Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE MODERINIZARE STR. ANA IPATESCU ORADEA


Detaliu pentru invitatia numarul 316016
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL ORADEA
Cod de identificare fiscala: 4230487
Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea
Telefon: 0259.437000, 0259.436276
Fax: 0259.437000, 0259.436276
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: PROIECTARE SI EXECUTIE MODERINIZARE STR. ANA IPATESCUORADEA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: PROIECTARE (ACTUALIZARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, ASISTENTA DIN PARTEA PROIECTANTULUI) SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL ?MODERNIZARE STR. ANA IPATESCU DIN MUNICIPIUL ORADEA?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 14:32
Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Oradea, P-ta Unirii nr. 1, Sala Ghiseelor NR. 10 - parter (Servicul Relatii cu Publicul)
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica a Primariei Municipiului Oradea, et. I
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 038, 886.81 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CERTIFICAT PART. CU OFERTA INDEP; DECL.CALITATE PARTICIPANT PROCEDURA; DECL. SITUATIA PERSONALA; CERTIF.FISCAL PRIMARIA LOCALA; CERTIF. FISCAL ANAF; CUI; CERTIF.CONSTATATOR ORC; FISA INFORM GENERALE; CIFRA MEDIE DE AFACERI DE MINIM 1038886, 81 LEI FARA TVA; DECLARATIE PREST.SERVICII SIMILARE IN ULTIMII 3 ANI INSOTITA DE CONTRACTE DE 10286 LEI FARA TVA, PV RECEPTIE SI RECOMANDARE; DECLARATIE LUCRARI SIMILARE IN ULTIMII 5 ANI INSOTITA DE CONTRACTE DE 1028600, 81 LEI, PV RECEPTII SI RECOMANDARI; DECL. PERSONAL CONDUCERE, EXECUTIE SI MUNCITORI CALIFICATI SI NECALIFICATI; DOTARI TEHNICE; ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENT PT PROIECTARE SI EXECUTIE; ISO 14001:2005 SAU ECHIVALENT PT PROIECTARE SI EXECUTIE; ISO 18001:1999 SAU ECHIVALENT PT PROIECTARE SI EXECUTIE; . GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 20000 LEI.
Anexata prezentei invitatii de participare, la rubrica ?documentatie si clarificari?.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer