Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Modernizare str. Traian intre Brailei si Metro (retele apa-canal) Obiectul II - Reabilitare retele de apa potabila si de canalizare str. Traian, tronson str. Dumbrava Rosie - Parc Rizer, inclusiv str. Al. Macelaru


Detaliu pentru invitatia numarul 355364
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 355364/05.11.2013
Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare str. Traian intre Brailei si Metro (retele apa-canal) Obiectul II - Reabilitare retele de apa potabila si de canalizare str. Traian, tronson str. Dumbrava Rosie - Parc Rizer, inclusiv str. Al. Macelaru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare str. Traian intre Brailei si Metro (retele apa-canal) Obiectul II - Reabilitare retele de apa potabila si de canalizare str. Traian, tronson str. Dumbrava Rosie - Parc Rizer, inclusiv str. Al. Macelaru
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul cuprinde realizarea lucrarilor de reabilitare pentru conductele de apa potabila si de canalizare de pe str. Traian, intre str. Dumbrava Rosie - Parc Rizer, inclusiv str. Al. MacelaruValorea estimata a contractului este de 3.988.375, 83 din care care valoarea de executie - 3.759.426, 75 lei fara TVA, servicii de proiectare - 112.782, 80 lei fara TVA, cheltuieli diverse si neprevazute executie - 3%, respectiv 112.782, 8 lei fara TVA, cheltuieli diverse si neprevazute proiectare - 3%, respectiv 3.383, 48 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 988, 375.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 77.444, 19 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data limita de primire a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular) ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor de 90 zile. Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura si se va depune scanata si in SEAP, pana cel tarziu la data limita de primire a ofertelor. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM (Formular), garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 7.652, 21 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara, cu 5 zile, datei de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului, se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, si devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006: Declaratie pe propria raspundere -completare Formular;(Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Declaratie pe propria raspundere -completare Formular;(Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1)si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile ordinului ANRMAP nr. 314/2010: Declaratie pe propria raspundere- completare Formular;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 : Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - completare Formular.(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marius Stan, Florin Popa, Radu Cosca, Vlaicu Gheorghe Aurel, Bucur Adrian, Stadoleanu Ioan Daniel, Campeanu Rodica, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Baldovin Adriana, Tarola Odeta, Dinu Radu, Pavlenco Violeta, Nichiforov Lenuta, consilieri locali: Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeag Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zamfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paladi Gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata); Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata). Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Pentru persoane juridice romane - prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; prezentarea certificatului de Rezidenta Fiscala(evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani incheiati financiar (2012, 2011, 2010). Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 7.500.000 lei. Pentru persoanele juridice/fizice straine echivalenta lei/alta moneda se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR. Declaratie pe proprie raspundere completata in confomitate cu Formularul Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare Formular, Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a cel putin unui contract de servicii al carui obiect a fost prestarea unor servicii de proiectare pentru lucrari de apa ? canalizare., Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Completare Formular, Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a unor lucrari similare (lucrari de retele apa-canalizare si lucrari de drumuri) in valoare cumulata minima de 3.000.000 lei fara TVA, lucrari executate in baza a maxim doua contracte. Executia de lucrari similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate/de clientul beneficiar care sa confirme executia lucrarilor de retele de apa ? canalizare si a lucrarilor de drumuri pentru o valoare minima de 3.000.000 lei fara TVA. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul contractelor incheiate intr-o alta moneda se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Dovada experientei similare poate fi facuta si prin prezentarea unui singur contract care are ca si componente atat proiectarea cat si executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentului contract (proiectare lucrari de apa ? canalizare (fara valoare) si executie lucrari de retele de apa-canalizare si lucrari de drumuripentru o valoare minima de 3.000.000 lei fara TVA)., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, mijloacele de transport, de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Completare Formular, Necesar minim: -statie de betoane;
-laborator gradul II pentru beton;
- statie mixturi asfaltice;Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (inchiriere, vanzare-cumparare, leasing, angajament sustinator, contract de furnizare mixtura asfaltica, contract de furnizare beton sau alte forme de punere la dispozitie) a necesarului minim de utilaje., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Completare Formular, Necesar minim de personal specializat: -pentru executie: Responsabil Tehnic cu Executiain domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala, atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003;Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul Constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003;;
-pentru proiectare: verificator proiecte in domeniul retele hidroedilitare, atestat conform Ordinului MLPTL nr. 77/N/1996;verificator de proiecte in domeniul rezistenta in constructii, Ordinului MLPTL nr. 77/N/1996;verificator proiecte in domeniul drumuri, Ordinului MLPTL nr. 77/N/1996;Se vor prezenta documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii personalului: diplome de studii, certificate, atestate, autorizatii, legitimatii vizate la zi sau alte documente doveditoare. Pentru personalul-cheie nominalizat se vor prezenta copii dupa contractele de munca sau contracte de colaborare/sau prestari servicii/angajamente de participare. Pentru responsabilii tehnici cu executia se vor prezenta documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii: atestat si/sau legitimatia in termen de valabilitate raportat la termenul limita de depundere al ofertelor., Informatii privind asocierea (daca e cazul), Informatii privind tertul sustinator tehnic si profesional(daca e cazul) in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006., Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplinesca parti din contractul de achizitie publice, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractanti nominalizati de aceasta in oferta, care se constituie in anexa contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer