Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie pentru obiectivul "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC1 BRUSTURI ? DRAGANESTI ? GROSI KM 0+000 ? 2+400, DC6 SOIMARESTI ? RAUCESTI, KM 0+000 ? 1+400, COMUNA DRAGANESTI, JUDETUL NEAMT"


Detaliu pentru invitatia numarul 340412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGANESTI(PRIMARIA)
Numar invitatie: 340412/03.12.2012
Denumire contract: Proiectare si executie pentru obiectivul "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC1 BRUSTURI ? DRAGANESTI ? GROSI KM 0+000 ? 2+400, DC6 SOIMARESTI ? RAUCESTI, KM 0+000 ? 1+400, COMUNA DRAGANESTI, JUDETUL NEAMT"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGANESTI(PRIMARIA)Cod fiscal: 16366149, Adresa: com.DRAGANESTIjud.NEAMT, Draganesti, Telefon: +40 0233789386, Fax: +40 0233789386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27 etajul 1 camera 8, IASI, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminal Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27 etajul 1 camera 8, IASI, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminal Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie pentru obiectivul "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC1 BRUSTURI ? DRAGANESTI ? GROSI KM 0+000 ? 2+400, DC6 SOIMARESTI ? RAUCESTI, KM 0+000 ? 1+400, COMUNA DRAGANESTI, JUDETUL NEAMT"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC 1 BRUSTURI ? DRAGANESTI ? GROSI KM 0+000 ? 2+400, DC 6 SOIMARESTI ? RAUCESTI, KM 0+000 ? 1+400, COMUNA DRAGANESTI, JUDETUL NEAMT?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 623, 320.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 72000 lei . Echivalenta leu/valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul valabil cu o zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, sub rezerva ca autoritatea contranctanta nu dispune de cont in euro. Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul TREZ RO90TREZ4935006XXX000076 Trezoreria Tg. Neamt, cod fiscal 16366149, Comuna Draganesti.Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. Va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 s 90 din HG925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala din care sa reiasafaptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) inluna anterioara celei la care se depun ofertele, eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011).Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare.Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Primar Bistriceanu PetricaConsiliul local: Ailenei ValeruAndries NicoletaAndries VasileCiubotariu ConstantinMacxim ReluPreutu VasileCiubotariu IoanGaina VasileMunteanu Daniel-VasileNechifor IonTrofin TeodorDeclaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. 1.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va demonstra ca are obiectul de activitate corespunzator partii din contract pe care o va realiza.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului in ultimii 3 ani trebuie sa fie in valoare de minim: 7.200.000 Lei Se va prezenta Formularul 8 - ?Informatii generale? la care se va atasa Bilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate . Nota: Bilant contab sau celelalte doc care prob inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm, Capacitatea financiara cash-flow pentru executie in valoare de 1.056.649, 20 lei, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni. Formula de calcul conf. Ordin 925/2011 : (valoare estimata contract/ perioada derulare contract) X perioada solicitata de aut.contr. Dovada cash flow se solic.numai pentru executia lucrarilor din acest contract nu si pentru proiectare(dur totala contr. 11 luni, dur. maxima exec. lucr. 10 luni). Astfel: val. estimata contract pentru care se solic. cash flow este valoarea estim. exec: 3.522.164 lei fara TVA, perioada de derulare contract este perioada maxima admisa de executie lucrari 10 luni perioada solicitata de aut. contr. 3 luni. (3522164/10) X 3= 1.056.649, 20 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani continand valori, perioada si locul de executie, beneficiar completarea fomr 15`, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioada si locul de executie, beneficiar -completarea fomr 15, Exp sim- Proiectare: Detinerea experientei specifice privind proiectarea de drumuri cu fazele Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii in valoare minima de 100.000 lei, fara TVA.Pentru indeplinirea cerintei se va avea in vedere un contract executat si finalizat in ultimii 3 ani (per determ prin rap la data prev pentru deschiderea ofert).fisa de experienta similara -form 14 insotit de copii dupa certificate/documente care sa confirme finalizarea serv de proiectare respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante prest serv. Certif vor indica serv exect, valoarea, perioadava preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele prof, Exp sim- executie : Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de drumuri, investitii noi sau modernizare in valoare minima de 3.500.000 lei, fara TVA.Pentru conf indepl cerintei se va avea in vedere un contractfinalizat in ultimii 5 ani (perioada determ prin rap la data prev pentru desch ofer).Fisa de experienta insotite de copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Dovada experientei similare se va face si prin: - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala/partiala, in situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractant, Proiectare: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniExecutie: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Personal responsabil de indeplinirea contractului: Proiectare: -1 inginer proiectant CFDP, cu experienta profesionalain activitatea de proiectare CFDP de minim 5 ani;
-1 inginer proiectant CFDP (Cai Ferate, Drumuri si Poduri), cu experienta profesionala in activitatea de proiectare CFDP de minim 3 ani;
-1 inginer autorizat topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic.- 1 inginer constructii hidrotehnice;
- 1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca ( conform HG 300/2006)- CV-uri personal solicitat, datate si semnate in original;
-declaratii de disponibilitate pentru personalul solicitat, semnate in original;
-copii dupa diplome de studii pentru personalul de specialitate implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire din care sa reiasa specializarea solicitata pentru personalul de specialitate;pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect simi, Personal-Executie1 Manager proiect atestat CNFPA, abs. de studii superioare, cu experienta in domeniul specific procedurii de minim 3 ani- Sef de santier, ing. cu studii de lunga durata, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- sef de punct de lucru, diploma de inginer cu studii de lunga durata, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - 1 Responsabil cu controlul calitatii(se solicita doar decizia de numire)- 1 Responsabil tehnic cu executia, inginer CFDP;
- 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- 1 Inginer specialitatea topografie/geodezie, Informatii despre dotarile specifice: Proiectare: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele: programe de proiectare, programe de baza pentru calculator;Pentru activitatea de proiectare se va prezenta dovada existentei licentelor legale pentru utilizarea programelor de calculator atat pentru cele de baza cat si pentru cele de proiectare.Se solicita: copii dupa licente pentru program proiectare, soft specializat pentru realizarea si intocmirea listelor de cantitati de lucrari, imprimanta format A0 sau A3, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care, ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator / Buldozer- excavator- autogreder- cistena- cilindru compactor- autogudronator- repartizator mixturi asfaltice- autobasculante, autobetonierePentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele prin care se va demonstra ca sunt in proprietatea ofertantului iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele prin care sa se demonstreze ca sunt puse la diapozitia ofertantului ? in copie., Statie de preparare mixturi asfalticePentru statia de preparare mixturi asfaltice se va prezenta: certificat de conformitate emis de organisme independente pentru tipurile de mixturi asfaltice ofertate, adresa unde este amplasata.In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de mixturi asfaltice necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de mixturi asfaltice va fi demonstrata prin: contract ferm pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de mixturi asfaltice; princontract de inchiriere sau concesiune a unei statii;, Statie de betoane de cimentPentru statia de betoane se va prezenta , certificat de conformitate emis de organisme independente pentru tipurile de betoane ofertate, adresa unde este amplasata statia de betoane. In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton de ciment necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de beton de ciment va fi demonstrata prin: contract ferm pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de betoane; princontract de inchiriere sau concesiune a unei statii;, laborator gradul II care sa functioneze in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare in domeniu sau contract de prestari servicii cu un laboratorgradul II, care sa functioneze in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare in domeniu, acesta va trebui sa acopere perioada de derulare a contractului., Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera si cariera, din exploatari.Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera, din exploatari care sa functioneze in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare in domeniu. Ofertantii vor face dovada accesului la produse de cariera, din exploatari care sa functioneze in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare in domeniu.In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de agregate necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de agregate va fi demonstrata prin: contract ferm pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de agr., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora In cazul in care nu se va subcparte/parti din lucrare se va completa cu ?Nu este cazul?. Res mat si umaneale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contrcare urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatorieconomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o ofertacomuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formalasocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul incare of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheiereacontractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in formaautentica. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partenerin parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriilede lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un modcare obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partenerconducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fieconfirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte, Continuare cerinte Personal executie- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane care nu este angajata permanent al ofertantului, pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de studii pentru personalul de specialitate implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire din care sa reiasa specializarea solicitata pentru personalul de specialitate;Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etcPentru Resp Contr.Calit se va prezenta decizia de numire (nu se solicita alte autorizatii). Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentulacestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuiesa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs decertificare., Informatii privind managementul mediului ISO 14001 sau echivalent valabilela data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 80 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(O) = (Pretul minim/Pretul Ofertei x) X 80
Durata de prestare a serviciilor de proiectare
10
Descriere: Durata de prestare a serviciilor de proiectare se va exprima in zile a) pentru cea mai mica durata de prestare a serviciilor de proiectare dintre oferte se acorda 10 puncte; b) pentru alta durata de prestare a sericiilor de proiectare decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P (DP)= (durata minima/durata oferteix) x 10 Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 30 zile si nici mai mic de10 zile.Ofertarea unei dur.de prest. A serv de pr. mai mare de 30 zile atrage descalif. Of ca fiind neconf. Aut. contr. Nu va puncta suplim. Of. unei durate de prest a serv. de pr.mai mica de 10 zile.
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Durata de executie a lucrarilor va fi exprimata in luni a) pentru cea mai mica durata de executie a lucrarilordintre oferte se acorda 10 puncte; b) pentru alta durata de executie a lucrarilor decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P (DP)= (durata minima/durata oferteix) x 10. Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie a lucrarilor ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 10 lunisi nici mai mic de7 luni .Ofertarea unei dur.de exec a lucr. mai mare de 10 luni atrage descalif. of ca fiind neconf. Aut. contr. nu va puncta suplim. of. unei durate de exec . a lucr.mai mica de 7 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste la adresa www.e-licitatie.ro, acestea fiind atasat prezentei invitatii de participare la procedura.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer