Achizitie publica - Proiectare si executie Modernizare strazi cartier Traian Nord - etapa II - zona vestica - str. Cetateanul Ion
Detaliu pentru invitatia numarul 345803
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345803/24.04.2013
Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare strazi cartier Traian Nord - etapa II - zona vestica - str. Cetateanul Ion
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Modernizare strazi cartier Traian Nord - etapa II - zona vestica - str. Cetateanul Ion
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si realizarea lucrarilor pe tronsoane astfel incat desfasurarea traficului riveranilor sa se realizeze in conditii de siguranta si confort. Lucrarile prevazute a se realiza sunt: lucrari de drumuri, lucrari hidroedilitare.Valoarea estimata de 1.124.990, 36 lei cuprinde: 31.206, 39 lei valoare proiectare, 1.560, 32 lei valoare cheltuieli diverse si neprevazute pentru proiectare, 1.040.213 lei - valoare executie, 52.010, 65 lei - cheltuieli diverse si neprevazute pentru executie
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 124, 990.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 21.428, 38 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi atasata si in SEAP la invitatia de participare. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 4.851, 41 lei.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare la cursul oficial anuntat de BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan , viceprimar - Florin Popa, viceprimar - Radu Cosca, city manager - Vlaicu Gheorghe Aurel, director economic - Stamate Doina, director economic adj - Campeanu Rodica, director Directia Generala de Dezvoltare - Bucur Adrian, sef serviciu Investitii-Pavlenco Violeta, Strambeanu Liliana, birou Licitatii - Crivat Liliana, Toporau Teofania, Ciocarlan Livica, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie;consilieri primar Bacalum Silviu, Pucheanu Ionut Florin, Beraru Dan Dorian Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular(Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c^1, d din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre tertul sustinator, daca este cazul);Certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele corelat cu termenul legal de plata. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani incheiati financiar. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin 2.000.000 lei.Pentru echivalenta leu/alta moneda se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCompletare Formular, Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a cel mult 2 contracte de lucrari al caror obiect a fost executia unor lucrari similare (lucrari de drumuri cu imbracaminti asfaltice si lucrari de retea apa) care insumate sa fie in valoare minima de 1.000.000 lei fara TVAExecutia de lucrari similare se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca su fost duse la bun sfarsit., Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare Formular, Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a cel putin unui contract de servicii al carui obiect a fost prestarea unor servicii de proiectare pentru lucrari de drumuri si retea apa.Dovada experientei similare va fi facuta prin prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de proiectare pentru lucrari de drumuri si retea de apa., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, mijloacele de transport, de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Necesar minim: autobasculanta, buldozer, cilindru compactor.Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (inchiriere, vanzare-cumparare, leasing, angjament sustinatorsau alte forme de punere la dispozitie) a necesarului minim de utilaje., Declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Necesar minim de personal specializat: a) pentru proiectare: - 1 verificator de proiect atestat conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii;b) pentru executie: - Responsabil Tehnic cu Executiain domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri;
- Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunalaCompletare FormularSe vor prezenta documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii personalului: diplome de studii, certificate, atestate, autorizatii, legitimatii vizate la zi sau alte documente doveditoare. Pentru personalul-cheie nominalizat se vor prezenta copii dupa contractele de munca sau contracte de colaborare/sau prestari servicii. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru lucrarile si serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent pentru domeniul executie lucrari si pentru domeniul proiectarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 12:02