Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari suplimentare curenti slabi in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean Craiova?


Anunt de atribuire numarul 175262/03.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Dolj, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Proiectare si executie lucrari suplimentare curenti slabi in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean Craiova?
II.2) Obiectul contractului Contractul are ca scop proiectarea si executia lucrarilor suplimentare de curenti slabi (sistem de detectie si alarmare la incendiu, sistem de cablare structurata voce-date, sistem de control acces, sistem de alarma la efractie, sistem de supraveghere video, sistem de sonorizare ambientala si anunturi pe zone, sistem de afisare informatii de interes public) pentru obiectivul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean Craiova?, conform Caietului de sarcini.Serviciile de proiectare cuprind: - elaborare proiect tehnic- intocmire caiete de sarcini- intocmire detalii de executie- obtinere viza verificator tehnic atestat de proiect- asigurarea asistentei tehnice de specialitate pe toata durata executiei lucrarilorValoarea estimata a contractului, fara TVA: 1.965.935Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LEIdupa cum urmeaza: - valoarea estimata a serviciilor de proiectare: 108.125 lei, fara TVA- valoarea estimata a executiei lucrarilor: 1.857.810 lei, fara TVA.Valoarea estimata a contractului nu include cheltuieli diverse si neprevazute.
II.3) Tip contract Lucrari
II.4) CPV 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 353463/06.09.2013 09:28
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 2
Valoare estimata totala 1, 965, 935 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
110 / 02.12.2013
1, 376, 353RON
Castigator
CUI
Adresa
Casido S.R.L.
RO 4183377
Str. Golesti , nr. 21, Braila, 800098, Braila
Total (fara TVA): 1, 376, 353RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: Casido S.R.L.
Valoare contract: 1376353.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer