 ind.1alin.(2) din OUG 34/2006 se vor aplica in mod corespunzator. Prin urmare, documentul de garantare trebuie sa contina mentiunea mai sus precizata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BCE din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Restituirea garant. de particip conform art.88 din HG nr 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual, este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului.In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 5.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 6A si Formularul 6B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul/tertii sustinatoritrebuie sa prezinte Formularul 6A si Formularul 6B. In completarea Formularului 6B tertul/tertii sustinatori trebuie sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinart.181 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr.2: Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauzab) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Cerinta nr.3: Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 8), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat in numele asocierii, de catre lider.Cerinta nr.4: Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Acestea se vor prezenta in original, copie legalizata sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local si ca nu inregistreaza datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) astfel: - pentru ofertantii persoane juridice romane ? daca inregistreaza datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele- pentru ofertantii nerezidenti ? daca inregistreaza datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu legislatia tarii de origineCerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 9).Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizare, derularea si finalizarea procedurii: ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, STANCU FLORIN IONUT, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, PAPPA DAN RADU ILIE, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, REBEGA DANIEL, OCROTEALA ALEXANDRU, BU?NEAG LIANA, STANCUTA VERONICA, COMBEI ANCA MIHAELAPersoane cu functii de decizie - consilieri judeteni - C.J.Dolj: Avram Cezar Gabriel, Badea Marian, Baragan Stelian, Bercea-Florea Georgica, Bica Gheorghe, Brezniceanu Alexandru, Calin Cosmin-Petrut, Ceana Mihaela, Ciurlin Costica, Dinca Oana Manuela, Drignei Daniel, Dumitrache Silviu-Ionut, Durle Dumitru-Cosmin, Gaina Florea, Irinei MarianIoan, Luica Dorel, Marcea Marcel, Marin Marian Viorel, Marinescu Sofi-Sabin, Mituletu Constantin-Florin, Moise Simona, Mosoiu Constantin, Motoi Nichi-Silviu, Neatu-Breciuga Mihail-Adrian, Odolbasa Victor, Paloiu Marian-Daniel, Soare Mihai, Stancu Florinel, Tarnita Daniela, Tanasescu Alina-Elena, Ursu Andrei-Tudor, Vasile Dorin-Cosmin, Vaduva Fanel, Voiculescu Ion. Cerinta nr.1Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: -ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice-ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizataCerinta nr.2Pentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu se afla in faliment, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 10) prin care, incazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii.Cerinta nr.3Prezentarea Licentei de functionare, emisa de catre IGPR conform legii 333/2003 pentru proiectare, instalare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractieiPentru executarea instalatiilor de curenti slabi ? sistem control acces ofertantul /asociatul trebuie sa fie licentiat de catre Inspectoratul General al Politiei Romane.In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.Cerinta nr.4Prezentarea documentului de atestare de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinului MAI nr.87/2010.Pentru proiectarea instalatiilor de curenti slabi ? sistem detectie si alarmare la incendiu ofertantul /asociatul trebuie sa fie atestat de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinului MAI nr.87/2010.In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.Cerinta nr.5Prezentarea documentului de atestare de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru instalarea si intretinerea sistemelor de semnalizare alarmare si detectie a incendiilor, conform Ordinului MAI nr.87/2010.Pentru instalarea ?i intre?inerea instalatiilor de curenti slabi ? sistem detectie si alarmare la incendiu ofertantul /asociatul trebuie sa fie atestat de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinului MAI nr.87/2010.In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceriSe va prezenta Formularul 11 - Informatii generale, in care se va declara cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Cerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 3.900.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei la cursul mediu anual comunicat de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv.Ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.In cazul ofertantilor nerezidenti aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere financiara din partea unui tert sustinator, conform art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind cifra de afaceri, si tertul sustinator financiar trebuie sa completeze Formularul 11 si Formularul 18.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea de informatii privind resursele umaneSe solicita prezentarea persoanelor de specialitate care vor fi implicate in indeplinirea contractului, indicandu-se functiile pe care le vor indeplini in cadrul contractului, astfel incat sa fie acoperite atat serviciile de proiectare, cat ?i executarea lucrarilor solicitate.Cerinta minima - Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa cuprinda cel putin: ? 1 specialist cu studii tehnice superioare certificat ca si proiectant de sisteme de securitate, COR 214319 sau echivalent cu minim 2 ani experienta in proiectarea sistemelor de securitate? 2 specialisti cu studii tehnice superioare certificati ca si ingineri de sisteme de securitate, COR 214438 sau echivalent cu minim 2 ani experienta in executarea sistemelor de securitate? 1 specialist certificat ca si tehnician de sisteme de detec?ie, supreveghere video, control acces, COR 352130 sau echivalent, cu minim 1 an experienta in executarea sistemelor de detec?ie, supreveghere video, control acces? 1 electrician autorizat ANRE minim gradul II A (proiectare)? 1 electrician autorizat ANRE minimgradul II B (executie)? 1 responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ ? absolvent al unei Facultati de Constructii, atestat de ISC sau prin dispozitie interna;? 1 inginer constructor, absolvent al unei Facultati de Constructii, specialitatea CCIA.Nota: Specialistii nominalizati in Lista personalului cheie, care va fi responsabil cu derularea contractului, pot cumula maxim doua pozitii.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (conform Formularului 15A).In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa Formularul 15A.b) Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei (conform Formularului 15B).In cazul unei asocieri, Formularul 15B va fi completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus.Ofertantul va prezenta un Angajament privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui, cu aprobarea Autoritatii Contractante, numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea candidaturii si numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri acest angajament va fi prezentat de catre liderul asociatiei.Pentru personalul responsabil, care va fi angajat in cadrul contractului, se vor atasa urmatoarele documente suport: a) C.V. ?uri (Formularul 15D)b) Copii certificate ?conform cu originalul? ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute(mentionate in CV);c) o declaratie de disponibilitate (Formularul 15C), prin care isi declara disponibilitatea pentru contract, pentru perioada necesara desfasurarii activitatilor ce ii revin.d) copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca, de colaborare aferente sau angajamente/acorduri de participare, Cerinta nr. 2Prezentarea de informatii privind dotarile specifice.Se va prezenta Formularul 14 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (proprietate, leasing, chirie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.In cazul asociatiilor, Formularul 14 trebuie sa fie completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asociatiei.Acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al asociatilor din care sa reiasa ca acestia vor pune la dispozitia proiectului respectivele echipamente., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind subantreprenorii/asociatiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subantreprenorii (Formularul 16). In lista vor fi inclusi toti asociatii, precum si subantreprenorii care urmeaza sa indeplineasca o parte a contractului de achizitie publica (partea subcontractata in exprimare valorica).Nu este permisa subcontractarea totala a contractului.Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului, operatorul economic ofertant va prezenta Autoritatii Contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 4Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va trebui sa prezinte o lista a principalelor contracte de lucrari de natura similara executate in ultimii 5 ani -Formularul 12 A.Ofertantul va trebui sa prezinte o lista a principalelor contracte de servicii de natura similara prestate in ultimii 3 ani -Formularul 12 B.In cazul unei asocieri, aceste formularevor fi completate de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 5Prezentarea de informatii privind experienta similara.Cerinta minima: Se solicita ofertantului executarea, ca unic contractor, asociat sau subcontractant, in ultimii 5 ani, a maxim trei contracte de lucrari de natura si complexitate similara cu cele din caietul de sarcini (lucrari de instalare sisteme de detectie si alarmare la incendiu, sisteme de cablare structurata voce-date, sisteme de control acces, sisteme de alarma la efractie, sisteme de supraveghere video, sisteme de sonorizare ambientala si anunturi pe zone, sisteme de afisare informatii de interes public), in valoare cumulata de minim 1.700.000 lei, fara TVA.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Cerinta minima: Se solicita ofertantului prestarea, ca unic contractor, asociat sau subcontractant, in ultimii 3 ani, a maxim trei contracte de servicii care sa fi avut ca obiect servicii similare cu cele solicitate in caietul de sarcini (proiectare sisteme de detectie si alarmare la incendiu, sisteme de cablare structurata voce-date, sisteme de control acces, sisteme de alarma la efractie, sisteme de supraveghere video, sisteme de sonorizare ambientala si anunturi pe zone, sisteme de afisare informatii de interes public), in valoare cumulata de minim 100.000 lei, fara TVA.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.sauCerinta minima: Se solicita ofertantului executarea, ca unic contractor, asociat sau subcontractant, in ultimii 5 ani, a maxim trei contracte care sa fi avut ca obiect servicii si lucrari de natura si complexitate similara cu cele din caietul de sarcini (proiectare si executie lucrari de sisteme de detectie si alarmare la incendiu, sisteme de cablare structurata voce-date, sisteme de control acces, sisteme de alarma la efractie, sisteme de supraveghere video, sisteme de sonorizare ambientala si anunturi pe zone, sisteme de afisare informatii de interes public), in valoare cumulata de minim 1.800.000 lei, fara TVA, din care sa reiasa ca valoarea cumulata minima a serviciilor de proiectare este de 100.000 lei, fara TVA si valoarea cumulata minima a lucrarilor este de 1.700.000 lei, fara TVA.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Continuare Cerinta nr. 5Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 13 A) pentru contracte de lucrari similare, executate in ultimii 5 ani, precum si Fisa de informatii privind experienta similarapentrucontracte de servicii similare, prestate in ultimii 3 ani (Formularul 13 B).Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care contractulrespectiv a fost semnat.In cazul in care in obiectul contractului prezentat ca experienta similara se regasesc si alte elemente in afara acelor categorii de lucrari/servicii similare supuse prezentei achizitii, pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara, valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere pentru categoriile de lucrari/servicii similare. In acest sens, se solicita copie cerificata ?conform cu originalul? a contractului de asociere si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari/servicii solicitate ca experienta similara.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat ca subcontractant, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare pentru categoriile de lucrari/servicii similare. In acest sens, se solicita copie cerificata ?conform cu originalul? a contractului de subcontractare si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari/servicii solicitate ca experienta similara.Ofertantul va prezenta: - certificari de buna executie pentru serviciile/ lucrarile propuse in vederea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara, care sa cuprinda informatiile prevazute laart.188, alin.(3), lit.a) din OUG nr.34/2006- documente doveditoare din care sa reiasa principalele tipuri de lucrari executate / servicii prestate (de ex.: devize de lucrari);Documentele solicitate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare. Cerinta nr. 1PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 sistem de management de mediu (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer