Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI:?Modernizare drum comunal DC158 ? Pluton, in comuna Pipirig, judetul Neamt?
Detaliu pentru invitatia numarul 332363
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332363/25.07.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI: ?Modernizare drum comunal DC158 ? Pluton, in comuna Pipirig, judetul Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIPIRIG (PRIMARIA COMUNEI PIPIRIG JUD. NEAMT)Cod fiscal: 2614228, Adresa: PIPIRIG, NEAMT, Pipirig, Telefon: 252001, Fax: 252448
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Ion Creanga Nr.103, comuna PIPIRIG, NEAMT, Romania, cod postal: 617325, telefon: +040 0233252001, fax: +040 0233252448, persoana de contact: ELENA BUTUNOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Ion Creanga Nr.103, comuna PIPIRIG, judetul NEAMT,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI: ?Modernizare drum comunal DC158 ? Pluton, in comuna Pipirig, judetul Neamt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului ?Modernizare drum comunal DC 158 ? Pluton, in comuna Pipirig, judetul Neamt?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 031, 789 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 120.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr. RO84TREZ4935006XXX00087 - Trezoreria Tg. Neamt. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.? In cazul formularii unei CONTESTATII, autoritatea contractanta va RETINE suma prevazuta in art. 278 indice 1 OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 76 din 30/06/2010, urmand ca, in situatia in care contestatia va fi respinsa, suma mai sus mentionata sa se faca venit la bugetul de stat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin din HG 925 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 12A din Sectiunea Formulare) Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 2C din Sectiunea Formulare) ? original.Cerinta este aplicabila ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator. Mentionam ca Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pruna Marcel ? primar, Birgaoanu Dan- viceprimar, David Dumitru - secretar comuna, Buturas Gheorghe ? contabil, Butunoiu Elena - responsabil achizitii, Ungureanu George -membru comisie, Zabulic Marijana - membru comisie, Sandu Mihaela - membru comisie. Din consiliul local al comunei Pipirig fac parte: Consilier Ana Ioan, Consilier Ionita Veronica, Consilier Ghiorghe Chirila, Consilier Mihai Chiruta, Consilier Ungureanu Gh. Gheorghe , Consilier Dumitru Diaconu, Consilier Ioan Diaconu, Consilier Vasile Dorneanu, Consilier Vasile Gavriliu, Consilier Ungureanu V. Gheorghe , Consilier Ursu Dumitru, Consilier Gheorghe Popa, Consilier Marghiolu Neculai.- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator vor prezenta in conformitate cu art. 1, alin 2 din Ordinul 170 din 07/05/2012 documente pe care le considera edificatore pentru a se asigura faptul ca nu se inscriu in situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. N din Sectiunea Formulare). Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? original.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. C1 din Sectiunea Formulare). Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat si bugetului Local ? original- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original au copie semnata pentru conform cu originalul).Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul fiscal in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul).Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul fiscal in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.-Prezentarea cazierului judiciar si cazier fiscal eliberat de institutiile abilitate (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul).Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul fiscal in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.Ofertantii care uzeaza de facilitatile oferite IMM-urilor vor prezenta in mod obligatoriu formularul IMM. - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. ?copie conform cu originalul- Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului (original sau copie semnata pentru conform cu originalul) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul caen autorizat din certificatul constatator emis de onrc. Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri autorizate.Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire certificatul fiscal in original sau copie legalizata daca acesta a fost prezentata in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifra deafaceri globale pe ultimii 3 ani calendaristici, care trebuie sa fie cel putin 12.000.000 lei., Pentru serviciul de proiectare aferent se va prezenta asigurare de risc a proiectantului, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Suma solicitata este de 4.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea a maxim 2 contracte similare executate si finalizate in ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 6.000.000 lei fara T.V.A. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011.Minim o recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarii au fost inregistrate: ? neconformitati;? cazuri de accidente tehnice;? receptii amanate sau respinse;?Sa rezulte calificativul acordat., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul va prezenta lista cu utilajele minime necesare si suficiente pentru buna indeplinire a contractului ce urmeaza sa fie atribuit, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini si avand in vedere activitatile de proiectare si executie ce urmeaza a fi realizate., Atestare conform Ordinului nr. 1671/25.10.2007 pentru intocmirea documentatiei de aviz de gospodarire a apelor, Personal cheie solicitat: - 1 inginer sef de proiect cu experienta de minim5 ani in domeniul proiectarii CFDP;
- 1 inginer proiectant constructii hidrotehnice cu o vechime de 3 ani- Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- constructii rutiere- Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - constructii rutiere.- Sef lucrari drumuri ? inginer/subinginer CFDP- Lucrator desemnat SSM, acord de asociere in cazul in care mai multe persoane juridice depun oferta comuna Standard de asigurare a calitatii produsului - Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 10:04