Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si Executie ?PIETRUIRE STRAZI IN COMUNA DOROBANTU, JUDETUL CALARASI


Detaliu pentru invitatia numarul 341742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DOROBANTU (PRIMARIA COMUNEI DOROBANTU)
Numar invitatie: 341742/14.01.2013
Denumire contract: Proiectare si Executie ?PIETRUIRE STRAZI IN COMUNA DOROBANTU, JUDETUL CALARASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DOROBANTU (PRIMARIA COMUNEI DOROBANTU)Cod fiscal: 4294014, Adresa: Str. Principala F.N., Dorobantu, Telefon: 0242-335103, Fax: 0242-335103
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala F.N., Dorobantu, Romania, cod postal: 917065, telefon: +40 242335103, fax: +40 242335103, persoana de contact: LILIANA CHIRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria dorobantu, judetulcalarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si Executie ?PIETRUIRE STRAZI IN COMUNA DOROBANTU, JUDETUL CALARASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si Executie ?PIETRUIRE STRAZI IN COMUNA DOROBANTU, JUDETUL CALARASI conform SF, caiet de sarcini si liste de cantitati. VALOAREA estimata pt.P.T. - 63.193 lei fara TVA. VALOAREA ESTIMATA EXECUTIE- 1.771.138 LEI FARA TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 834, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
30.000 lei Valabilitate 90 zile de la data lim. de depunere a ofertei;Trebue sa acopere cel putin per. de valab. a ofertei.Forma de constituire: Scris de garant. de particip. care se prezinta in original, emisa de o banca pt. cuantumul si per de valab. solicitate sau Polita de asig. emisa de o soc. de asig., Ordin de plata in copie sau original in contul contul RO92TREZ2015006XXX000199 la TrezoreriaCalarasi cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau numerar la casieria AC.Instrum.de garant emis in cond.legii de o soc.de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Cond.de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asig. pt. per.de valab.a ofertei(OP vizat banca, chitanta), pt cuantumul si per. de valabilitate solicitate. Aut. Contr.va retine garant. de particip. in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabil a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin doc de atribuire;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa conf art.278 ind.1, cuantumul care se va retine contestatorului din garantia de participare este de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste valoare de 420.001 lei. Garant.de particip.va fi irevoc. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Aut.contr. va elibera/restitui garant.de particip. conf prevederilor art.88 din HG.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare;Poate solicita extinderea perioadei de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
Da cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantiei de buna executie : Prin retineri succesive din situatiile de lucrari sau conform aricolului 90 alin. 1 din HGR 925/2006 sau prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita declaratia de eligibilitate , a declaratiei de neincadrare in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 si a declaratiei de participant la procedura, - se va prezenta certificatele fiscale (privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local) din care sa reiasa faptul caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie potrivit art. 691 din OUG 34/2006- Persoanele cu drept de decizie din cadrul AC sunt: PRIMAR- STOICA VASILE, VICEPRIMAR- APOSTOL JAN, SECRETAR - STOICA GEORGE, CONTABIL - SAVU RODICA, CONTABIL - REZIUC MARIANA, REFERNT URBANISM- BICA NICOLAIE, CONSILIERI - ALEXANDRU ADRIANA, CHITU ALEXANDRU, SUSLANESCU BENONI, CARTERARU GEORGE, DRAGOMIR MARIN, PANTELIMON ALEXANDRU, RUSEN DUMITRU, DRAGOMIR NICULAIE, CALIN VASILE, NAE PETRICA- Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin 314/2010 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil lan data deunerii ofertelor prezentat in copie conform cu originalul- In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului de pe primul loc certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau copielegalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii globale deafaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de: 3.500.000 lei sau achivalent in valuta la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR2) Se va completa Formularul B2 (Informatii generale)3) Bilantul contabil in copie la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organelecompetente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5(cinci) ani. Ofertantultrebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5(cinci) ani a minim 1(unul)In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, se vor prezenta aceste formulare de fiecare membru al asocierii. Lista anexa a acestor formulare va cuprinde cel putin un contract de lucrari ce fac obiectul prezentului contract. Se vor prezenta copii dupa: parti relevante a contractul de lucrari, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului sau alte documente din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului. . Nota comuna: Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor Experienta similara se poate prezenta un singur contract care sa cuprinda atat proiectare cat si executie, saudoua contracte distincte unul de servicii de proiectare si celalalt de executie lucrari similare celor ce fac obiectul prezentuluicontract., 2)Declaratia si Lista serviciilor de proiectare in ultimii 3(trei) ani. Lista anexa a acestor formulare va cuprinde cel putin un contract de servicii ce fac obiectul prezentului contract. Se vor prezenta copii dupa: parti relevante contractul de servicii, procesul verbal de receptie a serviciilor si recomandarea din partea beneficiarului sau alte documente din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului., 3) Conditii minime impuse Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are sau dispune proprietate, leasing sau prin ontracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie) pe toata duratacontractului, de toate mijloacele tehnice necesare realizarii obiectivuluiviitorului contract Cerinta minima : - statie topo - program de proiectare CADpentru predare documentatie-cilindru compactor-autogreder-autobasculantasau angajament ferm de la un tert- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii., 4)lista resurse umaneCerinte minime: - 1 Proiectant ? inginer specializarea drumuri - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniulResponsabil CQ Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ? ISO9001Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu - ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.01.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer