Achizitie publica - Proiectare si executie "Modernizare DJ 142B Blajel - Bazna - Boian - limita judet Alba, km 8+175 - 11+612, inclusiv Pod nou km 8+800"
Detaliu pentru invitatia numarul 354393
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354393/04.10.2013
Denumire contract: Proiectare si executie "Modernizare DJ 142B Blajel - Bazna - Boian - limita judet Alba, km 8+175 - 11+612, inclusiv Pod nou km 8+800"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: +40 269217733, Fax: +40 269218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733, fax: +40 269218159, persoana de contact: Radu Ganea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Sibiu, str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie "Modernizare DJ 142B Blajel - Bazna - Boian - limita judet Alba, km 8+175 - 11+612, inclusiv Pod nou km 8+800"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie "Modernizare DJ 142B Blajel - Bazna - Boian - limita judet Alba, km 8+175 - 11+612, inclusiv Pod nou km 8+800" cu latimea carosabilului de 6, 0m, conform legilatiei in vigoare.Valoarea estimata este de 9.848.942 lei fara TVA, din care: - C+M - 8.754.615 lei (fara TVA)- Proiectare si inginerie - 252.537 lei (fara TVA)- Cheltuieli diverse si neprevazute - 841.790 lei (fara TVA), reprezentand 9, 61% din C+MExecutia lucrarilor se face in functie de alocatiile bugetare anuale
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 848, 942 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 18.000 lei, iar in cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM va putea sa constituie garantia de participare la jumatate.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Aceasta se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.86 din HG 925/2006, sau prin virament in contul Consiliului Judetean Sibiu, deschis la Trezoreria Mun. Sibiu, nr. RO38TREZ5765006XXX000231, CUI 4406223 pentru persoane juridice/fizice romane. In cazul in care se depune o contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine suma de 8.544, 89 lei din garantia de participare.Prevederile art.278^1 alin.1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, se va constitui prin retineri succesive/printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, conform art.90 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze sectiunea formulare. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d) ale art.181 din OUG 34/2006.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente echivalente, respectiv formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate, conform principiului recunoasterii reciproce. Este necesar ca din certificatele fiscale sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anteriora celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru implicate in derularea contractului si sediul social. Din certificatele/atestatele trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat) va completa sectiunea formulare.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: CINDREA IOAN-Presedinte CJS, BANCIU IOAN-Vicepresedinte CJS, LUCA MARCEL CONSTANTIN-vicepresedinte CJS, NICOLA IORDAN -Secretarul judetului CJS, STOICA IOAN-Dir. executiv CJS, BADILA IOAN-Dir. executiv CJS, GANEA RADU-IOAN-Sef serviciu achizitii publice CJS, FARCAS OVIDIU GLIGORE-Sef serv Patrimoniu Investitii CJS, TANASE PETRU- consilier Patrimoniu Investitii CJS, POPESCU MARIANA - consilier CJS, CATALIN MONAFU - consilier CJS, CLAUDIA IORDANESCU - consilier CJS, APOSTOL AURELIA - Consilier CJS, CICUR ELENA-CAMELIA-Consilier CJS, MOLDOVAN ANICA-SIMONA-Inspector CJS, NUTU CAMELIA-Consilier CJS, AVRAM MARIA-Consilier Patrimoniu Investitii CRETU ANDA-Consilier Patrimoniu Investitii CARATUS IOAN-Consilier Patrimoniu Investitii TIRMONEA VASILE- Consilier Patrimoniu Investitii BANU MADALINA IOANA -Consilier achizitii publice CJS, POPA OANA - Sef serviciu CJS, FUIOR NICOLETA - Consilier juridic CJS BARBUC ROXANA - Consilier CJS; FARCASIU ANDREEA - Consilier CJS, Maria Maresiu, consilier CJS, Monica Dancanet (Basca), precum si consilierii judeteni: BANCIU IOAN BOLTRES REINDHARDT BORCAN CONSTANTIN BOROS ANA ANCUTA BOTTESCH MARTIN CHICEA RADU CIOCA LUCIAN IONEL CIMPEAN DANIELA COSA IOAN DUCA PETRU FLEISCHER WIEGAND - HELMUT GUNESCH FRIEDRICH ILIE - BOLOGA MARIA MANTA - KLEMENS CHRISTINE MIHAESCU LIVIU NICOLAE PHILIPPI ILSE PORR PAUL - JÜRGEN RACUCIU RADU MIHAI ROSU VIOREL SABAU DAN SAMARGHITAN MIHAI MIRCEA SOFRONE CONSTANTIN STANCIU CATALIN DORIAN NICOLAE SOVAIALA CONSTANTIN TARNITA MARIANA TEREA IOAN TROANCA ILIE TITONIA MARIA MAGDALENA UNGAR BEATRICE VOINEA DANUT - VIOREL WELLMANN EDUART7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze sectiunea formulareNota: Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fi imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic trebuie sa prezinte documentul in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri). Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi in valoare de minim 10.000.000 lei fara TVA. In cazul unei asocieri aceasta se va lua in cumul. Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima conform cursului mediu BNR in anul 2012, 2011, 2010Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Operatorul economic va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele: - o statie totala pentru masuratori topografice;
-o instalatie de foraj pentru cercetari geotehnice;
-software pentru proiectare in domeniul rutier;
- un autogreder;
- un buldozer;
- un excavator;
- masina de trasat benzi de circulatie;
- repartizator finisor mixture asfaltice;
- o statie de asfalt;
- 2 autobasculante., Lista privind lucr.exec.in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Certificarile/recomandarile trebuie sa fie emise de beneficiariul investitiei. Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari/documete ca au executat in ultimii 5 ani, prin unul sau maxim 3 contracte, lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu suma de 8.000.000 lei fara TVA. Ultimii 5 ani se considera ca termen de referinta data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul va prezenta informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat si al personalului de conducere. Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului ( personal de specialitate, persoane responsabile de indeplinirea contractului). Se vor prezenta CV-urile persoanelor de conducere, ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, ale oricaror alti specialist cu sarcini cheie in indeplinirea contractului precum si documente edificatoare din care sa rezulte specializarea acestora. CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii.?Din personalul de specialitate propus de ofertanti pentru realizarea contractului care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: Minim 2 ingineri specialitatea CFDP - Experienta profesionala specifica in domeniu cel putin un proiect similar cu cel al prezentei proceduri.Un geolog cu studii superioare - Experienta profesionala specifica in domeniu - participarea in cel putin un proiect similar cu cel al prezentei proceduri.Topograf - autorizat OCPI clasa BUnresponsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri si poduri, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor;Un responsabil cu controlul calitatii (CQ)Specialist atestat de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor pentru verificarea cerinlelor de calitate ale proiectului atestati conform HG 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor pentru care se solicita prezentarea copiei atestatului.Se va prezenta pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participare in cadrul acestui contract, pe toata durata derularii acestuia semnata in orginal., Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din lucrare vor fi date in sarcina vreunui subcontractant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 13:19