Achizitie publica - Proiectare si executie Modernizare si extindere linii de telecomunicatii radio retea intranet Romgaz Suc.Tg.Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 356430
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356430/11.12.2013
Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare si extindere linii de telecomunicatii radio retea intranet Romgaz Suc.Tg.Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare si extindere linii de telecomunicatii radio retea intranet Romgaz Suc.Tg.Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Modernizare si extindere linii de telecomunicatii radio retea intranet Romgaz Suc.TgMures.SNGN Romgaz SA Medias are in exploatare o retea complexa de echipamente de comunicatii radio proprie, car e opereaza in banda de frecvente libere de 5.4 GHz Hyperlan in conformitate cu normele stabilite de HG 88/2003 privind utilizarea libera a echipamentelor ce respecta standardele europene armonizate in domeniu.Reteaua proprietatea Romgaz Suc.Targu Mures este compusa din echipamentele mai sus amintite si acopera un numar de 5 sectii de productie, 8 statii de comprimare, 8 compresoare de camp functionale si 5 compresoare in curs de executie si 27 statii de uscare gaze. Sectiile de productie, statiile de comprimare si 8 compresoare de camp sunt integrate in reteaua intranet proprie a sucursalei iar statiile de uscare partial conectate.Prin achizitia publica de lucrari se urmareste: Extinderea liniilor de comunicatii, Extindere Intranet compresoare de camp, Modernizare linii comunicatii si Dotare cu surse UPS durata marita a unor puncte nodale importante (5 buc) ale retelei.Valoarea estimata fara diverse si neprevazute 295.000 lei (executie 280.000 lei si proiectare 15.000 lei)Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute 0% respectiv 0 lei.Valoarea totala estimata 295.000 lei.
II.1.6) CPV: 45232300-5 - Lucrari de constructii de linii telefonice si de comunicatii si lucrari auxiliare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 5.900 lei. Pentru echivalenta in alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertei. Garantia este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art.86 (1) si (6) din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare este: RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania, RO14056826. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie autoritatea contractanta va retine contestatarului, din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin.(1) din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 -nu se retine.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie de lucrari va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de executie de lucrari.b)Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin.(1) din HG 925/2006 - forma la zi, dupa cum urmeaza: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)-(4) din HG 925/2006 - actualizata, se aplica in mod corespunzator si alin.(3) din HG 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. -se va completa Formularul 1A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. -se va completa Formularul 1B.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeaza OUG 34/2006 persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl.Pantelimon Avram - director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Muresdna.Caraivan Viorica - director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Muresdl.Mircea Lucian Barsan - Director Departament Tehnic Achizitii SNGN Romgaz SA Mediasdl.Claudiu Ilinca - consilier juridicdl.Matei Gheorghe - presedinte comisiedl.Ovidiu Ciurca - membrudna.Camelia Pop - membrudna.Rodica Saseanu - membrudl.Zoltan Breier - membrudl.Oliviu Olariu - membrudl.Calin Baraian - membrudl.Marius Moldovan - membru -se va completa Formularul 1C.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. -se va completa Formularul 1D. 1.Pentru persoanele fizice /juridice -se va depune Certificat constator emis de ONRC (original /copie cu specificatia ?conform cu originalul? /copie lizibila) din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale /valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Pentru persoanele fizice /juridice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.2.Autorizatie /certificare ANCOM /ANRC de furnizor de servicii de date (pentru instalare /configurare /furnizare servicii date). Acesta cerinta este in conformitate cu OUG 22/2009 si a Legii 113/2010 privind Agentia Nationala de Reglementare in Comunicatii si OUG nr.111/2011 privind comunicatiile electronice. Acest document este solicitat de autoritatea contractanta in vederea demonstrarii capacitatii operatorilor economici de a executa lucrari de aceasta natura.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta obligatoriu ultimul bilant contabil 2012 vizat si inregistrat de Ministerul Finantelor Publice sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Valoarea informationala a bilantului contabil consta in faptul ca acesta ofera informatii si date ce permit calculul unor indicatori economici utilizati in analiza echilibrului economico financiar al unei societati comerciale., Ofertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 590.000 lei. Nivelul minim impus este Ve*2. Pentru calculul in alta valuta se va folosi cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. S-a solicitat in vederea demonstrarii valorii generate de lucrarile executate de catre operatorii economici in aceasta perioada.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa /fise de informatii privind experienta similara.Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma executarea lucrarilor similare.Ofertantul va confirma ca a executat lucrari similare in valoare de 140000 lei la nivelul a minim 1, maxim 3 contracte si a prestat servicii de proiectare similare in valoare de 7500 lei la nivelul unui contract.Pentru calculul echivalentei valorii contractelor similare exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual leu /valuta comunicat de BNR.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se vor prezenta certificari /documente care sa indice valoarea, durata de executie si beneficiari., O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Executia de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. Respectivele certificate /documente indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe specifice de care dispune ofertantul si pe care se angajeaza sa le utilizeze in vederea indeplinirii contractului de achizitiepublica de lucrari. Aceasta cerinta minima de calificare a fost solicitata pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Fisa de aptitudini de medicina muncii: personal specializat pentru lucrul la inaltime -pentru realizarea lucrarilor, a instalarii echipamentelor de telecomunicatii precum si pentru asigurarea conditiilor tehnice de realizare a conexiunilor este necesara interventia si efectuarea de lucrari la echipamentele dispuse pe stalpi de comunicatii de diferite inaltimii cu personal specializat pentru lucrul la inaltime demonstrat prin fisa de aptitudini de medicina muncii -persoane apte pentru lucrul la inaltime.Acest document este solicitat de AC conform Legii 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca si HG 1425/2006 Norme metodologice de aplicare a legii, in vederea demonstrarii capacitatii operatorilor economici de a executa lucrari cu persoane apte pentru lucrul la inaltime., Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta obligatoriu: a)lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze; c)datele de recunoastere ale subcontractantilor., Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Valoare executie lucrari
Durata de executie
5
Descriere: Durata de executie minim 15 zile si maxim 40 zile
Perioada garantie
5
Descriere: Perioada garantie echipamente minim 24 luni
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2014 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 10:14