Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie pentru Reabilitare strazi din Orasul Saliste si satele afiliate


Detaliu pentru invitatia numarul 356182
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Numar invitatie: 356182/28.11.2013
Denumire contract: Proiectare si executie pentru Reabilitare strazi din Orasul Saliste si satele afiliate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)Cod fiscal: 4306950, Adresa: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Saliste, Telefon: 0269/553512, 553572, Fax: 0269/553363
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Saliste, Romania, cod postal: 557225, telefon: +40 269553512, fax: +40 269553363, persoana de contact: Nicolae Ghebes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU-Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie pentru Reabilitare strazi din Orasul Saliste si satele afiliate
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie Proiectare si executie pentru Reabilitare strazi din Orasul Saliste si satele afiliate.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe toata durata acordului cadru este de 1.000.000 lei fara TVA.Proiectare 21000 lei, Executie 879000 lei, Div si Neprevazute 100000 lei reprezentand 10% din valoarea estimata a lucrarilor fara TVA.Diverse si neprevazute intre 57 801 lei si 880000 lei fara TVA, in procent de 10% din valoarea estimata a lucrarilor fara TVA
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 635, 814 - 9, 680, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 90000 lei.Perioada de valabilitate?cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia se constituie conf. art.86 alin.(1) din HG925/2006, modif. prin HG834/2009. Pentru IMM garantia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut. contractante. Aut. contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006. Din garantie se va retine o suma in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se poate realiza in contul RO34TREZ5855006XXX000036?Trezoreria Saliste, CUI 4306950. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, iar pt. virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre banca. Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand per. de valabilitate solicitate in doc. de atribuire. Pentru garantiile constituite in valuta se va folosi cursul valutar stabilit de BNR pentru data de 11.11.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractelor subsecvente fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conf.Legii 346/2004, gar.de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul prevazut in D.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: - este in stare de faliment;
- nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidat si bugetul local- a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva;
- furnizeaza informatii false in documentele prezentate- a comis o greseala grava in materie profesionala sau nu si-a indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitieCerinta nr.1-Cerinta obligatorie-Declaratii privind eligibilitatea- Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situat. prev la art.180 si art.181 din OUG34/2006. Se vor completa: Formularul 1 si Formularul 2 si Formularul 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.2-Cerinta obligatorie-Declaratii privind evitarea conflictului de interese- Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: BORDEA ANDREI-AUREL viceprimar, CUNTAN IOANconsilier local, HANZU MARIAconsilier local, IDU GHEORGHE-FLORIN consilier local, LUCA IOAN consilier local, MACARIE CORNEL sef serviciu, MINEA GHEORGHE consilier local, MOLDOVAN GABRIEL CLAUDIU consilier local, MOLDOVAN VIOREL consilier local, MORARIU IOAN consilier local, NUTA IONELA-EUGENIA secretar oras, PARAU IULIAN SORIN consilier local, RACEU MINERVA consilier local, RACUCIU HORATIU-DUMITRU primar, RESIGSTEFAN consilier local, SAVA IOAN consilier local, STANCIU IOAN consilier local, SIMON GEANINA consilier local.Cerinta nr.3-Cerinta obligatorie-Certificat de participare cu oferta independenta- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 9.Cerinta nr.4-Cerinta obligatorie-confirmarea privind indeplinirea obligatiilor de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se vor prezenta: a. Certificat eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anteriare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorla bugetul consolidat general.b. Certificat eliberat de autoritatea competentadin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anteriare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor la bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul si insotite de traducerea autorizata in limba romana, Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotite de traducere autorizata. Cerinta nr.1-Cerinta obligatorie-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care candidatul/ofertntul este rezident prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul si insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Cerinta obligatorieInformatii privind situatia economico-financiara.Bilantul contabil la 30.06.2013 sau la 31.12.2012.Se va prezenta bilantul aferent anului 2013, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul vizat de Directia Generala a Finantelor Publice sau un alt document echivalent.Se va completa Formularul 4Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Cerinta obligatorie: Informatii privind capacitatea tehnicaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va prezenta Formularul 4C.b. In lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani sa se regaseasca cel putin un contract de lucrari similare sau cel mult 2 contracte de lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 800000 lei fara TVA.Se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprezentand experienta similara.Pentru contractele reprezentand experienta similara in ultimii 5 ani echivalenta leu/alta valuta se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, pe anul respectiv., Resurse tehnice: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va prezenta Formularul 7C., Declaratii pentru personal: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Se va prezenta Formularul 8CSe va prezenta Anexa la formularul 8C(declaratie) care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile)pentru personalul cheie.Pentru personalul cheie ofertantulva prezenta, in plus: -copii dupa diplomele de absolvire pentru Ing constructor drumuri si ing proiectant-copii dupa certificate de atestare si/sau legitimatia pentru RTE conform HG 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilorIn cazul in care persoanele nominalizate ca personal cheie respectiv personal auxiliar sunt persoane fizice neangajate in cadrul societatii ofertante, pentru acestia se va prezenta: -copii dupa contractele de colaborare / angajamente de participare / declaratii de disponibilitate.In cazul in care peroanele nominalizate ca personal cheie, respectiv personal auxiliar sunt din partea unei/unor persoane juridice, alta/altele decat ofertantul, aceste persoane juridice pot avea calitatea doar de asociat / subcontractant / tert sustinator, pentru care veti prezenta: - toate documentele solicitate prin prezenta Fisa de date, specific pentru asociati / subcontractanti / tert sustinator, dupa caz.Resurse umane- Personal cheie: Pozitie Nr.min.Inginer proiectant constructii drumuri 1Responsabil tehnic cu executia 1Resposabil CQ 1Resurse umane- Personal auxiliar: Pozitie Nr.min.Inginer constructor drumuri 1Asfaltator 2Mecanici utilaj 2Totodata se va completa si Formularul 13B(Nota*): Pentru Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) se va prezenta decizia interna de numire in aceasta calitate., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 formularul 1B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006 formularul 2B- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 formularul 10, Cerinta nr.2 - Cerinta obligatorieInformatii privind subcontractantiiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora.Se va completa formularul 4A cu datele de identificareSubcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: - formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Cerinta nr.3 - Cerinta obligatorie: Informatii privind asociatiiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2.?CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocieriiprecum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia. Ofertantii vor prezenta: a. certificat emis de organisme independente privind implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2001, sau echivalentb. certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectei a mediului ISO 14001:2005, sau echivalent.Certificatele se vor prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer