Achizitie publica - Proiectare si executie pentru ?INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA HULUBESTI, JUDETUL DAMBOVITA?
Detaliu pentru invitatia numarul 321079
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321079/01.03.2012
Denumire contract: Proiectare si executie pentru ?INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA HULUBESTI, JUDETUL DAMBOVITA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna HulubestiCod fiscal: 4280272, Adresa: Str Hulubesti nr 1, Hulubesti, Telefon: 0245-730740, Fax: 0245-730740
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc.Hulubesti, str.Principala, jud.Dambovita, Hulubesti, Romania, cod postal: 137250, telefon: +40 245730740/+40 785637033, fax: +40 245730740, persoana de contact: PANA LUCIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primari Hulubesti, loc.Hulubesti, str.Principala, jud.Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie pentru ?INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA HULUBESTI, JUDETUL DAMBOVITA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: intocmire proiect tehnic, DDe, DTAC, caiete de sarcini, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectului si executie pentru"INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA HULUBESTI, JUD.DAMBOVITA
II.1.6) CPV: 45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 048, 552 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 160.900 leiValabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorOfertantii trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original- in conformitate cu modelulFormularnr. 1.-prin ordin de plata, in favoares Autoritatii contractante Cod fiscal: 4280272 Cont bancar: RO67TREZ2735006XXX000647 Trezoreria Gae?ti, judetul Dambovi?a, confirmat de banca emitenta; Garantia de participare se considera depusa in momentul intrarii efective in contul autoritatii contractante a sumei respective.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.- in conformitate cu modelulFormularnr. 1.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Ofertantul pierde garantia de participare in urmatoarele cazuri: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- in cazul in care depune contestatie si aceasta a fost respinsa de C.N.S.C., se va retine de catre autoritatea contractantasuma de8.364, 85 lei, stabilita conformart.278 1alin (1) lit a)din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA, constituita astfel :1) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa la contract.2) prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partialeIn acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Restituirea garantiei de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Urmatoarele Formulare trebuie sa fie prezentate in original , stampilate si cu semnatura reprezentantului legal: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006? Formular nr. 2Documente suport: - Cazier judiciar al societatii - in original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul , valabil la data depunerii ofertelor- Cazier judiciar al administratorului / administratorilor societatii asa cum este/ sunt precizat(i) in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului - in original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul, valabil(e)la data depunerii ofertelor- Cazier fiscal al societatii - se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?si va fi valabil la data depuneriiofertelorNota: Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? , in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, insotite de originalul traducerilor autorizate si legalizateIn cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerintelorde catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Cerinta privind prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006-original trebuie indeplnita si de catre terti sustinatori (daca acestia exista)2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Formular nr. 3Documente suport: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentru sediu si punctele de lucru asa cum sunt acestea declarate la ONRC- se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat eliberat de ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala aFinantelor Publice de pe raza careia societatea are sediul social- se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Nota: Din certificatele de atesare fiscala trebuie sa rezulte faptul ca ofertantii nu au datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun oferteleNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerintelorde catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Cerinta privind prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006-in original trebuie indeplnita si de catre terti sustinatori (daca acestia exista)3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-? Formular nr. 4Precizam ca persoanele cu functie de conducere in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Primar: CHIRITA ADRIAN IONELViceprimar: NEAGOE CORNELSecretar: MARINESCU AURELContabil sef : NICOLAE MARIANAResponsabil achiztii publice : PANA LUCIANota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerinteide catre liderul asociatiei cat si de catre asociati. Aceasta conditie de calificare este valabila si obligatorie si pentru subcontractanti si terti sustinatori.4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010-Formular 5in originalNota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerinteide catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 6 in original, din care sa rezulte calitatea de participant la procedura (unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic.NOTA: Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la declararea ofertei ca inacceptabila .Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatea competenta.Neindeplinirea uneia din cerintele fomulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind "inacceptabila-?in conformitate cu prevederileart.36 din HG 925/2006Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente 1. Pentru persoane juridice romane: Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si ca are prin obiectul de activitate declarat conform Legii 359/2004posibilitatea de a realiza activitatileaferenteprezentului contract.Documentul respectiv trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Documentele din aceasta sectiune vor fi transmise integral de fiecare dintre membrii asocieriiNota: Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire2. Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente cu cele solicitate pentru persoanele juridice romane, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state- prezentate in copii traduse autorizate.Se solicitaprezentarea Certificatuluide rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.3. Se solicita Prezentarea in copiea Atestatului ANRE minimde tip B (sau echivalent)-pentru proiectare si executare de instalatii electrice la., in conformitate cu Ordin 24/2007 al Presedintelui ANRE -Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin16.000.000lei.Nota: Cifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2008:1 Euro= 3, 6827 RON2009:1 Euro= 4, 2373 RON2010:1 Euro= 4, 2099 RONNota: In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentu o perioada de 12 luni, insuma de7.895.522 Lei, ,Cerinta nr. 3Dovezi privind asigurarea riscului profesional pentru proiectare, Cerinta nr. 4Tert sustinatorIn cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experientasimilara ca Proiectant / Executant1.Se solicita prezentarea a cel putin un contract de proiectarede retea canalizare si/sau statie de epurare cu o valoare de cel putin 150000 lei, dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani.2. Se solicita prezentarea acel putin un contract de executielucrari de canalizare si/sau statie de epurare cu o valoare decel putin 7.800.000 leiNota: Valoarea solicitata pentru contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectivprestata/ executata in cadrul contractului de catre ofertant.Nota: pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr. 2Informatii privind efectivul mediu anual de personal;, Cerinta nr. 3Pentru asigurarea optima aderularii contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada va avea disponibil pe toata durata contractului, urmatorul personal cheie responsabil de indeplinirea contractului: 1. Manager proiect: absolvent studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic, atestat si ca manager de proiect in urma absolvirii unor cursuri recunoscute national si/sau international de catre CNFPA sau echivalent cu experienta de cel putin3 ani ca manager de proiect.2. Sef de proiect: absolvent studii superioa de de lunga durata in domeniul Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/Instalatii in constructii sau echivalentul acestora, cu experienta in coordonarea proiectarii pentru un obiectiv similar de investitii.3. Inginer proiectant, absolvent studii superioare de lunga durata Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile I, Cerinta nr. 4Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari1.Minim 2 autobasculante.2. Minim2 autoutilitare3. Minim 2 autoturisme4. Minim 1Echipament de pozare a conductelor5. Minim 1Excavator6.Minim 1 Buldo-excavator pentru spatii inguste7. Minim 1 Incarcator frontal8. Minim 1 pompa de turnare beton montata pe sasiuDe asemenea ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau are acces la un laborator autorizat de analize si verificari avand minim grad II, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare., Cerinta 5Informatii privind subcontractantii, Cerinta 6Informatii privind asocierea, Cerinta 7Tert sustinatorIn cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire Cerinta nr. 1Standardelede asigurare a calitatii- Operatorii economici ofertanti vor face dovada implementarii si certificariiSistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent luipentru lucrari hidro- edilitare, Cerinta nr 2Operatorii economici ofertanti vor face dovada implementarii si certificariiSistemul de Management al Calitatii ISO 9001pentruproiectare, Cerinta nr. 3Standarde de protectia mediului- Operatorii economici ofertanti trebuie sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001 sau echivalent lui pentru lucrari hidro-edilitare, Cerinta nr 4- Operatorii economici ofertantitrebuie sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001 pentru servicii de proiectare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Propunerea financiara exclusiv TVA ofertata pentru executia lucrarilor
81.82
Descriere: Descriere criteriu: I.I.a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate (exclusiv TVA) pentru executia lucrarilorseacorda punctajul maxim alocat, respectiv45 de puncte; I.b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. Ia) se acorda punctaj astfel: P1 = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [ 45 ]
Propunerea financiara(exclusiv TVA) ofertata pentru proiectare
18.18
Descriere: II.a) Pentru cel mai scazut pret ofertat (exclusiv TVA) pentru eleborarea proiectului tehnic (fazele fazele PT si DDE , inclusiv verificare tehnica a proiectului de catre un verificator atestat si independent, CS)se acorda punctajul maxim alocat, respectiv10 puncte.b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. II.a) se acorda punctaj astfel: .P2 = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [10]
Pretul anual, exclusiv TVA, al consumabilelornecesare functionarii statiei de epurare la parametrii normali
9.09
Descriere: III.a)Pentru cel mai scazut pret anual ofertat (exclusiv TVA) al consumabilelornecesare functionarii statiei de epurare la parametrii normali se acorda punctajul maxim alocat, respectiv5 puncte;III.b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.III.a) se acorda punctaj astfel: P3 = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [5]
Durata de executie a tuturor lucrarilor
18.18
Descriere: IV.a) pentru durata de executie a lucrarilor, cea mai mica ofertata, se acorda punctajul maxim alocat (10);P4= (durata minima / durata ofertata) x punctajul maxim alocat [10] ; Nu se accepta ofertarea unei durate de executie mai mare de 10 luni.Ofertarea unui termen de executie a lucrarilormai mare de 10 luni atrage declararea ofertei ca neconforma; In cadrul duratei de realizare a lucrarii se va avea in vedere obiectul contractului cu respectarea normelor sinormativelor in vigoare in vederea evitariidepunerii unor oferte cu termen nerealist, nesustinute din punct de vedere tehnic. Orice termen de executie ofertatmai mic de 5 luni nu va fi punctat suplimentar.
Durata de proiectare
14.55
Descriere: V.a) Pentru durata de prestare a serviciilor , cea mai mica ofertata, dar nu mai putin de 45 zile, se acorda punctajul maxim alocat (8);V.b) pentru o durata mai mare decat durata minima ofertata, punctajul se acorda astfel: P5= (durata minima / durata ofertata) x punctajul maxim alocat [8];Nu se accepta ofertarea unei durate de prestari a serviciilormai mare de 60 zile.Ofertarea unui termen de prestare a serviciilormai mare de 6luni atrage declararea ofertei ca neconforma.Orice termen de prestare mai mic de 30 zile nu va fi punctat suplimentar.
Costul de operare aferent statei de epurarecalculat pe o durata de 20 ani , aferent solutiei ofertate
36.36
Descriere: VI.a)Pentru oferta cu cele mai mici costuri de operareaferente unei perioade de 20 de anise acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 puncte; VI.b)Pentru alt cost de operaredecat cel prevazut la lit.VI.a) se acorda punctaj astfel: P6 = [cost operare minim/cost operare (n)] x punctajul maxim alocat [20]
Termenulde raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor in garantie
3.64
Descriere: VII.a) pentru termenul de raspuns , cel mai mic ofertat se acorda punctajul maxim alocat (2); VII.a) pentru termenul de raspuns , cel mai mic ofertat se acorda punctajul maxim alocat (2);Nu se accepta termene de raspuns mai mici de 24 ore si mai mari de4 zile.termen raspunsmai mic de 24 ore nu va fi punctat suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 15:41