Achizitie publica - ?Proiectare si executie Modernizare drum comunal DC71 Comuna Bahnea, Jud. Mures?
Detaliu pentru invitatia numarul 338215
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338215/25.10.2012
Denumire contract: ?Proiectare si executie Modernizare drum comunal DC71 Comuna Bahnea, Jud. Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAHNEA (PRIMARIA COMUNEI BAHNEA)Cod fiscal: 4565121, Adresa: str. Garii, nr. 50, Bahnea, Telefon: 0265-455112, Fax: 0265-455028
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare si executie Modernizare drum comunal DC71 Comuna Bahnea, Jud. Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari avand ca tema: ?Modernizare drum comunal DC71 Comuna Bahnea, Jud. Mures?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 399, 849 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de27.000, 00 LeiModul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.179, 85 lei.Garantia de participare se va exprima in lei .lInstrumentul de garantare emis in conditiile legii este recomandabil a fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Deasemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii poate fi eliberat si de o societate de asigurari recomandabil din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO77TREZ4795006XXX000402deschis la Trezoreria TarnaveniCod Fiscal 4565121
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului (fara TVA).Constituire: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari .Garantia trebuie sa fie irevocabila.2. Prin retineri din sumele datorate si cuvenite executantului. Executantul are obligatia de a deschide un cont la Trezorerie. Suma care se depune de catre executant in acest cont e de 0.5% din pretul contractului fara T.V.A. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare ? Formular 12A.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: - Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Se solicita completarea formularului 12B.Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea Formularului 12C.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea Formularului 40.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. Art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita completarea Formularului 44Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Jors Ioan ? primar, Varga Stefan ? viceprimar, Dudila Augustin ? secretar, Pojoga Olivia Maria contabil, Baia Sabina ? consilier local, Balogh Emerich- consilier local, Fabian Csaba ? consilier local, Fabian Ioan ? consilier local, Ficzi Alexandru ? consilier local, Kozak Ioan ? consilier local, Lazar Ioan - consilier local, Moldovan Nicolae - consilier local, Nagy Mihaly- consilier local, Oprea Viorel - consilier local, Stoica Vasile - consilier local, Suteu Alexandru - consilier local Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.700.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani. Aceasta lista va fi insotita de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cel putin unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau a cel putin unui proces verbal de receptie finala prin care sa rezulte urmatoarele : a) executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani cu o valoare de 1.368.981, 00 lei, fara TVA, b) indeplinirea de care ofertant in ultimii 3 ani a unui contract similar de servicii de proiectarecu o valoare decel putin 30.868, 00 lei fara TVA. Indeplinirea nivelului minim al experientei similare poate fi demonstrat si prin cumularea a2 contracte similare.Deasemenea se permite indeplinirea cerintei prin prezentarea unui singur contract care sa cuprinda atat proiectare cat si executie de valoarea solicitata dar sepermite si prezentarea de contracte distincte., Cerinta nr. 2Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje / echipamente: Pentru servicii de proiectare: - calculatoare, licenta pentru programe specializate necesare realizarii serviciilor proiectarii (soft specializat pentru proiectare ? AutoCad sau echivalent, etc), copiator, echipament pentru editare (imprimanta tip plotter sau echivalent), soft specializat pentru realizarea si intocmirea listelor de cantitati de lucrari. Se vor depune in cadrul ofertei copii dupa licentele solicitate.Pentru executia lucrarilor- repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc.;
- compactor mixt 1 buc., - autogreder ? 1 buc- vibrocompactor cu rulouri netede ? 1 buc.;
- statie de preparat mixturi asfaltice ? 1 buc.;, Cerinta nr. 3Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a minim: 2 ingineri specializarea CFDP, unui topograf, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ;, Cerinta nr. 4Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Cerinta nr. 1Standardede asigurare a calitatii-Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor., Cerinta nr.2Standardede asigurare a protectiei mediului -Certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 18:22