Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie "Modernizare lifturi Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Galati" - investitie


Detaliu pentru invitatia numarul 339811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 339811/21.11.2012
Denumire contract: Proiectare si executie "Modernizare lifturi Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Galati" - investitie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Brailei nr. 177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, Manager - dr.Lazarovici Calina, persoana de contact: ing. Tatu Gema, birou Aprovizionare, program 7:00 - 15:00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Brailei nr. 177, Galati, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie "Modernizare lifturi Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Galati" - investitie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie "Modernizare lifturi" (inlocuire ascensor)
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in contul RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati, sau la casieria unitatii. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice. Pentru a beneficia de aceasta facilitate garantia de participare va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Cuantumul garantiei de participare: 2.800 leiIn masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1%, din valoarea estimata (in cuantumul prevazut la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 - intre 63.000 lei si 420.0000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare), respectiv: 1.411, 00 lei. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (IMM ? urile 5%) din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se depune in contul: RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati; Conform art. 90 alineat 3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contactante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractanteModul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 ? completare formular 1A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? completare formular 1BDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Precizari: - Declaratiile la art. 180 si 181 nu se solicita eventualilor subcontractanti;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor;
- in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.3. Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, completare formular;Reprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati: ?Ungurianu Sorin- reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru titular;?Sandu Viorica- reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru titular;?Deju Maria- reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru supleant;?Gasparoti Carmen- reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru supleant;?Mihalcea Lucean- reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati-Membru titular;?Boldea Valentin- reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati-Membru titular;?Cristea Dumitru- reprezentant al Colegiului Medicilor Galati-Membru titular;?Artimof Daniela- reprezentant al Ord. Asist. Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati-Membru titular;?Georgescu Costinela- reprezentant al Facultatii de Medicina Galati-Membru titular;?State Jana- reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati-Membru supleant;?Petre Mihaela- reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati-Membru supleant;?Lefter Mihaela- reprezentant al Colegiului Medicilor Galati-Membru supleant;?Bujoreanu Constanta- reprezentant al Ord. Asist. Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati-Membru supleant;?Botezatu Dan- reprezentant al Facultatii de Medicina Galati-Membru supleant;?Lazarovici Calina- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Manager;?Dobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Director finaciar contabil;?Firescu Dorel- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Director medical;?Domniteanu Viorica- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Director de ingrijiri;Comisia de evaluare: - Ing. Tatu Gema? presedinte- Jr. Nicolau Alina - membru- Ec. Grosu Alina ? membru- Ing. Mateiciuc Valentin ? membru- Tehn. Herteg Costica - membru- Ing. Andrei Monica ? membru rezervaPrecizare: Documentul solicitat se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.4. Certificat de participare cu oferta independenta - completare formular;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular; In cazul unei asocieri - acordul de asociere trebuie semnat de fiecare participant la asociere. Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractual - asociere pe baza de contract legalizat cf. art. 44 alin. 2 din OUG 34/2006. Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;7. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun oferteleNote: 1.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate.2.In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati asa cum sunt stabilite in OG 509/2011. Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii (se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata)- emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta certificatul ORC pentru partea care face obiectul asocierii. -Autorizatie ISCIR pentru proiectarea, executie si montarea ascensoarelor electrice (documente relevante-certificari, autorizari, declaratii privind indeplinirea prescriptiilor tehnice PT ISCIR R2/2010)Note: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentare Fisa de informatii generale, unde autoritatea contractanta pentru a se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de executie a lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu 282.000 lei; Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro = 4, 2282 ron; 31.12.2010 - 1 euro = 4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro = 4, 3197 ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)- Experienta similara pentru lucrari: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 133.000 lei fara TVA, insotita de copia unor parti relevante ale contractului declarat pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului;, 2) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia contractului prin care sa faca dovada ca dispune de personal specializat pe domeniul ce face obiectul prezentei proceduri (executie, furnizare, instalare si punere in functiune), 3) Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de achizitie publica) - din care sa reiasa ca detine (in proprietate, sau prin prezentarea unui contact/precontract de inchiriere, un angajament de punere la dispozitie ) necesarul minim de utilaje, echipamente si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pe toata durata de executiei a contractului, 4) Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora. In situatia in care operatorul economic nu intentioneaza sa subcontracteze parte din contract, operatorul economic are totusi obligatia de a prezentacertificatul ISO 9001:2008 sau echivalent ? sistem de management al calitatii pentru obiectul de activitate pentru care va depune oferta (sau echivalent), valabil la data depunerii ofertelor, certificat ISO 14001:2004 sau echivalent - sistemul de management de mediu pentru obiectul de activitate pentru care va depune oferta (sau echivalent), valabil la data depunerii ofertelorNota: se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare. Cerinta 1 - Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent;Nota: se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer