Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE MODERNIZARE GARA FLUVIALA GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 323611
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Numar invitatie: 323611/06.04.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE MODERNIZARE GARA FLUVIALA GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SACod fiscal: 11776466, Adresa: Str. Portului nr.34, Galati, Telefon: 0236/460660/121, Fax: 0236/460140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului nr.34, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236460660, fax: +40 236460140, persoana de contact: Gabriela David
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante din Galati, Str. Portului nr.34, etaj II, cod postal: 800025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE MODERNIZARE GARA FLUVIALA GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru etansare subsol si inlocuire tamplarie etaj II si pe casa scarii Garii Fluviale Galati.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 leiValabilitatea Garantiei de participare ?120 zile de la data limita de depunere a ofertelorForme de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita respectand prevederile articolului 86din HG 925/2006, completata si modificata.In situatia in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare la licitatie prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi emisa in numele Ofertantuluicare transmite oferta.In cazul unei asocia?ii, instrumentul de garantare va fi emis in numele ?i pentru liderul asocierii.Daca garantia de participare se constituie prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta, viramentul se va face in conturile : ? BANCA TRANSILVANIA Galati : RO59BTRL01801202A11573XXRON? BRD Galati: RO92BRDE180SV03879201800RONLa data si ora deschiderii ofertelor, garantia de participare trebuie sa fie incasata in contul Autoritatii Contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse.IMM- urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participareConditii de retinere a garantiei de participarea) Garantia de participare va fi retinuta respectand prevederile articolului 87 din HG 925/2006, completata si modificata.b) Daca ofertantul depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia; autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4310 lei(4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei dinvaloarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/ 2006.)Conditii de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi restituita respectand prevederile articolului 87 din HG 925/2006, completata si modificata.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, exclusiv TVA.IMM beneficiaza de prevederile art.16 alin. (2)din Legea nr.346/ 2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art.3 din Legea nr. 346 / 2004.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (respectand prevederile articolului 90 din HG 925/2006, completata si modificata). In conditiile impuse de HG 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, un cont dedisponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie respectand prevederile articolului 92 din HG 925/2006, completata si modificata.Contractul de lucrari va intra in vigoare dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat constatator ONRCFORMULAR K ? Model de acord de asociere.-Ofertantul participant la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia va fi depusa si de catre tertul sustinator, daca este cazul.-Ofertantul participant la procedura nu trebuie sa se incadrezeintr-una sau mai multe din situatiile prevazute laart.69?1 din OUG 34 / 2006.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. George Petcu ? Director general2. Dumitrita Tichilesteanu ? Director economic3. Silviu Meterna ? Director Comercial4. Mihai Ochialbescu ? Director Tehnic5. Gabriela David ? Sef serviciu achizitii publice6. Lucia Nita ? Sef serviciu investitii si infrastructura portuara7. Simona Cotoranu ? Sef serviciu financiar ? contabilitate8. Daniela Gina Lupea Iscu ? Sef birou juridic9. Cezarina Dantis - serviciu financiar ? contabilitate10. Corina Scarlat - birou juridic11. Cornel Plesu - serviciu achizitii publice12. Sorina Gheorghita ? serv. invest. si infrastruct. portuara13. Viorel Simionescu - serviciu achizitii publiceDeclaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant cat si detertul sustinator.-Ofertantul trebuie sa-si asume, pe propria raspundere veridicitatea si completitudinea continutul informatiilor din FORMULARUL 7, in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.-Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, in conformitate cu prevederile legale, (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata )b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local in conformitate cu prevederile legale (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ) -Ofertantul participant la proceduratrebuie sa faca dovada ca nu se afla in procedura de lichidare judiciara (faliment) sau ca acesta nu se afla in incapacitate de plata.Deasemenea, trebuie sa fie autorizat de Ministerul Culturii si Patrimoniului Nationalpentru acest tip de proiectare si lucrari.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », cu semnatura reprezentantului legal al ofertantului si stampila, din care sa rezulte: - numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori- obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea documentului in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Mediacifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie cel putin egala cu220.000euro.-Cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 leiAnul 2009:1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 leiDaca operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens) prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru cifra medie de afaceri (pe anul 2008, 2009, 2010) se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada principalelor lucrari similare obiectului achizitiei, executate in ultimii 5 aniEste permis ca operatorul economic sa fi semnat/incheiat si/sau sa fi inceput un astfel de contract in urma cu mai mult de 5 ani, dar sa poata prezenta experienta similara realizata in perioada solicitata.Executia lucrarilor similare se confirma prin prezentarea in copie a a paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, durata si valoarea contractului, garantii, semnaturi) ce includ aceste lucrari prezentate in Listasi adovezilor finalizarii lucrarilor conform obligatiilor contractuale, astfel: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese-verbale de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de procese-verbale la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de procese-verbale de receptie finala., Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii obligatiilor contractuale.Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii obligatiilor contractuale.Cel putin cate o/ recomandare/ un document constatator aferenta/aferent unuia dintre contractele mentionate inLista de contracte de la III.2.3.1. ?i III.2.3.2. in care beneficiarul indica modul de indeplinire de catre prestator ?i executant a obligatiilor contractualeIn cazul in care beneficiarii mentionati in Formularul C2 sunt autoritati contractante se vor prezenta certificate constatatoare emise conform cu prevederile art97¹ - HG 925/2006.Recomandarea/documentul constatator va fi depusa/depus in original saucopie certificata ca fiind , ,conform cu originalul, , ?i vor fi luate in considerare daca vor con?ine: - valoarea?i obiectul contractului, codul CPV;perioada de derulare ?i modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune delogistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate;Declaratia va contine informatii referitoare la dotarile specifice, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru prestarea serviciilor de proiectare din cadrul contractului de achizitie publica., Ofertantultrebuie sa faca dovada detinerii sau inchirierii de utilaje , instalatii, mijloace de transport, echipamente tehnice, pe care se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrariSe va prezenta documentul /documentele care atesta detinerea (dotarea proprie /inchiriereasau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratorului (lor) implicate in executia contractuluiPentru executia lucrarilor : -ofertantultrebuie sa faca dovada detinerii sau inchirierii de utilaje , instalatii, mijloace de transport, echipamente tehnice, pe care se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.-ofertantultrebuie sa faca dovada ca are asigurat accesul la un laborator corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa, la statii de preparat si produs betoane., Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca dispune de personal de conducere si personal calificat pentru prestarea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor pe toata durata contractului de achizitie publica., Declaratiile vor fi insotite de CV-urile personalului implicat in proiectare si execu?ia lucrarilordin care sa reiasa studiile, pregatirea profesionala, experienta profesionala si calificarea acestuiaPentru personalul cheie nominalizat se vor prezenta diplome, atestate, autorizatii, certificate profesionale in copie, semnate si stampilate?conform cu originalul?. Atestatele, autorizatiile vor fivalabile la data deschiderii ofertelor.Ofertantul va face dovada ca in cadrul echipei de specialisti responsabili cu indeplinirea contractului activeaza (prin orice forma de colaborare): 1. cel putin un specialist atestat in domeniul proiectarii de monumente istorice.2. cel putin un specialist atestat in domeniul executiei lucrarilor la monumentele istorice., Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, pe toata perioada de executie a contractului de proiectare si executie, va aplica toate masurile de protectia mediului.Institutia competenta de la care ofertantii pot obtine informatii privind reglementarile in vigoare, la nivel national, privind protectia mediului: Agentia Nationala pentru Protectia Mediului Adresa: Lacul Morii 151, sector 6, Bucuresti, RomaniaTelefon: +4021/493.4239Fax: +4021/493.4237., Ofertantul trebuie sa faca dovada principalelor servicii de proiectare similare obiectului achizitiei, prestate in ultimii 3 aniPrestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea in copie a paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, durata si valoarea contractului, garantii, semnaturi) ce includ aceste servicii prezentate in Lista, si a Proceselor-Verbale de receptie la finalizarea serviciilor sau orice alt document edificator care sa faca dovada serviciilor prestate conform obligatiilor contractuale .Este permis ca operatorul economic sa fi semnat/incheiat si/sau sa fi inceput un astfel de contract in urma cu mai mult de 3 ani, dar sa poata prezenta experienta similara realizata in perioada solicitata.Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea in copiea contractelor ce includ aceste servicii prezentate in Lista, si a Proceselor-Verbale de receptie la finalizarea proiectului/proiectelor sau orice alt document edificator (ex. Certificatuldeatestare ISO 9001 :2008 sau echivalent emis pentru ofertant, pentru proiectare si executieOfertantul trebuie sa faca dovada asigurarii unui nivel calitativ corespunzator prin implementarea unui Sistem de management alcalitatii pentru domeniul contractului de achizitie publica., Certificatuldeatestare ISO 14001 :2005 privind sistemul de management al mediuluipentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica sau document echivalent;Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul privind sistemul de Management al Mediului? ISO 14001 sau echivalentCertificatul va fi prezentat in copie certificata ?conf. cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire in format electronic, este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer