Achizitie publica - Proiectare si executie obiectiv ? Reabilitare centru de revitalizare corporala si loisir Birlad?
Detaliu pentru invitatia numarul 321214
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321214/02.03.2012
Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv ? Reabilitare centru de revitalizare corporala si loisir Birlad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Pentru Administrarea Pietelor, Parcarilor si Cimitirelor BarladCod fiscal: RO 18271460, Adresa: str.Cetatea de Pamant nr.1, Barlad, Telefon: 0235413040, Fax: 0235413040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Cetatea de Pamant nr.1, Barlad, Romania, cod postal: 731140, telefon: +40 235413040, fax: +40 235413040, persoana de contact: Robert Manuel Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Barlad, str. Metalurgiei, nr. 15, jud. Vaslui, Incubator si Centru de Afaceri Tutova , hala nr. 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv ? Reabilitare centru de revitalizare corporala si loisir Birlad?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si executie obiectiv ? Reabilitare centru de revitalizare corporala si loisir Birlad?
II.1.6) CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 162, 702 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 63.000, 0 lei Perioada de valabilitate: 60 zileincepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; numerar.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Dupa primirea comunicarii prevazute la art. 206 din ordonanta de urgenta, ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare inainte de expirarea perioadei prevazute la alin. (2) sau, dupa caz, la alin. (3), daca transmit autoritatii contractante o solicitare in acest sens. Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: : RO84TREZ6575006XXX003305, deschis la TrezoreriaBarlad, codul fiscal al Autoritatii Contractante: Directia Pentru Administrarea Pietelor, Parcarilor SiCimitirelor Barlad este 18271460 Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este suma egala cu procentul de 5% dinvaloarea contractului, exclusiv T.V.A.1) Garantia de buna executie se poate constitui: 1., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2.prin depunerea la casieria DAPPC a unor sume in numerar.3., prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, conform H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va completa Formularul nr. 0In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Mod de dovedire: a) Se va completa Formularul nr.2 (declaratie privind neincadrareain situatiileprevazute laart. 181 dinO.U.G. nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista personalului de conducere, din cadrul DAPPC Barlad., care detine functii de decizie: -Vasile CIOCHINA, Director General; -Neculai ANDREI, Sef serviciu contabilitate; -Dorin APOSTU, Sef serviciu; -Daniela TILICI , Sef serviciu; -Costel BURGHELEA , Sef serviciu.b) persoanele juridice romane vor atasa Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificate de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelec) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele, se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele, se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici, participanti la procedura, trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 3 (declaratia privind calitatea de participant la procedura)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 32(declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG 34/2006). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca: a) este abilitat sa presteze servicii de proiectare constructii civileb) este abilitat sa execute lucrari de constructii civile;Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator, in original sau in copie autentificata emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil. Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare (cod CAEN 7112 ? Activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceasta)Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, valabil la data depunerii, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de lucrari in domeniul constructiilor (echivalentul codului CAEN 7112 ? Activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceasta; 4120- Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale).Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Declararea cifrei de afacerimedie globala pe ultimii 3 ani: 2008-2010/2009-2011. In situatia in careoperatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Cerinta minima: cifra deafaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008-2010/ 2009-2011) trebuie sa fiede minim 3.162.702, 0 leiCurs valutar utilizat in cadrul oferteiIn cadrul ofertei se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediucomunicat de BCE pentru anul respectiv , conform tabelului urmator: ANUL CURS RON / EURO2006 3, 52582007 3, 33532008 3, 68262009 4, 23992010 4, 2122, Dovada ca dispune de surse financiareSe solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a prestarii serviciilorin cuantum valoric de 527.117, 0lei , calculat conform formulei : valoare cash-flow (lei) = [3.162.702 /18]x 3=527.117, 0lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta , exprimata in lei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P(financiar) maxim = 51 de puncte. I.2. Pentru o alta oferta decat cea prevazuta la lit I.1. se acorda punctajul astfel: P(financiar)(n) = (pret minim/pret(n) ) x 51.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile fara TVA declarate in Formularul de oferta .
Termen de predare al proiectului tehnic(zile)
27
Descriere: 1.Pentru oferta care prevede cel mai mic termen de predare al proiectului tehnic se acorda punctajul maxim alocat (27puncte);Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = (TP(n) minim/TP(n))x 27 puncteUnde, P(n)-punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte;TP(n)- cel mai mic termen de predare al proiectului tehnic ofertat in cadrulprocedurii;Durata minima realista de predare al proiectului tehnicsub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 2 zile;Durata de de predare al proiectului tehnic maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 80zile
Perioada de garantie acordata lucrarii
22
Descriere: a. Pentru perioada de garantie minima acceptata de 48 de luni se acorda 0 puncte;Pentru o perioada de garantie de 8 ani (96 luni)sau mai mare se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 22 puncte;Pentru fiecare luna in plus fata de perioada de garantie minima acceptata de 48 luni se acorda 0, 25 puncte, pana la cumularea punctajului maxim alocat acestui factor, corespunzator unei perioade de garantie egale sau mai mari de 8 ani (96 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 10:20