Achizitie publica - Proiectare si executie Modernizare si reabilitare drum comunal DC5 ? Mosneni ? DN 39, Comuna 23 August, judetul Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 325954
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325954/09.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare si reabilitare drum comunal DC5 ? Mosneni ? DN 39, Comuna 23 August, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTACod fiscal: 4618153, Adresa: SOS.CONSTANTEI, 23 August, Telefon: +40 241733018, Fax: +40 241733018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. George Calinescu, nr.50, 23 August, Romania, cod postal: 907005, telefon: +40 241733018, fax: +40 241733018, persoana de contact: DANUT TRUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei 23 August, str. George Calinescu, nr.50, 23 August
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare si reabilitare drum comunal DC5 ? Mosneni ? DN 39, Comuna 23 August, judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Modernizare si reabilitare drum comunal DC5 ? Mosneni ? DN 39, Comuna 23 August, judetul Constanta
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 557, 694 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 30.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO18TREZ2335006XXX000032, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 4618153 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform prevederilor art. 86 alin. (3) lit.b) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, respectiv 8.015, 77 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica: 1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade deprestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Experienta similara a ofertantului poate fi demonstrata prin: 1. prestarea unui contract de proiectare, in ultimii 3 ani, care sa includa servicii de proiectare pentru lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza sa se atribuie, in valoare de 100.000 lei fara TVA.2.executia unui contract de lucrari in ultimii 5 ani, de natura si complexitate similaracontractului ce urmeaza sa se atribuie, in valoare de 4.000.000 lei fara TVA.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 3Echipamentele tehnice, utilaje, instalatii: 1. Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de licenta de program pentru prestarea serviciilor de proiectare2.Declaratie cu utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnarea contractului dovezile detinerii echipamentelor instalatiilor, utilajelor, echipamentelor, mijloace tehnice si mijloace de transport., Cerinta nr.4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces laun laborator gradul II pentru efectuarea incercarilor de laborator, pe toata perioada de derulare a contractului., Cerinta nr.5Personal :1.Coord.proiectexp. Prof. in serv. proiectare pt constructii in dom. proiectului, dovedita prin particip.la cel putin un contract similar;2.Geolog, studii sup.lunga durata in domeniu;3.Topograf autorizat, studii de specialitateAtestat/autorizare in domeniul topo, valab. la data dep.of.;4.Resp.lucrare/Sef santier /Coord.lucrare, exp.prof. specifica dovedita prin particip.la cel putin un contr.exec.similar;5.Resp.RTE pt domeniul obiectului contr., autoriz.valabila cf. Lg. 10/1995.6.Inginer, studii sup.de lunga durata in dom. obiectului achizitiei, exp. Prof. Dov. prin particip. la cel putin un contr.similar;7.Resp. Securit. si sanat.Santier, resp. securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf.Lg. nr.319/2006., Cerinta nr.6Informatii privind subocontractantii (daca este cazul), Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr. 1Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare., Cerinta nr. 2Se solicita dovada implementarii standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel : a) pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; pret (n) = pretul ofertei n;punctaj maxim = 80, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a)
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Perioada de garantie a lucrarilor executate" Dg se acorda astfel: a) Pentru ofertele care prevad garantia minim acceptata de 24 de luni se acorda 0 puncte;b) Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: Pg (n) = [ G(n) / Gmax] x 20, undePg (n) = punctajul ofertei n; G (n) = termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul;Gmax = cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire.Nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice . Pentru oferta care prevede o perioada de garantie a lucrarilor executate = 60 luni se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte);Nota: Perioada de garantie a lucrarii executate trebuie justificata conform normativelor tehnice in vigoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 14:43