Achizitie publica - Proiectare si executie obiectiv ,, Remodelare urbana zona 3 Fantani, Municipiul Tulcea"
Detaliu pentru invitatia numarul 325091
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325091/25.04.2012
Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv , , Remodelare urbana zona 3 Fantani, Municipiul Tulcea"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240519570, fax: +40 0240517736, persoana de contact: Mariana Tunsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Tulcea, strada Pacii nr.20, etaj 1, camera 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie obiectiv , , Remodelare urbana zona 3 Fantani, Municipiul Tulcea"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie obiectiv, ,REMODELARE URBANA ZONA 3 FANTANI, MUNICIPIUL TULCEA ?ce consta in: faza I- Proiectare1. Proiect tehnic2. Detalii de executie3. Documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii, avize si acorduri;4. Verificarea proiectului, de catre verificatori autorizati conform legislatiei in vigoare .5. Asistenta tehnica pe perioada executiei cat si in perioada de garantie alucrarilor de constructiiValoare estimata- 20.000 leifaza a II ?a ? Executie? Reorganizarea spatiului central existent, pentru crearea unui cadru adecvat desfasurarii activitatilor specifice unui spatiu public urban modern- valoare estimata ? 784.938, 04 lei
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 804, 938.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.: 15000 lei (pt.a benef.de red.cu 50% a gar.se va prez.decl.pe propria rasp.ca soc.se incadreaza in IMM)Per.de valab.a gar.pt.part.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei(60 zile de la data de depunere a ofertelor)Modul de constit.a gar.pt.particip.la lic.(una din variantele): -Scrisoare de gar.bancara pentru part.la licit./Instrument de garantare emis in cond.lg.de o soc.de asig.(Formularul nr 11, Sectiunea Formulare si Modele);scrisoarea de gar.bancara care se va depune in original; sauOrdin de plata (vizat de banca) in contul deschis la Trez.Mun.Tulcea nr.RO56TREZ6415006XXX000145Gar.de particip.se restituie: -ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna exec.-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contr.de achiz.publ.cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expirarii perioadei de valab.a ofertei, sau in cond.art.88 alin.4 din HG925/2006 cu modif.si compl.ult.Gar.de particip.la lic.poate fi retinuta in cazul in care: 1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia.2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec.in perioada de valab.a ofertei.3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.4.in cazul in care pe parcursul proc.ofertantul a depus o contestatie la Cons.Nat.de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din gar.de particip.se va retine, conf.art.278ยน, alin(1) din OUG 34/2006 act.suma de: 4584, 94 leiDaca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul 4, conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec.a contr.se constit.de catre executant in scopul asig.aut.contract.de indepl.cantit.calit.si in perioada convenita a contract.Contractantul va deschide la unit.Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia un cont de disponibil distinct la disp.aut.contractante si care se va constitui ca anexa la contract in termen de max.3 zile calend.de la data inch.contr.conf.HG1045/19.10.2011.Cuantumul gar.de buna exec.a contr.reprez.10 % din pretul contr.fara TVA.In conf.cu Lg.346/2004, modif.si compl.prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezv.intrepr.mici si mijlocii, IMM?urile beneficiaza de red.cu 50% pentru crit.legat de garantia de buna exec.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna exec.in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste oblig.asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Exec.contract.incepe dupa constituirea garantiei de buna exec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Decl.privind eligibilitatea 1.Decl.privind eligibilitatea in cf.cu Formularul 12 AIncadrarea in sit.prev.la art.180/OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atrib.contr.de achiz.publica.2.Decl.privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181 (lit a, c1 si d)in cf.cu OUG nr.34/2006 Formularul 12 B.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cf.art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 12 A si Formularul 12BCerinta nr. 2Prez.certif.constatatoare privind indepl. oblig.exigibile de plata 1.Certif.de atestare fiscala privind imp.si taxele locale;2.Certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata la bugetul general consolidat, elib.de Administratia Finantelor Publice .Din doc.prez.trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertif. de atestare fiscala se depun in original, copie leg. sau in copie lizibila semnata cf.cu originalul si stampilata de catre ofertant.Pers.juridice straine vor prezenta orice document edificator pt.dovedirea eligibilitatii?eliberate de aut.din tara de origine (certif.caziere judiciare, alte doc.echiv.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a imp.taxelor si contrib.catre bug.de stat si bug.local in conf.cu cerintele aut.contractante.Doc.vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau in copie lizibila semnata conf.cu originalul si stampilata de catre ofertant la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata aacestora in lb.romana.In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata;?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Obs: Cu exceptia imp.si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat cond.impusela acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii catre bug.de stat sau catre bug.local (indiferent de cuantumul acestora), in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintanr.3Prezentarea decl.privind calitatea de participant la procedura? Decl.privind calit.de part.la procedura ? Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerintanr. 4Prez.certif.de part.la lic.cu oferta independenta?Certif. de part.la lic.cu oferta independenta, conf.Ordin ANRMAP 314/2010 ? Formularul 1In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerintanr.5-Decl.privindneincadrareala prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult. ?Decl.pe proprie rasp.conf.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.-Formularul 2Pers. cu functie de dec.din cadrulaut. contractante, in ceea ce priveste org.derularea si finalizarea procedurii de atrib.a contratului de lucrari, , ,REMODELARE URBANA ZONA 3 FANTANI, MUNICIPIUL TULCEA ?sunt: Constantin Hogea?Primar Mun.TulceaGeorge Blejan?Viceprimar Mun.TulceaElena Grigore?Director Ec.Mun.TulceaChesca Rodica?Cons.I, Serv.Dezv.InvTunsu Mariana?Sef birou Marketing, Licitatii, Achizitii publiceCiobanu Anamaria- Jr.Compartiment Contencios AdministrativBarbu Oana ? Insp.-Birou Marketing, Licitatii, Achizitii publiceParaschiv Luminita?Insp.Birou Marketing, Licitatii, Achizitii publicePopescu Narcis ? Sef serviciu Gospodarie ComunalaIn cazul unei asoc., fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular Cerinta nr. 1Pt pers.juri.romanePrezent.certif.constatator emis de ORC, elib.cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor Certif.constatator emis de ORC in original/copie legalizatasau copie lizibila cf.cu orig.cu semnatura si stampila ofertantului.in etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata;Din certif. prezentat trebuie sa rezulte: a) caob.de activ al ofertantului include activ.ce fac obiectul achiz publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la faliment ori lichidare, adm.afac.de catre un judecator sindic sau cu priv.la decl.unei proceduri legale pt.decl.sa in una din aceste .sit.In cazul unei asoc/parteneriat, fiec.partener trebuie sa prez ac. FormulareCerinta nr. 2Pt.pers.jur.straineIn ved.demonstr.capac.de exercit.a activ prof.se solic.ofertantului doc.edificat care sa dovedeasca o forma de inreg.ca pers. jurid in cf.cu prev.legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident Doc.prez.treb.sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desf.activ.ec.care le includ si pe cele care fac ob.prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplic.procedurii de insolventa.Ofertantii vor prez.doc.insotite de traducerea autoriz.in lb.romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economicoFinanciara pentru faza I ? ProiectareSe vor prezenta: - Bilantul contabil aferent exercitiului financiar 2010, vizat si inregistrat de organele competente In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 , il va depune pe acesta2.Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? Fisa de informatii generale -Se va completa formularul B2In cazul ofertantilor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediucomunicat de BNR pentru anul respectiv, Cerinta nr.2Informatii privind situatia economicofinanciara- faza a II-AExecutieCerinta minima : Media cifrei de afaceri global ape ulltimii 3 anitrebuie sa fie de minim 1.500.000 lei ( in cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat)Se vor prezenta: 1. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabilaferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prinraportarea la ultimii 3ani incheiati: 2011, 2010, 2009.2.Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? Fisa de informatii generale -Se va completa formularul B2In cazul ofertantilor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediucomunicat de BNR pentru anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1 -Experienta similara?Faza I ProiectarePrezentarea Decl.privind lista principalelor servicii .in ultimii 3 ani inclusiv lista, si fisa /fise de informatii privind experienta similara(Formular 12 F si Formular B3)Obligativitatea prez.pt.experienta similara, un contract de servicii similare (prestare servicii de arhitectura (faza PT si DE) in val cumulata de cel putin 20000lei, faraTVA.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, Cerinta nr 2 -Experienta similara?Faza a II - aExecutieObligativitatea prezentarii pt experienta similaraa cel putin un contract sau maxim 2 contractede lucrari similare ( lucraride arhitectura peisagisticasi lucrari de instalatii) in valoare cumulata de cel putin 800.000 lei, faraTVA.Prezentarea Decl.privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani inclusiv lista, si fisa /fise de informatii privind experienta similara (Formular 12 F si Formular B3), faraTVA.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la, echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Cerinta nr 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu prestarea serviciilor de proiectare, Cerinta nr 5Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor, Cerinta nr.6 Informatii referitoarela personalul/organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta nr 7 Decl.ref.la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr 8 Informatii privindsubcontractantii, Cerinta nr 9 Informatii privind asocierea: Cerinta nr. 1Asigurarea calitatii lucrarilorCertificatul privind managementul sistemului calitatii din seria SREN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente( vor fi emise in domeniulserviciilor care fac obiectul contractului), Cerinta nr.2Standarde de protectia mediuluiPrezentarea certificatului ISO 14001/2005 si/sau alte dovezi si documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 13:17