Achizitie publica - Proiectare si executie pentru obiectivul de executie ,, Modernizare si reabilitare strada Constantin Stanciulescu ?
Detaliu pentru invitatia numarul 354510
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354510/08.10.2013
Denumire contract: Proiectare si executie pentru obiectivul de executie , , Modernizare si reabilitare strada Constantin Stanciulescu ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016/126, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016/126, fax: +40 0250731843;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie pentru obiectivul de executie , , Modernizare si reabilitare strada Constantin Stanciulescu ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie pentru obiectivul de executie , , Modernizare si reabilitare strada Constantin Stanciulescu ? ( PROIECTARE 2 LUNI;EXECUTIE 8 LUNI ), in conformitate cu tema de proiectare.Valoarea estimata pentru proiectare 14.244, 09 leifara TVA;valoarea estimata pentru lucrari 523.707, 57 lei fara TVA, din care diverse si nepravazute 48904.70 lei fara TVA.Diverse si nepravazute 10%
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 537, 951.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000lei. Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 alin (1)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. Pentru cazurile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta, se va lua ca data de referinta pentruechivalenta leu/alta valuta, data publicarii invitatiei de participare, curs BNR.In cazul in care ofertantul va depune o contestatie la CNSC iar aceasta va fi respinsa, autoritatea contractanta va retine suma de 4.269, 40 lei, conform art. 278 din OUG 34/2006. Conditii de restituire a garantiei de participare Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie pentru ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare; dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantilor a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare; in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a unei contestatii, in cazul in care procedura este anulata. Eliberarea garantiei de participare constituita de ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare se poate obtine si inainte de expirarea perioadelor precizatre mai sus, daca ofertantii in cauza transmit autoritatii contractante o solicitare in acest sens.
Garantie de buna executie
cuantumul garant.de buna execut.este de 10% din val. contract fara TVA. modul de constit.a garant.de buna execut a)printr-un instr.de garant.emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc. de asig. in termen de 7 zile de la semnarea contract.de catre ambele parti conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006;Garant.de buna executie este valab.pe intreaga perioada de desfas. a contractului. Intreprind.mici si mijlocii benefic.de red.cu 50% a garant.de buna executie a lucrarii , in conform. cu Legea 346/2004.In cazul contract.de lucrari, autorit. contract.are oblig. de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza :70% din val.garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii proces.verbal de recept.la terminarea lucrar., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; Restul de 30 % din val.garant, la expirarea perioadei de garantie a lucrar. executate, pe baza proces verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";?In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.III.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.IV.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69^1din O.U.G. nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: ? FRANCU EMILIAN-VALENTIN- PRIMAR , ? Gigi Ion MATEI- VICEPRIMAR, ? VIRLAN EDUARD- VICEPRIMAR? MIHAESCU TOMA-SECRETARCONSILIERI LOCALI? AMZA VALERU? BOBAN LIVIU-EMIL? BOBEANU MARIA? COCOS VASILE? CONSTANTINESCU COSMIN-DRAGOS? COSTINESCU BOGDANILIE? CRACIUNESCU GRIGORE? DOBRETE FLORENTINA ADINA? ENE GABRIELAANA? GHERGHINARU ION? MIHAILESCU GHEORGHE? NUICA IONUT-EDUARD? OLTEANU MARIN? PANDURASU ADRIANIULIAN? PERSU MIHAI? PREDA MARIA-CARMEN? PRUTEANU COSTELBOGDAN? TARDEA DUMITRU? VETELEANU NINEL EUSEBIU? GHEORGHE IONITA? VOICU MARIUS IULIAN? Liviu Miftode ?Director Directia Investitii-Achizitii Publice? Corina Toma-Sef Serv. Investitii Publice? Ion Lepadat-Director Economic? Petre Cazan-Director Juridic? Daniela Elena Ciobanu - Sef Serv. APL si Reglementari? Saceanu Ionel - Reprezentant. Compartimentul Achizitii Publice Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate.Certificatul constatator va fi emis inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) . Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pt.proiectare ? proiectant , inginer proiectant in specialitatea drumuri si poduri CV?uri din care sa reiasa pregatirea profesionala , diploma de studii , declaratie de disponibilitate a personalului de specialitate care va participa la elaborarea proiectului., Ofertantul va trebui sa dispuna de personal cu experienta in proiectarea si executia de lucrari relevante contractului ce urmeaza a fi atribuit.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Utilaje-Dotari Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine utilaje cu care poate duce la indeplinire contractul de achizitie in cauza si echipamentele necesare pentru asigurarea calitatii serviciilor de proiectare.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament etc acesta poate prezenta contracte de inchiriere /comodat etc sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.De asemenea va face dovada ca dispune echipamente necesare pentru asigurarea calitatiiserviciilor de proiectare in vederea exec.contractului.O declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, referitor la utilaje/echipamente, echipamentele tehnice, o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare. formular 17, O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, pentru a verifica daca contractantul a executat servicii de proiectare similare obiectului contractului, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari pentru a verifica daca contractantul a executat lucrari de constructii a drumurilor sau reabilitare/modernizare/consolidare drumuri.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Informatii privind asocierea, Se solicita prezentarea in lista a maxim 3 contracte care sa contina atat executarea de lucrari similare cat si servicii similare si a caror valoare insumata sa fie de cel putin 450.000 lei fara TVA sau pentru proiectare-unul sau maxim doua contracte de prestari servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 10.000 lei fara TVAsi pentru executie-unul sau maxim trei contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 440.000 lei fara TVA. Acestea pot fi insotite de recomandaridin partea beneficiarilor., ? executie lucrari ?? sef punct de lucru (inginer, subinginer, maistru, cu experienta in domeniul constructiilor de drumuri )?responsabil tehnic cu executia ( RTE) atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice si autorizat pentru domeniul II ? Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele? responsabil cu controlul calitatii (CQ)Pentru personalul tehnic de specialitate, se va prezenta in copie Xerox ? documente justificative, CV-uri pentru a se justifica pregatirea profesionala si calificare pentru proiectarea lucrariiSe va prezenta copie de pe atestatul de responsabil tehnic cu executia inclusiv de pe legitimatia aflata in valabilitate, decizia ofertantului sau a asociatiilor ( daca este cazul )prin care este desemnata persoana responsabila cu controlul calitatii lucrarilor persoanelor care participa la executialucrarii . Se vor completa in acest sens Formularul nr.10 ?Declaratie privind personalul de specialitate responsabil de indeplinirea contractului si Formularul nr.16 ?Declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la indeplinirea contractului, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Se va solicita ISO 9001:2008 emis de un organism independent care atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru domeniul aferent obiectului contractului.Ofertantii care au sistemul de management al calitatii in curs de certificare vor fi acceptati daca dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 11:53