Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE MODERNIZARE GARA FLUVIALA GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 331115
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331115/05.07.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE MODERNIZARE GARA FLUVIALA GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SACod fiscal: 11776466, Adresa: Str. Portului nr.34, Galati, Telefon: 0236/460660/121, Fax: 0236/460140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului nr.34, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236460660-121, fax: +40 236460140, persoana de contact: Gabriela David
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante din str. Portului nr.34, Galati, Romania, cod postal: 800025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE MODERNIZARE GARA FLUVIALA GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructia a fost prevazuta ? prin proiect, cu un subsol functional, destinat in special depozitarii arhivei si locarii functiunilor anexe : centrala termica, spatii depozitare, etc., deci unor incaperi cu servicii de utilizare permanente. Subsolurile constructiei sufera anual infiltratii de apa prin pardoseli si pereti, fapt ce scoate din serviciu pe perioade lungi aceste spatii .Ca urmare a acestor fenomene, pentru eliminarea cauzelor, sunt necesare lucrari de etansare a spatiilor de la subsol .Deasemenea, vechimea mare a tamplariei si exploatarea ei intensiva a dus la aparitia unor spatii intre partile imbinate, care permit apei si curentilor de aer sa patrunda in cladire.Lucrarile ce vor fi executate vor inlatura aceste doua neajunsuri care afecteaza in prezent functionalitatea cladirii.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru Lotul I: 3.500 leiPentru Lotul II: 7.000 leiValab GP - 120 zile de la termenul limita de primire a ofert. Constituire conf. art. 86 din HG 925/2006, compl. si modif.Cand GP- scris. de garant.banc., aceasta va fi emisa in numele Ofertantului care transm. oferta.Asociatie- GP va fi emisa in numele si pentru liderul asoc.GP cu OP, in conturile : ?BANCA TRANSILVANIA Galati : RO59BTRL01801202A11573XX RON?BRD Galati : RO92BRDE180SV03879201800 RONLa data si ora deschiderii ofertelor, GP trebuie sa fie incasata in contul Aut. Contr.Ofertele fara GP vor fi respinse.IMM-reducere cu 50% a GPRetinere GP-conf art 87 din HG 925/2006, completata si modificata.- DacaCNSC resp. contest. ofertantului; se va retine din GP suma de: a)Pentru toate loturile: 4319, 2 lei conf art. 278^1 din OUG 34/ 2006.)b)Pentru LOTUL I :1.825leic)Pentru LOTUL II: 3.567leiConditii de restituire a garantiei de participare: Restit. GP conf art 87 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, exclusiv TVA.IMM beneficiaza de prevederile art.16 alin. (2) din Legea nr.346/ 2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art.3 din Legea nr. 346 / 2004.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (respectand prevederile articolului 90 din HG 925/2006, completata si modificata). In conditiile impuse de HG 1045 /2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie respectand prevederile articolului 92 din HG 925/2006, completata si modificata.Contractul de lucrari va intra in vigoare dupa constituirea garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participant la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-completare si prezentare FORMULAR A1- completare si prezentare FORMULAR A2 -Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. George Petcu - Director general2. Dumitrita Tichilesteanu - Director economic3. Silviu Meterna - Director Comercial4. Mihai Ochialbescu - Director Tehnic5. Gabriela David - Sef serviciu achizitii publice6. Lucia Nita - Sef serviciu investitii si infrastructura portuara7. Simona Cotoranu - Sef serviciu financiar - contabilitate8. Daniela Gina Lupea Iscu - Sef birou juridic9. Cezarina Dantis - serviciu financiar - contabilitate10. Corina Scarlat - birou juridic11. Cornel Plesu - serviciu achizitii publice12. Sorina Gheorghita - serv. invest. si infrastruct. Portuara13. Viorel Simionescu - serviciu achizitii publiceCompletare si prezentare FORMULAR 7 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Pre?edintelui ANRMAP nr. 314/2010, .Declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Autoritatea contractanta va solicita, in etapa de evaluare a ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, prezentarea pentru conformitate, a certificatului constatator eliberat de ORC in original / copie legalizata -Certificat constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al ofertantului si stampila, din care sa rezulte: - numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori- obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.- Autorizatie emisa de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National in realizarea proiectelor si a lucrarilor de interventii la monumentele istorice- completare si prezentare- FORMULAR K ? Model de acord de asociere.In acordul de asocierese va stipula ca toti asociatii trebuie sa-si asume raspunderea in mod solidar pentru executia contractului, liderul asocierii fiind imputernicit sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor si caliderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv pt. efectuarea platilor.Deasemenea, intelegerea trebuie sa prevada ca toti membrii din asociere sa fie aceiasi petoata durata a contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada principalelor servicii de proiectare similare obiectului achizitiei, prestate in ultimii 3 ani(pentru fiecare lot)Lista va contine denumirea serviciilorsimilare obiectului achizitiei, valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. (FORMULARUL C1).Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea in copie a paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, durata si valoarea contractului, garantii, semnaturi) ce includ aceste servicii prezentate in Lista, si a Proceselor-Verbale de receptie la finalizarea serviciilor sau orice alt document edificator care sa faca dovada serviciilor prestate conform obligatiilor contractuale .Este permis ca operatorul economic sa fi semnat/incheiat si/sau sa fi inceput un astfel de contract in urma cu mai mult de 3 ani, dar sa poata prezenta experienta similara realizata in, Ofertantul trebuie sa faca dovada principalelor lucrari similare obiectului achizitiei, executate in ultimii 5 ani(pentru fiecare lot)Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor ?i vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu ?i daca au fost duse la bun sfar?it (FORMULARUL C2)Este permis ca operatorul economic sa fi semnat/incheiat si/sau sa fi inceput un astfel de contract in urma cu mai mult de 5 ani, dar sa poata prezenta experienta similara realizata in perioada solicitata.Executia lucrarilor similare se confirma prin prezentarea in copie a a paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, durata si valoarea contractului, garantii, semnaturi) ce includ aceste lucrari prezentate in Listasi adovezilor finalizarii lucrarilor conform obligatiilor contractuale, astfel: - lucrari rec, Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii obligatiilor contractuale.(pentru fiecare lot)Cel putin cate o/ recomandare/ un document constatator aferenta/aferent unuia dintre contractele mentionate inLista de contracte de la III.2.3.1. ?i III.2.3.2. in care beneficiarul indica modul de indeplinire de catre prestator ?i executant a obligatiilor contractualeIn cazul in care beneficiarii mentionati in Formularul C2 sunt autoritati contractante se vor prezenta certificate constatatoare emise conform cu prevederile art97ยน - HG 925/2006.Recomandarea/documentul constatator va fi depusa/depus in original saucopie certificata ca fiind , ,conform cu originalul, , ?i vor fi luate in considerare daca vor con?ine: - valoarea?i obiectul contractului, codul CPV;perioada de derulare ?i modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, Pentru executia lucrarilor : ?ofertantultrebuie sa faca dovada detinerii sau inchirierii de utilaje , instalatii, mijloace de transport, echipamente tehnice, pe care se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.(pentru fiecare lot)? ofertantultrebuie sa faca dovada ca are asigurat accesul la un laborator corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa, la statii de preparat si produs betoane.(pentru lotul II)DECLARATIE referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Se va prezenta documentul /documentele care atesta detinerea(dotarea proprie/inchiriereasau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratorului (lor) implicate in executia contractului, Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca dispune de personal de conducere si personal calificat pentru prestarea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor pe toata durata contractului de achizitie publica.Declaratiile vor fi inso?ite de CV-urile personalului implicat in proiectare si execu?ia lucrarilordin care sa reiasa studiile, pregatirea profesionala, experienta profesionala si calificarea acestuiaPentru personalul cheie nominalizat se vor prezenta diplome, atestate, autorizatii, certificate profesionale in copie, semnate si stampilate?conform cu originalul?. Atestatele, autorizatiile vor fivalabile la data deschiderii ofertelor, Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, pe toata perioada de executie a contractului de proiectare si executie, va aplica toate masurile de protectia mediului.Institutia competenta de la care ofertantii pot obtine informatii privind reglementarile in vigoare, la nivel national, privind protectia mediului: Agentia Nationala pentru Protectia Mediului Adresa: Lacul Morii 151, sector 6, Bucuresti, RomaniaTelefon: +4021/493.4239Fax: +4021/493.4237. Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii unui nivel calitativ corespunzator prin implementarea unui Sistem de management alcalitatii pentru domeniul contractului de achizitie publica., Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul privind sistemul de Management al Mediului? ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 09:45