Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie parc skate si echipamente dinamice


Detaliu pentru invitatia numarul 325060
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL FOCSANI
Numar invitatie: 325060/26.04.2012
Denumire contract: Proiectare si executie parc skate si echipamente dinamice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FOCSANICod fiscal: 4350645, Adresa: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Telefon: 40/0237/215710, Fax: 40/0237/216700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Romania, cod postal: 620098, telefon: +40 237/215710, fax: +40 237/216700, persoana de contact: VASILICA PETRONIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Focsani- sala consiliu et.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie parc skate si echipamente dinamice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita ofertapentru : Proiectare si Executie parc skate si echipamente dinamiceFazele de proiectare solicitate: ? proiect tehnic + caiete de sarcini;? detalii de executie;
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 505.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de: 6000 lei.Perioada de valabilitate a g.p.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod constit.g.p.: s.g.b. in favoarea a.c.;o.p. in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645, vizat de banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor);lichiditati depuse la casieria a.c.de la sediu, dovedite prin chitanta fiscala. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de3045lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea : Completare formular 9 ; Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Nota : In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta : Completare formular 10 ; Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica. Nota : In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin.(2) si 190 alin. (2) din O.U.G. 34/2006, si de catre o alta persoana, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre persoana care asigura acea sustinere. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 3 Cerinta nr.3: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local -copie "conform cu originalul" prin care se confirma de catre operator, prin semnatura autorizata ca aceasta este conforma cu originalul. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in Situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului. Aceasta cerinta se solicita si eventualilor subcontractanti si tertilor sustinatori in conformitate cu prevederile art 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire pentru acest contract sunt : Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Bogdan Matisan, Viceprimar: Dobre Vasile, Serviciul investitii: Costin Cristina, Compartiment achizitii: Petronie VasilicaCerinta nr. 5 Declaratii privind concordanta cu regulile de concurenta : Prezentarea in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 6 Certificat de cazier fiscal : Certificat de cazier fiscal emis in conformitate cu H.G. 31/2003 cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original sau copie legalizata sau conforma cu originalul. Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003 completata in conformitate cu Formularul prevazut ;Cerinta nr. 7 Certificat judiciar al societatii. Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Cerinta nr. 1 Persoane juridice romane : Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis nu mai devreme de 30 de zile de la data depunerii ofertelor; obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii / lucrari solicitate (specifice obiectului contractului). Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date : denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domeniu principal de activitate, domenii secundare, situatia societatii. In conformitate cu mentiunile ONRC, respectivul document este valabil prezentat doar in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul" ;Cerinta nr. 2 Persoane fizice romane : Autorizatie de functionare / altele echivalente, prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Cerinta nr. 3 Persoane juridice / fizice straine : Orice document edificator care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului. Documentele prezentate vor avea traduceriautorizate si legalizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la /sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a sustine din surse proprii, desfasurarea proiectului pe o perioada de 3 luni. In acest sens se vor prezenta documente doveditoare confirmate de banca ? acces la facilitatile de credit in suma de 300 000 lei., Se va completa si prezenta Fisa de informatii generale ; Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani : minim 600 000 lei .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Va prezenta unul sau mai multe contracte( lucrari, servicii de proiectare)executate in ultimii 5 ani , cu obiect similar , in valoare cumulata demin300.000 lei. Se accepta si experienta similaraprezentata din contracte distincte de servicii de proiectare si de executie lucrari a caror valoare cumulata sa fie de minim 300.000 leiSe va prezenta cel putin un certificat constatator / o recomandare dat(a) de catre un beneficiar, aferent(a) privind experienta similara solicitata mai sus pentru contractul/contractele nominalizat(e) ? se va prezenta o copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?., Prezentarea autorizatiei emisa de catre ISCIR (valabila la data depunerii ofertelor)pentru montare, reparare, intretinere si revizie echipamente de agrement de tipul celor prezentate in caietul de sarcini, sau certificate echivalente, emise de catre organisme tehnice de specialitate stabilite in alte state membre ale Uniunii Europene, respectiv in tara de origine a ofertantului ., Ofertantulsa dispuna de cel putin urmat pers de spec nec pt indepl contr: Pt. proiectare :1 ing proiect, specializ constr civile si industr;
- 1 ing topo B. Pt. exec : -1 manag de proiect ? ing care a absolvit un curs de project managrecunoscutla nivel nat(pt. ocup ?Manager de proiect?, cod COR 241919) ; 1 resp cu suprav lucr autoriz ISCIRdom ?Montare si rep/ Intret si reviz echip pt agrem?, abs de studii tehn de lunga durat;1 sef santier ? ing cu studii sup si cu exp cel putin un proiect similar; 1 ing constr (constr.civile), cu specializ constr. si o exp.profes. specifmin3ani ;1 resp tehn cu exec (RTE) in dom constr civile, constr edil , gosp com; 1 abs destudii sup, cu o exp. in dom de min 1 an;1 ing prot med, abs de studii sup tehn de lunga durata, cu studii aprof in ing prot med ;1 manag de calit cu o vech in dom de min3ani, abs de studii sup tehn de lunga durata ;1 coord SSM;2 mec utilaj;2pavatori; 2fierari bet;1 lac mec;1 mec mont intret si repar;min 5 mun necalif, Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca dispune ( proprietate, leasing, chirie sau alte forme de detinere dupa caz) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de urmatoarele : Pentru proiectare : a)Plotter A0 ?1 buc;b)Plotter A0 color ? 1 buc;c)Copiator A3 ?1 buc;d)Imprimanta color A3 ? 1 buc;e)Licenta soft devize ?1 buc;f)Licenta program proiectareg)Autoturisme transport persoane ?2 buc;Pentru executie : -Mini buldoexcavator multifunctional - 1buc.;
-Buldoexcavator- 1 buc;Autoutilitara - 2buc.;Cilindru vibrocompactor -1 buc.;Placa compactoare ? 2 buc;Picon hidraulic minim 150 kg -1 buc;Finisor astfalt?1buc;Autobasculanta ?2buc;Autobetoniera?1 buc-Motocultor?1buc, Se vor completa si prezenta : Lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani si Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. ISO 9001 sau echivalent pentrCertificarea sistemului propriu de management al mediului, implementat in baza ISO 14001 sau echivalent, pentru activitatile ce fac obiectul contractului. Se va prezenta certificatul de atestare, sau echivalent copie legalizata/ copie certificata ?conform cu originalul?) cu dovada mentineriicertificarii/ /valabilitatii certificariiu ofertant (copie conform cu originalul). Nu se accepta situatii in curs de implementare/certificare.. Certificatele prezentate vor trebui sa includa cel putin urmatoarele domenii de activitate: Proiectare si executie amenajari peisagistice, skate parc; spatii de recreere si fitness in aer liber; Comercializare mobilier urban, echipamente de fitness si rampe de skate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: pt. pret min.se acorda 75pcte;b)pt.alt pret P1=(pret min./pret ofertat)x75
Garantia acordata lucrarii
10
Descriere: Gn(in luni) = (Garantia acordata lucrarii propusa/ Garantia acordata lucrariimaxima dar nu mai mult de 120 luni si mai putin de 12 luni )x punctajul maxim alocat,
Durata de executie a lucrarii
10
Descriere: Dn(in zile) = (Durata de executie a lucrarii? cea mai mica / (Durata de executie a lucrarii? propusa dar nu mai mult de 90 de zile si mai putin de 15 zile) x punctajul maxim alocat
Termenul de mobilizare pentruinterventie pentru remedierea defectiunilor la lucrarile executate
5
Descriere: Tinterv(n)=(TEmin/ TE(n)) X 5 puncte ;Timpul -exprimat in ore
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer