Achizitie publica - ?Proiectare si executie pietruire strazi in localitatile Mircea Voda si Satu Nou?
Detaliu pentru invitatia numarul 329708
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329708/18.06.2012
Denumire contract: ?Proiectare si executie pietruire strazi in localitatile Mircea Voda si Satu Nou?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIRCEA VODACod fiscal: 4514632, Adresa: Sat Mircea Voda Str.Primariei Nr.43 comuna Mircea Voda , jud. Constanta, Mircea Voda, Telefon: 0241/853099, Fax: 0241/853099
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Mircea Voda Str.Primariei Nr.43 comuna Mircea Voda , jud. Constanta, Mircea Voda, Romania, cod postal: 907200, telefon: +4 0241/853099, fax: +4 0241/853099, persoana de contact: Cristina Caluian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul primariei Mircea Voda, sat Mircea Voda Str.Primariei Nr.43 comuna Mircea Voda , jud. Constanta, Mircea Voda, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare si executie pietruire strazi in localitatile Mircea Voda si Satu Nou?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectare pentru pietruire strazi si executarea lucrarilor de pietruire pentru strazile din comuna Mircea Voda, in suprafata de 3.000 ml.
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 14.000 leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea locala va retine contestatorului din garantia de participare cuantumul de 4.478 lei conform art. 278^1 OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5%. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o socoetate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un contla dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiziotie publica.Completare Formular 7. Completarea Declaratiei privind eligibilitatea ? Formular 8. Prezentare declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si art. 181 din OUG 34/ 2006 , cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 9, completat in original, datat, semnat si stampilat.Persoane ce detinfunctii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dedu Dumitru ? primarTanase Neagu George - viceprimarCaluian Cristina - secretarIonascu George - inspector contabilBira Cornelia - referent contabilMangu Ionut - inspector urbanismCincu Ionut - inspector urbanismCompletarea uneiDeclaratiipe proprie raspundere privind inexistenta starii de faliment a operatorului economic.Prezentare certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat astfel: -Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare deschiderii ofertelor.-Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare deschiderii ofertelor.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate la data depunerii ofertelor catre bugetul de stat, catre bugetul local, vor fi respinse. Prezentare Formular 23 ? Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Cerinta minima obligatorie :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2.Atestat eliberat de catre A.P.D.P. (Asociatia profesionala de drumuri si poduri din Romania).Ofertantul va prezenta in copii ?conform cu originalul? certificatele respective.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta certificatele mentionate la pct. 1 si 2.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri , globala , pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie in valoare de minim dublul valorii estimate a contractului.Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR., Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani/Experienta similara.Certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a executiei de lucrari ori de catre clientul privat beneficiar al executiei de lucrari. Daca recomandarile sunt prezentate in copie, acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta., Personalul minim solicitat pentru executarea contractului: - Inginer/subinginer absolvent al facultatii cu profil drumuri si cu o experienta de minim 5 ani in domeniul lucrarilor de drumuri;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat pentru constructii de drumuri si poduri;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ) in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii, in baza: Lg. 10/1995, Lg 50/1991, HG 272/1994, HG 273/1994., Informatii privinddotarile specifice.Cerinta minima obligatorie: - 2 cilindrii compactori mixti ;
- 2 cilindrii compactori lis ;
- 2 autogredere;
- 2 placi vibrocompactoare;
- 4 autobasculante, Informatii privind subcontractanti.Cerinta minima obligatorie : daca este cazulLista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a lucrarilor subcontractate, Informatii privind asociatii.Ofertantul va prezenta: a) Lista cuprinzand asociatii, completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Se solicita dovada implementarii standardului de mediului cf. ISO 14001 sau echivalent, in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare., Se solicita dovada implementarii sistemul de management al calitatii cf. ISO 9001 sau echivalent, in domeniul aferent contractului. Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pretul ofertei
Perioada de garantie a lucrarilor executate (DG)
20
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor executate (DG)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sistemul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 13:34