Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL ?MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA CORNU ? JUDETUL PRAHOVA ?


Detaliu pentru invitatia numarul 356676
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI CORNU
Numar invitatie: 356676/20.12.2013
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL ?MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA CORNU ? JUDETUL PRAHOVA ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI CORNUCod fiscal: 2845680, Adresa: BDUL EROILOR NR.750, Cornu, Telefon: 0244 367461, Fax: 0244 367402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL EROILOR NR.750, Cornu, Romania, cod postal: 107180, telefon: +40 0244367461, fax: +40 0244367402, persoana de contact: DANIELA IANCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL ?MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA CORNU ? JUDETUL PRAHOVA ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL ? MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA CORNU ? JUDETUL PRAHOVA ?Lucrarile pentru ?MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA CORNU, JUDETUL PRAHOVA? au ca obiectivmodernizarea unor drumuri agricole de exploatatie in lungime totala de 7, 8 km, dupa cum urmeaza: 1.De 464 PLAIUL CORNULUI AXAL (TOPSANI - PADUREA CHEIA) L = 3.600 kmsi ramificatiile: 1.De 653 GHIMILEICA (TOPSANI STANA - CORNU De JOSA) L = 0.985 km2.De PESTE VARF (PLAIUL CORNULUI - DRAGOI) L = 0.100 km3.De GAURA URSULUI (PLAIUL CORNULUI - GAURA URSULUI) L = 0.195 km4.De FATA RADULUI (PLAIUL CORNULUI - POIENITA)L = 0.060 km5.De 1090 VALEA OPRII (PLAIUL CORNULUI - BOTEZATII) L = 0.240 km6.De LACUL LUI NEMTOI (PLAIUL CORNULUI - DN 1 KM 100) L = 1.170 km7.De SILISTE (STANA CORNU DE SUS - OANCEA) L = 0.800 km8.De FRASINET (PLAIUL CORNULUI - E60 PECO) L = 0.400 km9.De 533 MANASTIRE - CORNU (TOPSANI - MANASTIRE)L = 0.250 km, conform caietului de sarcini.Prestarea serviciilor de proiectare se va face conform etapelor prezentate in caietul de sarcini: 1.Proiect tehnic+detalii de executie, caiete de sarcini, 2.Documentatii pentru obtinea avizelor necesare emiterii autorizatiei de construire, inclusiv reactualizare expertiza tehnica, studii geo si studii topo faza P.T., D.T.A.C.(documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire) , documentatie predare amplasament;3.Asistenta tehnica proiectant pe toata durata de executie a lucrarilor(inclusiv la predarea amplasamentului, receptia la terminarea lucrarilor si receptia finala). Elaborarea eventualelor dispozitii de santier, memorii tehnice, liste de cantitati pentru lucrari diverse si neprevazute, precum si a documentatiilor tehnice postexecutie.Valoarea estimata de baza a serviciilor este 95.343 lei. Valoarea estimata de baza a lucrarilor este de 3.924.171 lei.Valoarea totala estimata de baza este 4.019.514 lei, la care se adauga valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 43.925 lei( respectiv 1, 0928% din cheltuielile prevazute la cap.3 si cap.4).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 063, 439 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 80.390 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006:7.799, 51 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta. Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Dovada privind constituirea garantiei de participare va fi incarcata in S.E.A.P., semnata cu semnatura electronica, si se va depune in original (la sediul autoritatii contractante) pana la termenul limita de primire a ofertelor .
Garantie de buna executie
Cuantum - 10% din valoarea totala, fara TVA, a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilorart. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economicCerinta nr. 21. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 ? Formular.nr.3(se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 ? Formular nr.2(se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2. si 3.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 4.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular nr.5. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Nanu Cornel ? primar, Savu Nicolae-viceprimar, Iancu Daniela-secretar(presedinte Comisia de evaluare), Chitu Daniela ? sefbirou buget local (membru comisia de evaluare), Burlacu Gheorghe-director SC Utilitati Apaserv SRL Cornu (membru comisia de evaluare), Chiriac Mihaela-inspector urbanism (membru comisia de evaluare). Consilieri Locali : Alexandru Dan, Circiu Stefan-Nicolae, Iancu Gabriel-Luigi, Iancu Marius, Ionescu Angelica-Elena, Ionescu Nicolae, Manta Ioan, Pavel Ion, Radu Mariana-Simona, Savu Nicolae, Tudor Nicolae, Voica Iulian, Zidaru Nicolae.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art.180 si 181, lit.a, c1 si d.Nota: a. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data stabilirii ofertei castigatoare. Din aceste documente va rezulta faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani.Avand in vedere tipul contractului-proiectare si executie, se solicita- media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani. Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 8 000 000 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente- Formularul nr.6 - informatii generale aferente ultimilor 3 ani.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul in care ofertantul este o asociere si toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze laoferta o Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM., Cerinta nr. 2. Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta va avea acces la (va dispune), in mod cert, in momentul semnarii contractului, deo linie de credit (sau alte mijloace financiare) neconsumata de cel putin 2.000.000 lei, pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care vor fi destinate exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 4 luni de la data semnarii contractului cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Formula de calcul este 4.019.514 lei (valoarea estimata fara diverse si neprevazute): 8 luni (perioada de derulare a contractului)x4 luni(perioada solicitata de A.C)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni calculate de la data limita de depunere a ofertelor) lucrari de drumuri .Ofertantul va face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a unor lucrari similare (drumuri/infrastructura rutiera) in valoare de 3.900.000 lei la nivelul a cel putin unui contract. Lista/documentele trebuie sa fie insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In vederea evaluarii unitare , pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat deBNR pentru fiecare an in parte., 2.Prezentarea Listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani (36 de luni calculate de la data limita de depunere a ofertelor) a unor servicii de proiectare similare in valoare de 95000 lei la nivelul a cel putin unui contract. Pentru indeplinirea experientei similare se vor accepta si contracte ce au inclus atat proiectare si executie lucrari similare.Lista/documentele trebuie sa fie insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii, care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In vederea evaluarii unitare , pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat deBNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 3 Prezentarea Formularului nr.8- declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op.ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing, contracte/conventii de inchiriere sau orice alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: statie totala pentru ridicari topo;1 buc. PC ; 1 buc. Plotter;Compactor, autogreder cu scarificator, excavator, buldoexcavator, autoutilitara basculanta, cisterna apa, incarcator frontal, freza betonasfalt, motocompresor, autoutilitara transp.materiale, autobetoniera, automacara, repartizor finisor asfalt, instalatie de preparat mixturi asfaltice, instalatie(statie)de betoane.Se va prezenta o declaratie din care sa reiasa detinerea unui soft proiectare drumuri licentiate., Cerinta 4.Prezentarea Formularului nr. 9, insotit de anexa la acesta (CV- ul in format EUROPASS) aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei mimim pentru urmatoarele profiluri: 1 sef santier a) studii de inginerie in domeniul drumuri; b) experienta profesionala in calitate de sef de santier intr-un contract de lucrari. 1 inginer de inginerie si protectia mediului.a) studii de specialitate; b)experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Pozitiile expertilor indicati reprezinta numai o enumerare minimala solicitata de autoritatea contractanta in scopul de a se verifica/demonstra capacitatea tehnica a candidatilor astfel cum dispune art. 179 dinOUG 34/2006, Continuare sectiunea anterioara: 2 ingineri a) studii de inginerie in domeniul drumuri; b)experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit. 1 responsabil de mediu a) dovada finalizarii unui curs in domeniul sistemelor managementului de mediu;1 sef proiect specializarea drumuri si poduri?inginer, proiectant CFDP;Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin diplome, atestate sau certificari.Prezentarea Formularului nr. 9 pentru 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) si a atestatului pentru domeniul drumuri si poduri, conf Legii nr 10/1995 privind calitatea in constructii., Documente de calificare ale liderului de asociere: va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor, datele de identificare ale acestora, si reprezentantii legali - nominalizarea liderului de asociere - partea din contract pe care o indeplineste fiecare (categorii de lucrari, valoare lucrari si procent din valoarea totala) - clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului ? imputernicirea liderului asocierii de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv - clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare - clauze privind modul de efectuare a platilor In situatia in care oferta comuna a asociatilor este declaratacastigatoare. Asociatii vor prezenta Acordul de asociere legalizat, la data semnarii contractului de lucrari, Informatii privind partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze. Pentru fiecare subcontractant se va prezenta acordul de subcontractare. Ofertantul va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractului. Atentie! In situatia in care, Daca pe durata ontractului, se vor subcontracta parti din contract unor operatori economici nedeclarati ca subcontractanti sau daca se schimba subcontractantii declarati, fara a se solicita acordul autoritatii contractante, aceasta va avea dreptul de a rezilia contractul Cerinta nr. 1 Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)., Cerinta nr. 2 Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aferente domeniilor care constituie obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer