Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie pentru lucrarea de Reparatii la LEA 110 kV d.c trifazic statie 110/20kVLehliu Sat (Enel)-statie 110/27,5kV Lehliu (CFR)


Detaliu pentru invitatia numarul 341448
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ELECTRIFICARE CFR S.A.
Numar invitatie: 341448/27.12.2012
Denumire contract: Proiectare si executie pentru lucrarea de Reparatiila LEA 110 kV d.c trifazic statie 110/20kVLehliu Sat (Enel)-statie 110/27, 5kV Lehliu (CFR)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRIFICARE CFR S.A.Cod fiscal: 16828396, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213192512, Fax: 0213119838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pe SEAP- Strada Italiana nr. 22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii feroviare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie pentru lucrarea de Reparatiila LEA 110 kV d.c trifazic statie 110/20kVLehliu Sat (Enel)-statie 110/27, 5kV Lehliu (CFR)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de repunere in func?ie a LEA 110kV Lehliu Sat, conform Caietului de Sarcini, cea fost avariata in urma viscolului si a vantului foarte puternic inregistrate in zona in luna februarie 2012 si apoi a fost supusa furturilor si devastarilor cu autori necunoscuti, pe baza proiectului tehnic ce va fi intocmit in prealabil de executant.Obtinerea tuturor acordurilor si avizelor necesare se va face de catre proiectantul PTh care va fi si executantul lucrarii.
II.1.6) CPV: 45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantía de participare, in cuantum de 4200 lei.Se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 actualizata. In cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50 % din acest cuantum. In acest caz, ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa scrisorii de inaintare a ofertei care va fi transmisa in format electronic semnata cu semnatura electronica. Data pentru care se determina echivalenta leu / euro: cursul de schimb comunicat de BNR in data in care se va publica in SEAP anuntul de participare pentru aceasta procedura de achizitie. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; In cazul in care garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va depune in contul RO95BPOS70406003841ROL01 deschis la Banc Post ? Palat CFR.Documentul ce face dovada constituirii garantiei va fi transmis in format electronic si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului (50 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004). Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un: - instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printro scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular nr . 25) - prin retineri , in cuantum de 5%, din valoarea fara TVA a facturilor emise (50 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004).- prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar. Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Participare cu oferta independenta - se va completa si prezenta : formularul 1 - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr 314/12.10.2010 ;Cerinta 2.Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta - se va completa si prezenta : formularul 2-1 - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.3 - Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - se va completa si prezenta formularul 2-2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4 - Evitarea conflictului de interese - formularul 2-3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante.In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sau membrii in comisia de evaluare: Truica Ionel, Ioana Paliu, Ion Gavrila, Gabriel Badut, Clipcea Dragos, Balasoiu Nicoleta, Gae Ionela, Circeag Ilie, Radu Bogdan, Petrescu Mioara, Marinescu Viorel, Popescu Marilena, Craciun Constantin, Nicolescu Camelia, Chitan Mihaela , Gosea Adrian, Dan Tudorache, Popescu Aida si Tutuianu Liviu. Au fost nominalizate in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Cerinta nr. 1Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? din care sa reiasa obiectul de activitate, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator sau dupa caz, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. In cazul persoanelor juridice /fizice straine Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata si autorizataCerinta nr. 2Autorizatii specifice contractului - Atestate ANRE care demonstreaza capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - atestat de tip A pentru incercari echipamente, C1B pentru proiectare si C2B pentru executie LEA 110 kV, conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005. Conform Legii 123/2012 si Ord ANRE nr.24/2007. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani. Se va face declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani in masura in care informatiile sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare; Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, an 2009 - 4, 2373; an 2010 - 4, 2099, an 2011 - 4, 2379.Se va prezenta formularul 3 - INFORMATII GENERALE, Informatii privind situatia financiara a ofertantului cu elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2011 din bilantul ultimului an;Se va prezenta Formularul 4.In cazul in care formularul 4 nu este inregistrat la DGFP acesta va fi insotit de bilantul contabil de la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organelle competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin un contract care a avut ca obiect executarea de lucrari similare cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului. Se va prezenta formularul 5 ? Declaratie privind lista principalelor lucraridin ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta referitoare la experienta similara se refera numai la contractele de lucrari executate., Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca are suficient personal disponibil (angajat /contract de colaborare/ angajamente/ acorduri de participare) pe perioada contractului, avand calificarea si experienta profesionala specifica pentru acest tip de serviciu, conform punctului V din CS.Pentru intocmirea documentatiei tehnice in baza caruia se va efectua lucrarea ?PTh , persoana care intocmeste documentatia trebuie sa fie autorizata caelectriciangrd IVA.Ptr. exec. lucrarii: Conducator tehnic ? 1 persoana ? electrician aut. grad IVB (Ordin ANRE nr 7/2005);Resp. de lucrari -1persoana ? electrician aut. grad IVB (Ordin ANRE nr 7/2005) ;? 1 pers. instruita in domeniu calitatii si mediului;Resp. cu prot. si sec. muncii, PSI si protectia mediului ? 1 persona instruita .Se va prezenta Formularul 6 + Atestate profesionale., Informatii privind dotarile cu utilaje, inst, echip th, mijloace de protectie -cf Cap V din CS.Utilaje (in prop./inchiri/comodat) : macara , autotelescop , platforma ridicatoare cu brat , tractor , mijloace de transport ptr persoane , persoane , mat si echipUnelte , scule , dispozitive : dispozitive si scule ptr montat accesorii LEA , unelte portabile , prese papauci , truse de scule (electrician , mecanic) ap de sudura , dispozitiv mobil de ridicare ptr stalpi metalici , presa mecanica sau hidraulica ptr clemuit , dispozitiv ptr detensionat , etcDispozitive de masurare: dispozitive ptr masurat sageata la LEA si inclinare stalpi , binoclu , dinamometru , rulete , sublere , dinamometru , teodolit , meghometre (1000V , 2500V , 5000V), ap de sudura electrica , ap ptr incercare cu tensiune marita , ap pentru mas rezist de dispersie la prizele de pamant.Mijloace de protectie (in proprietate) ptr lucrarilor inalta tensiune specificate in CapV din CS. Se va prezenta Formularul 7., Informatii privind subcontractantii ( daca este cazul). Se vor completa si prezenta Formularul 8 si formularul nr.2-3, Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul 21 se va specifica liderul asociatiei. Se va completa si prezenta Formularul 21si a propriului dosar de calificare de catre asociat Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificare sistem calitate ofertant de un organism certificare acreditat in tara sau in strainatate, standard de calitate aplicat, SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Se vor prezenta documentele de certificare (sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare) a sistemului de management de mediu, conform cerintelor standardului ISO 14001, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer