Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ?MODERNIZARE SI ASFALTARE DRUMURI SATESTI : BISERICA GHIOROIU-VLAICUSI-ZARIOIU, INCLUSIV PODET BISERICA SI PODET VLAICUSI, COMUNA GHIOROIU, JUDETUL VALCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 341384
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GHIOROIU JUD. VALCEA
Numar invitatie: 341384/27.12.2012
Denumire contract: Proiectare si executie ?MODERNIZARE SI ASFALTARE DRUMURI SATESTI : BISERICA GHIOROIU-VLAICUSI-ZARIOIU, INCLUSIV PODET BISERICA SI PODET VLAICUSI, COMUNA GHIOROIU, JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHIOROIU JUD. VALCEACod fiscal: 2539487, Adresa: COMUNA GHIOROIU, SAT GHIOROIU, Ghioroiu, Telefon: +40 0250769007, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI GHIOROIU, SAT GHIOROIU, COM. Ghioroiu, Romania, cod postal: 247215, telefon: +40 0250769007, fax: +40 0250769007, persoana de contact: Primaria Ghioroiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI GHIOROIU, SAT GHIOROIU, COM. Ghioroiu, Romania, cod postal: 247215, telefon: +40 0250769007, fax: +40 0250769007, persoana de contact: Primaria Ghioroiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?MODERNIZARE SI ASFALTARE DRUMURI SATESTI : BISERICA GHIOROIU-VLAICUSI-ZARIOIU, INCLUSIV PODET BISERICA SI PODET VLAICUSI, COMUNA GHIOROIU, JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea serviciilor privind proiectarea si executia lucrarilor de modernizare si asfaltare a drumurilor satesti: BISERICA GHIOROIU-VLAICUSI-ZARIOIU, si a podetelor km 0+454- podet Vlaicusi si km 1+552 ? podet Biserica in COMUNA GHIOROIU, JUDETUL VALCEADrumurile au o lungime totala de cca 1.673km si s-au proiectat cu doua benzi de circulatie avand: latimea platformei drumului ? 5, 00m, latimea partii carosabile ? 4, 00m, acostamente ? 2 x 0, 50m, rigole pereate ? 2.000mx1, 2m; sistem rutier alcatuit din : - Strat de fundatie din balast, in grosime de 25cm;
- Strat de bazadin piatra sparta, in grosime de 15cm;
- Strat de legatura din binder, in grosime de 5 cm;
- Strat de uzura din BA 16, in grosime de 4 cm;
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 641, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 20.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.(curs valutar de referinta BNR din data de 20.12.2012)Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. - Formular nr.1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA. Mod de constituire: virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.3 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ; documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular nr.4 )Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Primar Dumitrascu Traian, Consilieri: Patrascu Ilie, Oprisan Vicentiu Constantin, Barbu Bibescu, Dumitrascu Petre, Dumitru Aurel, Manda Emilian, Negurescu Gheorghe, Mitricuna Nicolae Irinel, Tuna Ion, Voicu Constantin, Zamfir Bianca, Secretar: Teodorescu Simona, Contabil: Predoi Lucretia Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora;Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 4.500.000 lei, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 7B si nr. 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul a executat cel putin: ? un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutierin valoare de cel putin 2.500.000 lei fara TVA, Cerinta nr. 2Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat? cel putin un contract avand ca obiect elaborarea proiectului Tehnic si/sau Detaliilor de Executie pentru lucrari de constructii noi/reabilitari/modernizari/largiri de drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi in valoare de minim 69000 lei fara TVA., Cerinta nr.3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin de: Proiectare: -statie topografica si softul aferent;
-1 licenta soft de proiectare specializata pentru infrastructura de transport tip AUTOCAD-1 licenta soft elaborare devize;
- 1 calculator-1 imprimanta format A3Executie: -Buldoexcavator-Incarcator frontal- Autogreder-Autobasculante?Cilindru compactor - Betoniere-Repartizor finisor asfalt-Statie de betoane si asfalt-Masina pentru marcaje rutiere- laborator autorizat(de minim gradul II) cu profile corespunzatoare(se enumera) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier, Cerinta nr. 4Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : a) Coordonator de proiectb) Coordonator echipade proiectarec) Inginer calitated) Inginer de drumurie) Sef santierStudii si aptitudini solicitate: - studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari;Experienta profesionala generala: Participarea in cel putin 1 contract similar deconstructie de infrastructura rutiera, Capacit. tehnica si/sau profesionala a op. econ. poate fi sustinuta in cf.cu art.190 alin(1), (2)si(3)din OUGnr.34/2007 aprobata cu modif. si compl. prin Legea337/2006, cu modif. si compl. ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (cf.art.190din OUG34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8Bin forma autentica al pers. respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Pers. ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf. prevederilor art.180, art. 181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG34/2006, cu toate modif. si compl.ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr.8C si 6, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer