Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARII DE AMENAJARE CANAL DE DRENAJ APE PLUVIALE, DRUM COMUNAL 140


Detaliu pentru invitatia numarul 320828
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Clejani (Consiliul Local Clejani)
Numar invitatie: 320828/27.02.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARII DE AMENAJARE CANAL DE DRENAJ APE PLUVIALE, DRUM COMUNAL 140
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Clejani (Consiliul Local Clejani)Cod fiscal: 5026702, Adresa: Comuna Clejani, Clejani, Telefon: 0246261176, Fax: 0246261176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Clejani, Clejani, Romania, cod postal: 087045, telefon: +40 246261176, fax: +40 246261176, persoana de contact: Iulian Stefanache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Clejani Judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARII DE AMENAJARE CANAL DE DRENAJ APE PLUVIALE, DRUM COMUNAL 140
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARII DE AMENAJARE CANAL DE DRENAJ APE PLUVIALE, DRUM COMUNAL 140
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 358 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.847lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :4.322 leiOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 89 si 90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 C din Sectiunea Formulare. ? in original;.Acord de asociereNumai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare. ? in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 C din Sectiunea Formulare? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractanteconform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1. Nidelea Florin- primar ; 2. Constantin Costin ? viceprimar ? presedintele comisiei ; 3 Constantin Marioara ? membru ; 4 Slaninoiu Mihail ? membru Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si local, se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 12 D din sectiunea Formulare conformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 2010 1.Certificat constatator ( original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul), emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.-ofertantul nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic.Oferta depusa de persoana juridica care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic, va fi considerata inacceptabila conform art. 36 din HG 925/2006 .Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - copie ;Cerinta minima : completare formular B2cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minimum: 500.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate. In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 500.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita, Se solicita completarea Formularului 12F1, in care sa fie redate informatiile solicitate in formular, dintr- un contract de proiectare, cu obiect similar cu obiectul prezentei achizitii pubice.Lucrarile similare vor fi demonstrate de documente doveditoare: contracte de executie si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Se solicita recomandare, atat pentru proiectare cat si pentru executie, vizate de beneficiarul lucrarii ? completare formular 12F2, Completare formular 12H si anexa la formularul 12HAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12GIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., Se va completa formularul 12I. Va fi insotita de CV-uri si copii alediplomelorpersonalului cheie pentru acest contract.Se va prezenta echipa de proiectare si executie, astfel: -1 coordonator proiectare -inginer constructii drumuri si poduri ;
- 1 responsabil tehnic cu executia, atestat;
- 1 responsabil cu controlul calitatii ;
-1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pentru R.T.E. se vor prezenta: - autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie;
- Declaratie pe propia raspundere privind relatia de colaborare;
- Declaratie de disponibilitate.In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati.Pentru lucrarile de proiectare se solicita autorizatie valabila.In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati., Pentru Responsabilul de calitate (CQ) se vor prezenta: - Declaratie pe propria raspundere privind existenta unei persoane responsabile cu calitatea din cadrul firmei sau existenta unei relatii de colaborare.- Declaratie de disponibilitate a persoanei numite.In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati, Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani conform formularului 12F si Anexa la formularul 12F? in originalIn cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ. Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001, Se solicita, pentru lucrarile de proiectare, documente care sa ateste ca ofertantulare implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardulISO 9 001 SI 14 001.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente, Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer