Achizitie publica - Proiectare si executie obiectiv ? Refacere si modernizare DC 156 din DN 2F spre Valea Mare ?
Detaliu pentru invitatia numarul 335407
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335407/13.09.2012
Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv ? Refacere si modernizare DC 156 din DN 2F spre Valea Mare ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IVANESTI (CONSILIUL LOCAL IVANESTI)Cod fiscal: 4446627, Adresa: ivanesti, judetul Vaslui, Ivanesti, Telefon: +40 0235340506/+40 0726/064557, Fax: +40 0235340575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ivanesti, judetul Vaslui, Ivanesti, Romania, cod postal: 737300, telefon: +40 0235340506/+40 0726/064557, fax: +40 0235340575, persoana de contact: ovidiu cozma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ivanesti, loc. Ivanesti jud. Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv ? Refacere si modernizare DC 156 din DN 2F spre Valea Mare ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si lucrari de executie a obiectivului: ? Refacere si modernizare DC 156 din DN 2F spre Valea Mare ?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 034, 442 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei . Perioada de valabilitate: 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata vizat de banca sau a unei file CEC in favoarea autoritatii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO18TREZ6565006XXX003391 deschis la Trezoreria Vaslui, codul fiscal al Autoritatii Contractante, Comuna Ivanesti, este 4446627. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM.In cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781 din OUG34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.1) Garantia de buna executie se poate constitui: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract . Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate 2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala depusa in acest cont nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va completa Formularul nr. 0 . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participantila procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Mod de dovedire: a) Se va completa Formularul nr. 2 (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).b) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire inclusive persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, din cadrul Comunei Ivanesti : Primar : dr. Novac VasileViceprimar: Stroi GheorgheSecretar: jrs. Cozma OvidiuContabil : referent Fara VasileResponsabil achizitii publice: Cons.sup. Neamtu Iulian SiminicaConsilierii locali ai comunei Ivanesti : Bahnariu Culina / Botan Gheorghe / Chiriac Samir / Ciocan Radu / Panfir Sandu / Sandu Valentin / Stroi Gheorghe/ Gramada Aurel / Mocanu Ion /Lazar Constantin / Stefureac Paulica / Balaban Sergiu Titi / Timofticiuc Catalin ElvisSe va completa Formularul nr. 32 (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69-1 din OUG 34/2006).c) persoanele juridice romane vor atasa Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Certificate de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) , Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu ( datorii la Fondul de mediu care estecomponenta bugetara a bugetului general consolidat ) .Referitor la Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, acesta s-a solicitat deoarece operatorii economici utilizatori de surse care genereaza emisii de poluanti in atmosfera sunt obligati a declara si a plati taxa la Fondul de Mediu, in cuantumul si pentru substantele prevazute in anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 196/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu dovedeste lipsa obligatiilor la componenta bugetara : ?Fondul de mediu? abugetului general consolidat . Prezentarea tuturor certificatelor solicitate la pct. c) va demonstra ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta de art. 181 litera c) din OUG 34/2006.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele, se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele, se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici, participanti la procedura, trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Se va completa : Formularul nr. 3 (declaratia privind calitatea de participant la procedura). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca: a) este abilitat sa presteze servicii de proiectare tehnica pentru lucrari de drumurib) este abilitat sa execute lucrari de drumuri ;Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil. Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului , respectiv pentru servicii proiectare codul CAEN 7112 ? Activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceasta si pentru executie lucrari codul CAEN 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii);h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare si executie (echivalentul codului CAEN 7112 ? Activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceasta si pentru executie lucrari codul CAEN 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor )Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional apersoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat deRezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2009-2011. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.060.000 lei .Pentru demonstrarea indeplinirii nivelului solicitat pentru cifra de afaceri se solicita bilanturile contabile aferente acestor ani.Curs valutar utilizat in cadrul ofertei : In cadrul ofertei se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv , conform tabelului urmator: ANUL -CURS RON / EURO :2009- 4, 2399; 2010- 4, 2122; 2011-4, 2379., Dovada ca dispune de surse financiare.Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 258.610 lei , calculat conform formulei : valoare cash-flow maxim (lei) = [1.034.442/ 12 ] x 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de indeplinire a serviciilor de proiectare si executie lucrari in valoare de minim 258.610 lei pentru o perioada de minim 3 luni ., In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea economica si financiara , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator. Tertul sustinator va prezenta toate documentele solicitate ofertantului la cap. III.2.2. pentru demonstrareaindeplinirii cerintelor pentru care acesta acorda sustinerea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Termen de predare al proiectului (exprimat in zile)
20
Descriere: 1.Pentru oferta care prevede cel mai mic termen de predare al proiectului tehnic se acorda punctajul maxim alocat (20puncte); Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = (TP(n) minim/ TP(n)) x 20 puncte , unde, P(n) - punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte;TP(n) minim - cel mai mic termen de predare al proiectului tehnic ofertat in cadrul procedurii; Durata minima realista de predare al proiectului tehnic sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 zile ; Durata de predare al proiectului tehnic maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 90 zile .
Perioada de garantie acordata lucrarii (exprimata in luni)
24
Descriere: Perioada minima de garantie a lucrarilor este de 12 luni . Pentru o perioada de garantie mai mica de 12 luni , oferta va fi declarata neconforma in aceasta situatie. a) Pentru o perioada de garantie de 36 luni sau mai mare se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 24 puncte; b) Pentru o perioada de garantie de 12 luni se acorda 0 puncte. c) Pentru fiecare luna in plus fata de perioada de garantie minima acceptata de 12 luni se acorda 1 puncte, pana la cumularea punctajului maxim alocat acestui factor, corespunzator unei perioade de garantie egale sau mai mari de 36 luni.
Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor (exprimat in zile)
5
Descriere: a) Pentru termenul minim , (cel mai mic timp de interventie), exprimat in zile, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare , respectiv 5 puncte. b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen minim / termen(n) ) x 5. Termenul se va exprima in zile. Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor se refera la timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului si sa constate defectiunea. In acest timp nu este inclusa perioada necesara pentru remedierea defectiunii, deoarece acesta poate diferi de la o defectiune la alta.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 11:14