Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie, pentru obiectivele Lotul 1 - Imbunatatire retele de drumuri de interes local si Lotul 2 - Construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, inclusiv alimentare cu energie electrica, din cadrul proiectului integrat ?Imbunatat


Detaliu pentru invitatia numarul 343378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VISINA
Numar invitatie: 343378/01.03.2013
Denumire contract: Proiectare si executie, pentru obiectivele Lotul 1 -Imbunatatire retele de drumuri de interes local siLotul 2 -Construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, inclusiv alimentare cu energie electrica, din cadrul proiectului integrat ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea Caminului cultural din satul Visina, comuna Visina, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VISINACod fiscal: 4344228, Adresa: Comuna Visina, judetul Dambovita, sat Visina, str Mihai Viteazu, nr 29, Visina, Telefon: 0245725064, Fax: 0245725064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Visina, judetul Dambovita, str Mihai Viteazu, nr. 29, Visina, Romania, cod postal: 137515, telefon: +40 245725064, fax: +40 245725064, persoana de contact: Matei Georgian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Visina, Sat Visina, judetul Dambovita, str Mihai Viteazu, nr. 29, Visina, Romania, cod postal: 137515,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie, pentru obiectivele Lotul 1 -Imbunatatire retele de drumuri de interes local siLotul 2 -Construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, inclusiv alimentare cu energie electrica, din cadrul proiectului integrat ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea Caminului cultural din satul Visina, comuna Visina, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie pentru obiectivele, Lotul 1 -Imbunatatire retele de drumuri de interes local siLotul 2 -Construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, inclusiv alimentare cu energie electrica, din cadrul proiectului integrat ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea Caminului cultural din satul Visina, comuna Visina, judetul Dambovita?Se solicita oferta pentru proiectul integrat pe urmatoarele loturi: Lotul 1 Proiectare si executie a obiectivului: Imbunatatirea retelei de drumuri de interes localLotul 2 Proiectare si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica a obiectivului: Construire centru de zi pentru copii in satul IzvoruPentru fiecare lot se vor elabora: -Proiect tehnic, -Detaliii de executie, -Caiete de sarcini, -Asistenta tehnica din partea proiectantului-Executie lucrariNU SE ACCEPTA OFERTE PARTIALE ALE LOTURILOR. OFERTANTII VOR RESPECTA SOLUTIILE DIN STUDIILE DE FEZABILITATE LA INTOCMIREA PROIECTELOR TEHNICE. NERESPECTAREA SOLUTIILOR DIN STUDIILE DE FEZABILITATE VA DUCE LA DESCALIFICARE OFERTANTULUI.Valoarea estimata a contractului (Lotul 1+Lotul 2) este9.593.768 lei fara TVA, inclusiv valoarea cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute, respectiv in suma de 807.143 lei fara TVA.Valoare estimata Lotul 1: executie 8115736 lei; proiectare 99400 lei;Valoare estimata Lotul 2: executie 532689 lei; proiectare 38800 lei; Valorile nu contin TVA Din care: Lotul 1 - Imbunatatire retele de drumuri de interes local, cu o valoare de 8.957.823 lei fara TVA, valoare care contine si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, in suma de 742.687 lei fara TVA.Lotul 2 - Construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru?, inclusiv alimentarea cu energie electrica, cu o valoare de 635.945 lei fara TVA, valoare care contine si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, in suma de 64.456 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 786, 625 - 9, 593, 768 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: Lotul 1 - 164000 leisi Lotul 2 - 11400 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006; In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO31TREZ2735006XXX000422, beneficiar Comuna Visina, cod fiscal 4344228.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 36 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 20.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 278^1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv: Lotul 1 - 8382 lei si Lotul 2 - 4352 lei.In cazul in care garantia de participare se constituiein alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr.1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire1. Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantul va prezenta documente in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.3. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4) Certificatului de cazier fiscal al operatorului economic (OG nr. 75/2001 (r1), actualizata);5) Certificatele de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor (Legea nr. 290/2004 actualizataDocumentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute delegislatia in vigoare pentru a participa la proceduraModalitate de indeplinireSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinireSe va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: 1) Ilie Sergiu - Primar, Papa Alexandru - viceprimar, Nuta Gheorghe - Secretar, Matei Georgian -consilier superior, - Galbenu Alecu - consilier urbanism, Nemesu Virgil - referent, David Marius - inspector.2) Consilierii locali: Covrig Cristian, Cristache Marcel, Ilie Georgel, Matei Costin, Mihaila Niculae, Motoc Lucica, Nicolae Marian, NiculaeCostin, Stefan Corneliu, Trandafir Petrin, Papa Alexandru, Barbu Alexandru, Istrate Jean Aurelian Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor atasa: Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile continute de Certificatul constatator trebuie sa fie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor atasa: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana.b) documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2.codul unic de inregistrare;3.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4.structura actionariatului;5.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6.domeniul de activitate principal;7.domeniile de activitate secundare;8.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in originalsau in copie legalizata.Cerinta nr. 2Lotul 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca detine atestat emis de ANRE de tip B, C1A si C1B conform Regulamentului din 20 iulie 2007, publicat in Monitorul Oficial 604 din 3 septembrie2007, sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Modalitate de indeplinireSe va atasa copie cu mentiunea conform cu originalul dupa atestatul ANRE de tip B sau echivalent.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati/respectiv subcontractantul detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) sa fie de min.: Etapa I- Proiectare: - lotul 1 - 198700 lei-lotul 2 - 77500 leiEtapa II - Executie: - lotul 1 - 16200000 lei-lotul 2 -1065300 leipentru echivalenta lei/euro se va folosi urmatorul curs de schimb: 2010 - 4, 20992011 - 4, 23792012 - 4, 4560Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale, completat in original. a)Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa documente contabile relevante pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare pe ultimii 3 ani .b) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Documentele relevante care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la latitudinea operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei., Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada, ca au acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare, inclusiv extras decont) neconsumata, in vederea realizarii cashflow-lui de indeplinire a contractului, pentru o perioada de 2 luni (raportata la data semnarii contractului). Pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data publicarii invitatiei de participare in SEAP.astfel: - Lotul 1 - de min. 780000, 00 lei- Lotul 2 - de min. 54000, 00 leiModalitate de indeplinireSe vor prezenta documente relevante, agreate de banca operatorului economic ofertant., Cerinta nr. 3In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 30, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitate de indeplinirePersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 5.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.4Etapa I: ProiectareOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au prestat si au dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, servicii similare in domeniul contractului si in conformitate cu normele profesionale din domeniu, cu o valoare de min: Lotul 1 - 99400 lei fara TVA Lotul 2 - 38800 lei fara TVAModalitate de indeplinire: a) Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, completat.b) Se vor atasa copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa certificari de buna prestare ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada, durata, etc, cu precizarea daca au fost prestate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara. Serviciile trebuie sa fie de aceiasi natura si complexitate cu obiectul prezentei proceduri de achizitie.c) Se va atasa Formularul nr. 9 - Experienta similara., Etapa II - ExecutieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au executat si au dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare in domeniul contractului si in conformitate cu normele profesionale din domeniu cu o valoare de min: Lotul 1 - 8115000 lei fara TVA Lotul 2 - 532000 lei fara TVAModalitate de indeplinire: a) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ani, completat.b) Se vor atasa copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara. Lucrarile trebuie sa fie de aceiasi natura si complexitate cu obiectul prezentei proceduri de achizitie.c) Se va atasa Formularul nr. 9 - Experienta similara., Cerinta nr. 5a) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Etapa I ? ProiectareLotul 1; Lotul 2;
- echipamente proiectare (calculator desktop/laptop cu soft operare cu licenta);
- ofertantul sa dispuna de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice ;
- plotter- copiator, - imprimantaEtapa II ? ExecutieLotul 1: -autobasculanta-autogreder-buldoexcavator-cilindru compactor terasamente-cilindru compactor asfalt-instalatie de preparat mixturi asfaltice-incarcator frontal-repartizor-finisor-statie sortare agregate-statie asfaltOfertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detine laborator (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (Geotehnica si teren de fundare; Materiale pentru betoane si mortare; Beton, Beton armat; Agregate naturale pentru lucrari de drumuri; Materiale pentru drumuri; Drumuri.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier. (cf. HG nr.808/2005).Lotul 2: -autobetoniera, -autobasculanta, -buldoexcavator, -automacara, -masina taiat si fasonat fier beton, -vibrator beton, -masina aplicat tencuieli universale sau microbeton, -mijloc auto transport materiale.Modalitate de indeplinire: a) Se va atasa Formularul nr. 10 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat.Se va face dovada dispunerii de utilajele/echipamentele solicitate, astfel: 1) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a echipamentelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate pentru care se oferteaza.2) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in care vor fi marcate echipamentele minim solicitate pentru care se oferteaza.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr.6Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, indeplinirii in bune conditii acontractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): Etapa I ? proiectareLotul 11) Inginer proiectare drumuri, absolvent de studii superioare tehnice, profil constructii drumuri si poduri, cuexperienta profesionala in cel putin o lucrare similaraLotul 21) Inginer proiectare, absolvent de studii superioare tehnice, profil constructii, cuexperienta profesionala in cel putin o lucrare similara;2) Inginer proiectare, absolvent de studii superioare tehnice, profil instalatii, cu experienta profesionala in cel putin o lucrare similara;3) Arhitect autorizat, absolvent de studii superioare tehnice, cuexperienta profesionala in cel putin o lucrare similara;Etapa II ? executieLotul 1a) Sef santier - licentiat al unei Facultati de Drumuri, cu diploma de inginer/subinginer, cu experienta profesionala specifica in calitate de sef de santier sau in pozitii similare, de exempluadjunct sef santier, in cel putin o lucrare similara;b) Responsabil tehnic cu executia - atestatMTCT/MDRT si cu legitimatie, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele;c) Responsabil cu calitatea - licentiat al unei Facultati de Drumuri, cu diploma de inginer/subinginer, cu decizie de numire sau atestatul CQ valabil/a la data limita de depunere a ofertelor in domeniul infrastructurii de transport rutier, in activitatile de lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii.d) Responsabil cu SSM - cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii, conform Norma metodologica din 11/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006., Continuare cerinta nr 6Lotul 2a) Sef santier - licentiat al unei Facultati de Constructii cu diploma de inginer/subinginer, cuexperienta profesionala specifica in calitate de sef de santier sau in pozitii similare, de exempluadjunct sef santier, in cel putin o lucrare similara;b) Responsabil tehnic cu executia - atestatMTCT/MDRT si cu legitimatie, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul I - Constructii civile industriale, agrozootehnice;c) Responsabil cu calitatea - licentiat al unei Facultati de Constructii, cu diploma de inginer/subinginer, cu decizie de numire sau atestatul CQ in domeniul constructii.d) Responsabil cu SSM - cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii, conform Norma metodologica din 11/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.e) Electrician autorizat ANREModalitate de indeplinireSe vor atasa: a)Formularul nr. 11-Informatii generale privind angajatii, completat in original.b) Formularul nr. 12-Personal ce va fi angajat in contract, completat in original.c) Formularul nr. 13-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in Formularul nr. 12, se va atasa Formularul nr. 14 - Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original. Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului(conf. denumirilor specificate inFormularul nr. 12)si toate celelalte cerinte precizate in acest formular. Copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa contractul individual de munca vizat de ITM si dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (diplome, adeverinte, autorizatii, legitimatii, decizii de numire, certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor), contracte de colaborare sau angajamente/acorduri de participare ce au fost obtinut de catre ofertant, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, etc. detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului nr. 12. Formularul nr. 15 - Declaratie de disponibilitate, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate angajate in contract conform Formularului nr. 12, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.Se va nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantului de pe primul loc i se va solicita sa faca dovada prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar ca expertii ofertanti chiar daca sunt implicati in alte proiectepot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului., Cerinta nr.7In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptulca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: a) Se va atasa de catre tert sustinatorul tehnic/profesional: 1) Formularul nr. 31 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala2) Formularul nr. 32 - Angajament privind sustinerea tehnica, privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.3) Formularul nr. 33 - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, si anexa.4)Formularul nr. 34 - Angajament privind sustinerea profesionala pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.5) Formularul nr. 35 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, 6) Formularul nr. 1, completat in original.7) Formularul nr. 2, completat in original.8) Formularul 5, completat in original., Cerinta nr. 8In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Modalitate de indeplinire: a)Se va atasa Formularul nr. 16-Declaratie privind partea/partile din contra care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completatin original.b)Formularul nr. 5 completat in original.c)Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 9In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantuluisi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: 1) Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original.2) Acordul de asociere (model Formularul nr. 18), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 19 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, completat in original.4) Formularul nr. 5 completat in original. Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 10Lotul 1; Lotul 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante., Cerinta nr. 11Lotul 1; Lotul 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 14001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante.Mentiuni: In cazul in care exista subcontractanti/asociati/tert sustinator, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, infunctie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer