Achizitie publica - Proiectare si executie obiective proiect integrat PNDR 322 Comuna Jichisu de Jos, judetul Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 316743
COMUNA JICHISU DE JOS (PRIMARIA JICHISU DE JOS)
Cod de identificare fiscala: 4617670
Adresa: jichisu de jos nr.55, Jichisu de Jos
Telefon: 0264-212480
Fax: 0264-212480
Denumire invitatie: Proiectare si executie obiective proiect integrat PNDR 322 Comuna Jichisu de Jos, judetul Cluj
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiectare si executie , ,Proiect integrat privind realizarea, modernizarea si reabilitarea infrastructurii edilitare, culturale si sociale in comuna Jichisu de Jos, judetul Cluj??
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.09.2011 12:25
Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Jichisu de Jos, sat Jichisu de Jos, nr. 55, jud. Cluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Jichisu de Jos, sat Jichisu de Jos, nr. 55, jud. Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 9, 962, 632 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl art 69 indice 1, certif of indep, decl sit pers, certif atestare fisc buget de stat, certif atest fisc buget local, certif inreg ORC, certif constatator ORC, bilant 2008, 2009, 2010, cifra medie de afaceri 2008-2010 min 17000000 lei, lichiditate generala 2008-2010 min 100% (durata executie contract mai mare de 3 luni, pana la 06.04.2013, conf. art. 9 lit. c din HG 925/2006), dovada resurse financiare min 20% din oferta financiara - valabilitate min 90 zile, decl serv prestate, decl lucrari exec, exp similara min un contract similar - valoare minim 8500000 lei, decl utilaje, decl personal, ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv, OHSAS 18001 sau echiv
Atasata integral in SEAP.Garantia de participare: 199000 lei.