Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Modernizare si reabilitare drum comunal DC5 ? Mosneni ? DN 39, Comuna 23 August, judetul Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 325954
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 325954/09.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare si reabilitare drum comunal DC5 ? Mosneni ? DN 39, Comuna 23 August, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTACod fiscal: 4618153, Adresa: SOS.CONSTANTEI, 23 August, Telefon: +40 241733018, Fax: +40 241733018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. George Calinescu, nr.50, 23 August, Romania, cod postal: 907005, telefon: +40 241733018, fax: +40 241733018, persoana de contact: DANUT TRUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei 23 August, str. George Calinescu, nr.50, 23 August
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare si reabilitare drum comunal DC5 ? Mosneni ? DN 39, Comuna 23 August, judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Modernizare si reabilitare drum comunal DC5 ? Mosneni ? DN 39, Comuna 23 August, judetul Constanta
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 557, 694 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 30.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO18TREZ2335006XXX000032, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 4618153 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform prevederilor art. 86 alin. (3) lit.b) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, respectiv 8.015, 77 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006. Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2: Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4;Cerinta nr.3: Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.Cerinta nr.4: Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana. Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prinLegea nr. 337/2006, conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Mitrana Mugur Viorel - primarVoicu Virginia ? jurist/ responsabil cu achizitiile publiceMoraru Alexandra ? presedinte comisie de evaluareBalauca Jana ? membru comisie de evaluareMaria Daniela Silvia ? membru comisie de evaluareLazar Liliana - membru comisia de evaluareCobila Maria - membru comisia de evaluareNota: Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Cerinta nr.6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010.Prezentare declaratie, conformmodelului din Formularul 6 din Sectiunea III Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr.7: Declaratie privind calitatea de participant.Prezentare declaratie, conformFormularului 7 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fiziceromane.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului, respectiv proiectare si executie are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr.2: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizicestraine. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale despre ofertant, Cerinta nr.2Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 8.000.000 lei.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica: 1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade deprestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Experienta similara a ofertantului poate fi demonstrata prin: 1. prestarea unui contract de proiectare, in ultimii 3 ani, care sa includa servicii de proiectare pentru lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza sa se atribuie, in valoare de 100.000 lei fara TVA.2.executia unui contract de lucrari in ultimii 5 ani, de natura si complexitate similaracontractului ce urmeaza sa se atribuie, in valoare de 4.000.000 lei fara TVA.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 3Echipamentele tehnice, utilaje, instalatii: 1. Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de licenta de program pentru prestarea serviciilor de proiectare2.Declaratie cu utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnarea contractului dovezile detinerii echipamentelor instalatiilor, utilajelor, echipamentelor, mijloace tehnice si mijloace de transport., Cerinta nr.4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces laun laborator gradul II pentru efectuarea incercarilor de laborator, pe toata perioada de derulare a contractului., Cerinta nr.5Personal :1.Coord.proiectexp. Prof. in serv. proiectare pt constructii in dom. proiectului, dovedita prin particip.la cel putin un contract similar;2.Geolog, studii sup.lunga durata in domeniu;3.Topograf autorizat, studii de specialitateAtestat/autorizare in domeniul topo, valab. la data dep.of.;4.Resp.lucrare/Sef santier /Coord.lucrare, exp.prof. specifica dovedita prin particip.la cel putin un contr.exec.similar;5.Resp.RTE pt domeniul obiectului contr., autoriz.valabila cf. Lg. 10/1995.6.Inginer, studii sup.de lunga durata in dom. obiectului achizitiei, exp. Prof. Dov. prin particip. la cel putin un contr.similar;7.Resp. Securit. si sanat.Santier, resp. securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf.Lg. nr.319/2006., Cerinta nr.6Informatii privind subocontractantii (daca este cazul), Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr. 1Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare., Cerinta nr. 2Se solicita dovada implementarii standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel : a) pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; pret (n) = pretul ofertei n;punctaj maxim = 80, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a)
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Perioada de garantie a lucrarilor executate" Dg se acorda astfel: a) Pentru ofertele care prevad garantia minim acceptata de 24 de luni se acorda 0 puncte;b) Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: Pg (n) = [ G(n) / Gmax] x 20, undePg (n) = punctajul ofertei n; G (n) = termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul;Gmax = cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire.Nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice . Pentru oferta care prevede o perioada de garantie a lucrarilor executate = 60 luni se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte);Nota: Perioada de garantie a lucrarii executate trebuie justificata conform normativelor tehnice in vigoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer