Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si Executie Modernizare alimentare cu apa in comuna Castelu, sat Nisipari.


Detaliu pentru invitatia numarul 321767
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CASTELU (CONSILIUL LOCAL CASTELU)
Numar invitatie: 321767/14.03.2012
Denumire contract: Proiectare si Executie Modernizare alimentare cu apa in comuna Castelu, sat Nisipari.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CASTELU (CONSILIUL LOCAL CASTELU)Cod fiscal: 4515735, Adresa: Str. Republicii, Nr. 56, Castelu, Telefon: 0241814983, Fax: 0241814983
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii, Nr. 56, Castelu, Romania, cod postal: 907040, telefon: +40 241814983, fax: +40 241814983, persoana de contact: DAVID ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Republicii, Nr. 56, Castelu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si Executie Modernizare alimentare cu apa in comuna Castelu, sat Nisipari.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Executat rezerva inmagazinare apa potabila cu capacitatea 200mc, legaturi aferente, imprejmuire sanitara.2. Executat statie tratare cu apa cu debit de 5l/secunda si legaturi aferente de apa si electricitate
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 4.830 lei. Modalitatea de constituire: conf. Art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006, cu O.P. in contul RO75TREZ2325006XXX000038, deschis la Trezoreria Medgidia, cod fiscal 4515735, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 2.415 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.89 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, formularul A. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.3.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele fiscale se vor depune in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie acceptate: -fie o declaratie pe propria raspundere;
-fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit. c) din OUG 34/2006.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular B2. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, conform formularului B1.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Anghel Nicolae -Primar;Dajiu Marius -presedinte comisie de evaluare;David Ion -responsabil achizitii publice.Nota: In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Documentul se va prezenta si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul. 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de ORC, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste documente.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3.Ofertantul este autorizat de MAPDR pentru lucrari de imbunatatiri funciare. Certificat de atestare emis de Ministerul Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale (M.A.P.D.R.) in baza Ordinului M.A.P.D.R nr. 718/2010; documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente tarii respective.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in ultimii 3 ani fiscali minim 400.000 lei.Pentru stabilirea echivalentei lei/euro se va folosi cursul INFOREURO dindata de 31 decembrie a fiecaruia dintre cei 3 ani fiscali.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Informatii privind experienta similara. Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani un contract avand ca obiect executie lucrari hidroedilitare, in valoare de minim 231.500 lei, fara tva.In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal: 1 inginer specializat in lucrari de alimentare cu apa;1 proiectant sisteme de alimentare cu apa Standarde de asigurare a calitatii.Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru domeniullucrarilor de alimentare cu apa, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se depune in copie "conform cu originalul".Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatului ISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati., Standarde de protectie a mediului.Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, incopie "conform cu originalul", pentru domeniullucrarilor de alimentare cu apa, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se depune in copie "conform cu originalul".Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatului ISO 14001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer