Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie obiectiv ? Refacere si modernizare DC 156 din DN 2F spre Valea Mare ?


Detaliu pentru invitatia numarul 353775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA IVANESTI (CONSILIUL LOCAL IVANESTI)
Numar invitatie: 353775/17.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv ? Refacere si modernizare DC 156 din DN 2F spre Valea Mare ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IVANESTI (CONSILIUL LOCAL IVANESTI)Cod fiscal: 4446627, Adresa: ivanesti, judetul Vaslui, Ivanesti, Telefon: +40 0235340506/+40 0726/064557, Fax: +40 0235340575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei IVANESTI, loc. Ivanesti, judetul Vaslui, Romania, cod postal: 737300, telefon: +40 0235340506/+40 0726/064557, fax: +40 0235340575, persoana de contact: ovidiu cozma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ivanesti, loc. Ivanesti, judetul Vaslui, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv ? Refacere si modernizare DC 156 din DN 2F spre Valea Mare ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii si executie obiectiv: ? Refacere si modernizare DC 156 din DN 2F spre Valea Mare ?. Valoarea maxima estimata a Contractului este de 1.126.451 lei fara TVA, din care 92.009 lei , reprezinta valoarea maxima aferenta procentului de cheltuieli diverse ?i neprevazute , in cuantum de maxim 8, 1898% din valoarea totala estimata a contractului de 1.126.451 lei fara TVA ;
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 126, 451 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 lei . Perioada de valabilitate: 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata vizat de banca sau a unei file CEC in favoarea autoritatii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO18TREZ6565006XXX003391 deschis la Trezoreria Vaslui, codul fiscal al Autoritatii Contractante, Comuna Ivanesti, este 4446627. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM.In cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781 din OUG34/2006Data la care se va face echivalenta leu/ALTA VALUTA este cu 3 (trei) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.1) Garantia de buna executie se poate constitui: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract . Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate 2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala depusa in acest cont nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va completa Formularul nr. 0In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participantila procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Mod de dovedire: a) Se va completa Formularul nr. 2 (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare).b) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire inclusive persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, din cadrul Comunei IVANESTI: Primar : dr. Novac VasileViceprimar: Stroi GheorgheSecretar: jrs. Cozma OvidiuContabil : referent Fara VasileConsilierii locali ai comunei Ivanesti : Bahnariu Culina / Botan Gheorghe / Chiriac Samir / Ciocan Radu / Panfir Sandu / Sandu Valentin /Gramada Aurel / Mocanu Ion /Lazar Constantin / Stefureac Paulica / Balaban Sergiu Titi / Timofticiuc Catalin Elvis / Philipe Ionel FranczSe va completa Formularul nr. 32 (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69-1 din OUG 34/2006).c) persoanele juridice romane vor atasa Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Certificate de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) , Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu ( datorii la Fondul de mediu care este componenta bugetara a bugetului general consolidat ) . Referitor la Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, acesta s-a solicitat deoarece operatorii economici utilizatori de surse care genereaza emisii de poluanti in atmosfera sunt obligati a declara si a plati taxa la Fondul de Mediu, in cuantumul si pentru substantele prevazute in anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 196/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu dovedeste lipsa obligatiilor la componenta bugetara : ?Fondul de mediu? a bugetului general consolidat . Prezentarea tuturor certificatelor solicitate la pct. c) va demonstra ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta de art. 181 litera c) din OUG 34/2006.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele, se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Certificat de cazier judiciar al agentului economic.Documentele, se vor atasa in original sau in copie conform cu originalul insotite de traducere legalizata in limba romana in conformitate cu prevederile Ordinului 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP;Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici, participanti la procedura, trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Se va completa : Formularul nr. 3 (declaratia privind calitatea de participant la procedura). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca: a) este abilitat sa presteze servicii de proiectare tehnica pentru lucrari de drumurib) este abilitat sa execute lucrari de drumuri ;Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii);h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare si executie .Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2010-2012. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei .Pentru demonstrarea indeplinirii nivelului solicitat pentru cifra de afaceri se solicita completare Formular 4 ? Informatii generale. Curs valutar utilizat in cadrul ofertei : In cadrul ofertei se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/valutamediu comunicat de BNR pentru anul respectiv ., In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea economica si financiara , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator. Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea., Dovada ca dispune de surse financiare.Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 344.000 lei.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de indeplinire a serviciilor de proiectare si executie lucrari in valoare de minim 344.000 lei pentru o perioada de minim 4 luni . Ofertantul trebuie sa asigure cash-flow de indeplinire a serviciilor de proiectare si executie lucrari in valoare de minim 344.000 lei pentru o perioada de minim 4 luni deoarece termenul prevazut in contractul de finantare cu APDRP , pentru achitarea sumelor solicitate la rambursare in cadrul cererilor de plata este de 90 zile iar la acest termen se mai adauga un termen estimat de 30 zile , necesar intocmirii de catre autoritatea contractanta a unei cereri de plata catre APDRP, dupa insusirea facturilor si receptionarea lucrarilor aferente situatiilor de lucrari partiale ;, In cazul in care ofertantul demonstreaza posibilitatea realizarii de cash flow de executie a lucrarii, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator. Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii generale privind asocierea In situatia in care oferta va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestia vor prezenta un Acord de asociere original, semnat si stampilat. In conditiile in care ofertantul este contractant unic, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 14 mentionandu-se ?Nu este cazul?. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata , doar daca va considera ca aceasta masura este necesara pentru buna realizare a contractului., Informatii generale privind subcontractantii In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor.In conditiile in care in propunerea tehnica nu este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din acest contract, ofertantul are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 12 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se ?Nu este cazul?., Informatii generale privind angajatii Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Proiectare : minim 1 inginer sau subinginer absolvent specializarea constructii rutiere drumuri si poduri. Executie: Sef santier ? inginer/subinginer specialitatea constructii rutiere drumuri si poduri sau CCIA ;RTE in domeniul constructii drumuri ; 1 responsabil control tehnic de calitate in constructii , desemnat prin decizie interna, avind studii tehnice universitare , 1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca ( conform HG 300/2006 ) ; 1 responsabil cu managementul protectiei mediului pe toata perioada executiei lucrarilor ? persoana calificata in domeniul managementului protectiei mediului / inspector de mediu .Pentru fiecare specialist nominalizat ( cu exceptia persoanei propuse ca RTE ) se va atasa: Curriculum vitae . Se vor atasa: Copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective ; angajamentul de participare in conformitate cu art. 188 alin.3 litera b din OUG 34/2006;, Experienta specifica in proiectare si executie privind lucrarile de constructii de drumuri. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Prezentarea unui contract de proiectare si executie lucrari de drumuri, executat in ultimii 5 ani, a carui valoare sa fie cel putin egala cu suma de 1.030.000 lei fara TVA sau prezentarea unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de drumuri, prestat in ultimii 3 ani, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 30.000 lei fara TVA. si prezentarea unui contract de lucrari de drumuri, executat in ultimii 5 ani, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei fara TVA . Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa certificari de buna executie in conformitate cu art. 188 alin.3 litera a din OUG 34/2006;Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa dispuna de toate utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii/ posibilitatii de a detine resursele tehnice necesare pentru indepl.contractului, rezultate ca fiind necesare conform listei cu consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii respectiv privind transporturile prezentate de ofertant in conf.cu prevederile Caietului de sarcini si ofertei.Daca ofertantul nu face dovada asigurarii dotarii tehnice ( dotare proprie, inchiriata sau angajament de punere la dispozitie) cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice corespunzatoare realizarii lucrarilor solicitate prin caietul de sarcini si prezentate in oferta tehnica , tinand cont de toate tipurile de lucrari prevazute a fi executate, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice, umane si experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.Tertul sustinator va completa fisele de experienta similara care vor fi insotite de copii dupa certificari de buna executie in conformitate cu art. 188 alin.3 litera a din OUG 34/2006;Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent ( pentru activitatea de proiectare si activitatea de executie ) . Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent ( doar pentru activitatea de executie ) . In cazul unei asocieri, prezentarea ambelor certificate este obligatorie pentru toti Asociatii care urmeaza sa presteze activitati de executie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer