Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie obiectiv: ? Infiintare sistem de canalizare cu statie de epurare in comuna Coroiesti, judetul Vaslui ?


Detaliu pentru invitatia numarul 353871
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Coroiesti (Primaria Coroiesti Jud. Vaslui)
Numar invitatie: 353871/18.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv: ? Infiintare sistem de canalizare cu statie de epurare in comuna Coroiesti, judetul Vaslui ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Coroiesti (Primaria Coroiesti Jud. Vaslui)Cod fiscal: 3394090, Adresa: Tudor Vladimirescu 186, Barlad, Telefon: 0235421117, Fax: 0335810598
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Coroiesti com. Coroiesti jud. Vaslui, Coroiesti, Romania, cod postal: 737135, telefon: +40 372772351, fax: +40 372772351, persoana de contact: Lungu Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Coroiesti, loc. Coroiesti com. Coroiesti jud. Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv: ? Infiintare sistem de canalizare cu statie de epurare in comuna Coroiesti, judetul Vaslui ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si executie obiectiv: : ? Infiintare sistem de canalizare cu statie de epurare in comuna Coroiesti, judetul Vaslui ?. Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de 3.154.119 lei , din care 157.706 lei , reprezinta valoarea maxima aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute , in cuantum de 5% din valoarea totala estimata a contractului ;Principalele lucrari sunt: - realizarea colectoarelor de canalizare in lungime totala de 3 km si a caminelor de vizitare aferente;
- realizarea sistemelor de canalizare;
- realizare statiilor de pompare din cadrul sistemelor de canalizare;
- prevederea unor noi statii de pompare in cadrul sistemelor de canalizare;
- lucrari de constructie pentru statie de epurare si montaj statie de epurare cu o capacitate de 100 mc/24 ore- furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice- testarea si punerea in functiune- monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabile pe parcursul Perioadei de Notificare a defectelor, atunci cand este necesar- remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 12 luni
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 154, 119 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 50.000 lei . Perioada de valabilitate: 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata vizat de banca sau a unei file CEC in favoarea autoritatii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO24TREZ65724840220XXXXX deschis la Trezoreria Barlad, codul fiscal al Autoritatii Contractante, Comuna Coroiesti, este 3394090. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM.In cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781 din OUG34/2006Avand in vedere ca garantia de participare se poate constitui si in alta moneda decat in lei , echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de B.N.R. din data publicarii invitatiei de participare ;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.1) Garantia de buna executie se poate constitui: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract . Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate 2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala depusa in acest cont nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar : Lungu CristianViceprimar: Chiru ThoaderSecretar: Filimon CosticaContabil : Oprisan MariaReferent responsabil achizitii publice: Grigorescu CiprianConsilierii locali ai comunei Coroiesti : Bors Ion, Burlacu Viorel, Calin Costica, David Florinel, Geana Vasile, Ghilase Neculai, Popa Benone, Chiru Constantin, Varlam Ion, Vieru Emil Ofertantul trebuie sa faca dovada ca: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu /markt /ecertis /login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei): 2010-2012ani sa fie cel putin in suma de Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei): 2010-2012 ani sa fie cel putin in suma de 5.900.000 lei . In cadrul ofertei se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/valuta mediu comunicat de BCE pentru anul respectiv .lei .In cadrul ofertei se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/valutamediu comunicat de BCE pentru anul respectiv ., Dovada ca dispune de surse financiare. Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces real la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de indeplinire a serviciilor de proiectare si executie lucrari in valoare de minim 1.498.206 lei , pentru o perioada de minim 6 luni . In cazul in care ofertantul demonstreaza posibilitatea realizarii de cash flow de executie a lucrarii, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator. Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta specifica in proiectare si executie privind lucrarile de canalizare si statii de epurare . Prezentarea listei serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani si a listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric sau cantitativ minim impus. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. 1.Proiectare: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic . Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani un contract de servicii proiectare tehnica a unui sistem de canalizare cu lungimea de cel putin 3 km si a unei statii de epurare cu capacitate minim 100 mc/zi . 2. Executie: Prezentarea a cel putin un contract similar de lucrari de realizare sistem de canalizare cu statie de epurare , executat in ultimii 5 ani, care sa fi avut ca obiect realizarea a a unui sistem cu cel putin 3 km de retele canalizare si cel putin o statie de epurare capacitate minim 100 mc/zi . Contractul /contractele similare de lucrari vor fi insotite certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit3. Poate fi prezentat si un contract de proiectare si executie lucrari de sisteme de canalizare cu statie de epurare , executat in ultimii 5 ani, care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3 km de retele canalizare si cel putin o statie de epurare capacitate minim 100 mc/zi . .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/ contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea retelei sau aductiunii de apa), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, sau procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informatii generale privind angajatiiCerinta minima: Pentru a asigura o buna realizare a contractului , ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului. Proiectare : minim 1 inginer sau subinginer absolvent specializarea instalatii pentru constructii, minim 1 inginer sau subinginer absolvent specializarea Constructii hidrotehnice, minim 1 inginer sau subinginer proiectant autorizat I.G.S.U. (proiectant sisteme de securitate la incendiu) conform Ordin 3/2011 , autorizat sa intocmeasca documentatiile de autorizare I.G.S.U. solicitate in Caietul de sarcini; 1 manager de proiect ( care va trebui sa indeplineasca prevederile impuse de HG 300/2006 pentru activitatea de proiectare). Executie: Sef santier?inginer/subinginer specialitatea Instalatii pentru constructii sau constructii hidrotehnice ; RTE in domeniile: constructii civile si industriale si lucrari edilitare ; 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor numit prin decizie interna, absolvent al unei institutii de invatamint superior tehnic ; 1 specialist pentru executarea de instalatii electrice (joasa tensiune) atestat ANRE ; 1 sudor autorizat ISCIR pentru suduri PEHD ; 1 responsabil cu protectia muncii, securitatea muncii si PSI , coordonator in materie de securitate si sanatate in munca ( conform HG 300/2006 ) ; 1 responsabil cu managementul protectiei mediului pe toata perioada executiei lucrarilor?persoana calificata in domeniul managementului protectiei mediului ; Se vor prezenta angajamente in nume personal pentru personalul de specialitate privind participarea la realizarea lucrarilor contractului in cazul in care acesta va fi executatde ofertant.: Sef santier?inginer/subinginer specialitatea Instalatii pentru constructii sau constructii hidrotehnice ; RTE in domeniile: constructii civile si industriale si lucrari edilitare ; 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor numit prin decizie interna, absolvent al unei institutii de invatamint superior tehnic ; 1 specialist pentru executarea de instalatii electrice (joasa tensiune) atestat ANRE ; 1 sudor autorizat ISCIR pentru suduri PEHD ; 1 responsabil cu protectia muncii, securitatea muncii si PSI , coordonator in materie de securitate si sanatate in munca ( conform HG 300/2006 ) ; 1 responsabil cu managementul protectiei mediului pe toata perioada executiei lucrarilor?persoana calificata in domeniul managementului protectiei mediului . Se vor prezenta angajamente in nume personal pentru personalul de specialitate privind participarea la realizarea lucrarilor contractului in cazul in care acesta va fi executatde ofertant., In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm , conform Formular nr. 8A , al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Informatii generale privind asocierea In situatia in care oferta va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestia vor prezenta un Acord de asociere original, semnat si stampilat. In conditiile in care ofertantul este contractant unic, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 3 mentionandu-se ?Nu este cazul?. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata , doar daca va considera ca aceasta masura este necesara pentru buna realizare a contractului. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent ( pentru activitatea de proiectare si activitatea de executie ) . Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent ( doar pentru activitatea de executie ) . In cazul unei asocieri, prezentarea ambelor certificate este obligatorie pentru toti Asociatii care urmeaza sa presteze activitati de executie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 18:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer