Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Modernizare str. Traian intre str. Brailei-Metro(retele de apa-canal), Obiect III-Reabilitare retele de apa potabila si de canalizare str. Traian, tronson Parc Rizer-str. Tecuci


Detaliu pentru invitatia numarul 355294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 355294/04.11.2013
Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare str. Traian intre str. Brailei-Metro(retele de apa-canal), Obiect III-Reabilitare retele de apa potabila si de canalizare str. Traian, tronson Parc Rizer-str. Tecuci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare str. Traian intre str. Brailei-Metro(retele de apa-canal), Obiect III-Reabilitare retele de apa potabila si de canalizare str. Traian, tronson Parc Rizer-str. Tecuci
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul cuprinde realizarea lucrarilor de reabilitare retele de apa potabila si de canalizare de pe str. Traian, tronson Parc Rizer-str. Tecuci.Valoarea estimata este de 2.108.969.56 lei fara TVA din care: proiectare -60.818, 11 lei, diverse si neprevazute 1%-608, 18 lei; executie -2.027.270, 57 lei, diverse si neprevazute 1%- 20.272, 7 lei.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 108, 969.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 41.761, 77 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi atasata si in SEAP la invitatia de participare. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 5.868, 088 lei.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare la cursul oficial anuntat de BNR. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului, se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, si devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006: Declaratie pe propria raspundere -completare Formular;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Declaratie pe propria raspundere -completare Formular;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1)si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile ordinului ANRMAP nr. 314/2010: Declaratie pe propria raspundere- completare Formular;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 : Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - completare Formular.(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan, viceprimar - Radu Cosca, viceprimar - Florin Popa, city manager ? Vlaicu Gheorghe Aurel, director Directia Generala de Dezvoltare -Bucur Adrian, sef serviciu Buget - Campeanu Rodica, Compartiment Achizitii publice-Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Toporau Teofania, Tarola Odeta, director Directia Generala de Infrastructura si Lucrari publice -Dinu Radu, sef Serviciu Investitii - Pavlenco Violeta, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Ilie Zanfir , Ghetu Ilie, Dascalu Monica;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata); Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata); Pentru persoane juridice romane - prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; prezentarea certificatului de Rezidenta Fiscala(evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2012, 2011, 2010) sa fie minima de 4.000.000 lei. Se va completa Formular Informatii generale.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectivaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare cu obiectul licitatiei (servicii de proiectare pentru lucrari pentru conducte de alimentare cu apa ) la nivelul unui contract.Demonstrarea experientei similare va fi facuta prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar carevor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Din lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri (lucrari pentru conducte de alimentare cu apa si lucrari de drumuri), la nivelul a maxim doua contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.500.000 lei fara TVA. In cazul contractelor incheiate intr-o alta moneda se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Demonstrarea experientei similare poate fi facuta si prin prezentarea unui singur contract care are ca si componente atat proiectarea cat si executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri (proiectare lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (fara valoare) si executie lucrari pentru conducte de alimentare cu apa si lucrari de drumuripentru o valoare minima de 1.500.000 lei fara TVA)., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, mijloacele de transport, de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Necesar minim: -statie de betoane;
-laborator gradul II pentru beton;
-statie mixturi asfaltice.Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (inchiriere, vanzare-cumparare, leasing, angajament sustinator, contract de furnizare mixtura asfaltica, contract de furnizare beton sau alte forme de punere la dispozitie) a necesarului minim de utilaje., Ofertantii vor completa o Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.De asemenea se va prezenta Lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica.Pentru personalul-cheie nominalizat se vor prezenta: CV-uri, copii contracte de munca, contracte de colaborare/sau prestari servicii, angajament de participare.Necesar minim de personal specializat: -pentru executie: *Responsabil Tehnic cu Executiain domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala, atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003*Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul Constructii rutiere, drumuri, poduri, tunel si piste de aviatie, atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003.-pentru proiectare: *verificator proiecte in domeniul retele hidroedilitare, atestat conform Ordinului MLPTL nr. 77/N/1996;*verificator de proiecte in domeniul rezistenta in constructii, atestat conform Ordinului MLPTL nr. 77/N/1996;*verificator proiecte in domeniul drumuri atestat conform Ordinului MLPTL nr. 77/N/1996.Pentru personalul specializat se vor prezenta ca documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii doar atestatul si/sau legitimatia, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind asocierea (daca e cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna in conditiile prevazute de art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unui grup de operatori care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv. In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului., Informatii privind tertul sustinator tehnic si profesional(daca e cazul) in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006.Angajamentul ferm al persoanei respective, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a), c1) si d), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Informatii privind subcontractareaIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul repectiv, ofertantul are obligatia de a preciya partea/partile din contract pe care urmeaza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentulpe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (proiectare si executie lucrari de conducte de alimentare cu apa si lucrari de drumuri).Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer