Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE PLATFORMA DE STATIONARE AERONAVE APRON 4


Detaliu pentru invitatia numarul 357281
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AEROPORTUL INTERNATIONAL AVRAM IANCU CLUJ RA
Numar invitatie: 357281/03.02.2014
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE PLATFORMA DE STATIONARE AERONAVE APRON 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAEROPORTUL INTERNATIONAL AVRAM IANCU CLUJ RACod fiscal: RO2882425, Adresa: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264307500, Fax: +40 264416712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264307500, fax: +40 264416712, persoana de contact: Gabriela Zanc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264307500, fax: +40 264416712
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE PLATFORMA DE STATIONARE AERONAVE APRON 4
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul pentru proiectarea si executia platformei de stationare aeronave APRON 4include : a) Servicii de proiectareb) Lucrari de constructie si instalatii aferente.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata fara TVA :16.495.050 lei din care Proiectare 587.680 lei Executie lucrari 10.094.330 lei. Valoarea pentru cheltuielile diverse si neprevazute este de 1.007.210 lei (reprezentand 10% din valoarea cheltuielilor pentru proiectare si pentru executarea lucrarilor).
II.1.6) CPV: 45235320-2 - Lucrari de constructii de zone de stationare a aeronavelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 495, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garaniei de participare este de 47.120 Lei(echivalenta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofelor cu 5 zile). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantum si pt perioada prevazuta in documentatie.Este recomandat ca garantia de participare sa fie emisa de o banca care sa aiba corespondent in Romania;cont bancar: RO12BTRL01301202919844XX RONsau RO58BTRL01304202919844XX EURO, deschise la BT Cluj.In cazul in care garantia se va constitui prin scrisoare de garantie de participare, se va prezenta in original in conformitate cu Formularul Z.Daca scrisoarea de garantie de participare este emisa de catre o societate de asigurari, ofertantul va prezenta si polita de asigurare conform modelului stabilit in Formularul Z, fara nicio alta conditie suplimentara.In caz contrar ofertantul se va exclude din procedura. Garantia de participare se va constitui pana la data limita de depunere a ofertelor, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Restituirea garantiei se face p baza solicitarii trasmise de operatorul economic.Pt. oper. Econ. incadrati cf.legii in categoria IMM, se va aplica reducere cu50%a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Se vor respecta prevederile Anexei nr.1.In cz depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de oper eco.Garantia de participare emisa in alta lb decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere autorizata si legalizata in lb romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie emisa de o societate de asigurari va respecta modelul stabilit in Formularul G, fara nicio alta conditie suplimentara. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie de buna executie, aceasta se va prezenta in original, in cuantumul si in perioada convenita a contractului si in conf cu Formularul 15. Daca scrisoarea de garantie bancara de buna executie este emisa de catre o societate de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare. Scrisoarea de garantie de buna executie in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana.Se vor respecta prevederile Anexei nr. 2.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular 1)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular 3)Cazier judiciar al operatorului economicCazier judiciar al administratorului/directorului general3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular4)Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economicipot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economicipot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate prin traducere in limba romana si legalizate la notariat.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular 5)5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular 6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Ciceo David ? Director General, Zanc Gabriela ? Director Comercial, Florian Corina ? Director Economic, Mocean Petru ? Director Tehnic, Pop Iuliu ? Director Operational, Sabau Marius ? Sef Birou Achizitii Publice, Todoran Vlad ? Oficiu Juridic.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Se vor avea in vedere si urmatoarele: NOTA 1: Pentru persoane juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate prin traducere in limba romana legalizate la notariat.NOTA 2: Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: - certificate ? echivalent- cazier juridic ? echivalent- declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionaleNOTA3: Documentele prevazute la pct. III.2.1.a) sunt cerinte obligatorii si se vor prezenta, atat pentru ofertantii unici, cat si pentru asociati. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1.a) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Formularul 3 si Formularul 4(pt situatiile prevazute la art.181, lit.a), c)^1 si d)) se vor prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul. Formularul 6 se va prezenta si de catre subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.NOTA 4: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.a), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificareNOTA 5: Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat)din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economicipot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.NOTA 6: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC si sa includaobiectul cererii de oferte.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional enumerate la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b) 1. in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana).Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul dea solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.3. Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor a autorizarii data de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (A.A.C.R.), ca agent aeronautic civil, pe numele ofertantului, conform Ordinului nr. 2459 din 2006 sau certificate europene echivalente: a)- cod AAP, pentru activitati in domeniul aeroportuar precum: - proiectare si consultanta tehnica obiective noi si modernizare obiective existente;
- inginerie si consultanta tehnica in domeniul geodeziei;
- proiectare piste, cai de rulare si platforme pentru aeronave si instalatii aferenteb)- cod AAC, pentru activitati autorizate in domeniul aeroportuar: - lucrari de reparatii si intretinere pentru sisteme rutiere aeroportuare (piste, cai de rulare si platforme pentru aeronave);
- lucrari de constructii, reparatii si intretinere pentru cladiri civile, industriale si instalatiile aferente (instalatii electrice cu tensiunea de 0, 4 KV, instalatii sanitare, sisteme de climatizare si ventilatie, retele de apa si climatizare);
- lucrari de constructii, reparatii si intretinere pentru drumuri de acces rutier si parcari auto.- gestiune, executie, reparatii si intretinere sisteme de balizaj luminos pentru piste, cai de rulare si platforme;
- verificari fotometrice ale sistemului de balizaj luminos, efectuate cu dispozitive mobile de masurare;In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta Autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului; Unul dintre asociati sau liderul de asociere, trebuie sa faca dovada ca detin autorizatia A.A.C.R. la data depunerii ofertelor. Asociatii care nu detin certificat de autorizare trebuie sa respecte prevederile art. 6.1, lit. (e) din Reglementarea aeronautica civila romana nr. 2459 din 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili din domeniul aeroportuar ? RACR-AD-AACDA si sa detina certificatul de autorizare la data inceperii lucrarilor.Certificatul de autorizare se va prezenta in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA 1. Documentele solicitate la cap. III.2.1.b) pct.2 vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E. In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E. In cazul asocierii mai multor personae juridice, cerintele de la pct.III.2.1 b) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.b), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.NOTA 3: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului solicitat la pct. III.2.1.b)1. in original sau copie legalizata.NOTA 4: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.NOTA 5: In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa serviciile si lucrarile care fac obiectul prezentului contract.NOTA 6: Toate certificatele / atestatele trebuie sa fie marcate cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? si semnate de catre o persoana autorizata.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa serviciile si lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Cifra de afaceri1.1 Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013)trebuie sa fie de min 26.000.000 lei. Pt ofertantii nou infiintati, se solicita acelasi cuantum al mediei cifrei de afacere globala. Doc vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor completa pt ofertant si ofertant asociat. Cifra de afaceri pentru oper econ incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul min impus.1.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.1.3. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.1.4.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, oper econ va prez o declaratie, Cerinta nr. 22. Situatia elementelor patrimoniale2.1.Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de catre organele competente. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat.2.2.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(cf.art.186 din OUG34/2006), atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.2.3.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf. art.180, art.181, lit.a), c1 si d) si art.691 din OUG34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.2.4.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie., Cerinta nr. 33.1.Acord de finantare sau linie de credit incheiate cu o banca comerciala sau alte institutii bancare, echivalent cu valoarea necesara realizarii lucrarilor de baza, respectiv 11.101.540 lei fara TVA .Perioada pentru care se solicita disponibilitatea de sustinere a lucrarii este de 150 zile.3.2.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.3.3.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11.1 Se solicita lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; daca operat.ec.nu are posib.obt.unei certificari/confirm.din partea acestuia, demonstrarea exper.similare se realiz.printr-o decl.a op.ec..Din aceasta lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani: - minim 1 contract avand ca obiect servicii de proiectare pentru lucrari de executie sau reabilitare de infrastructura de miscare aeroportuara a carei valoare sa fie cel putin egala cu 550.000 lei Ofertantul va prezenta doc. dovedit. cf.ordinului nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calific.si selectie, Anexa nr.1-sect.Contracte de servicii , pct.a).1.2. In cazul in careofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie.1.3. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract., Cerinta nr.22.Experienta similara2.1.Se solicita lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; daca operat.ec.nu are posib.obt.unei certificari/confirm.din partea acestuia, demonstrarea exper.similare se realiz.printr-o decl.a op.ec..Din aceasta lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani: - maxim 3 contracte avand ca obiect lucrari de executie sau reabilitare de infrastructura de miscare aeroportuara a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala 9.000.000 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta doc. dovedit. cf.ordinului nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calific.si selectie, Anexa nr.1-sect.Contracte de lucrari , pct.a).2.2. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic acesta va prezenta o declaratie.2.3. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract., Cerinta nr.33.1.Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: a) Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI)b) Inginer calitatec) Inginer structurid) Ingineri proiectantie) Sef santierf) Responsabil tehnic cu executiaStudii si aptitudini solicitate pentru: a) Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI)- Absolvent studii superioare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructii in domeniul infrastructurii de transport aeroportuare.b) Inginer calitate- Absolvent de studii tehnice universitare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor.c) Inginer structuri- Absolvent de studii tehnice universitare , in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalent.Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor.d) Ingineri proiectanti- 3 persoane- Absolventi de studii tehnice universitare in domeniul constructiilor /instalatiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor /instalatiilor- 1 persoana in domeniul structuri rutiere- Absolvent de studii tehnice universitare , in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalent.Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul structuri rutiere.-1 persoana in domeniul geodeziei- Absolvent de studii tehnice universitare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalent.Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor.- 1 persoana in domeniul instalatiilor electrice- Absolvent de studii tehnice universitare , in domeniul instalatiilor electrice, diploma de inginer sau echivalent.Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul instalatiilor electrice.e) Sef santier- Absolvent studii superioare tehnice universitare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalent, in domeniul constructiilorExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor.f) Responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrari constructii civile, instalatii si agrozootehnice. Responsabilul tehnic cu executia asigura un nivel de calitate corespunzator cerintelor, in baza Legii nr.10/1995 si H.G. 925/1995 privind calitatea in constructii.Pentru demonstarea indeplinirii acestei cerinte, se solicita prezentarea documetelor: atestat MLPAT sau echivalent conform Ordinului 777/2003 in copie conform cu originalul, legitimatie cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor in copie conform cu originalul.3.2. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.3.3. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor a, Cerinta nr.44. Detinerea de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului4.1. Asigurarea din dotare proprie sau inchiriere a urmatoarelor echipamente si utilaje considerate necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: a. 1 (un) vibrofinisor ? repartizor de beton care asigura punerea in opera a betonului cu cofraje glisanteb. minim 1 (o) statie de betoanec. alte echipamente si utilaje (buldozere, mijloace de transport, utilaje de compactat, excavatoare etc)Nota: - GTF-Geotehnica si Teren de Fundare- MBM ? Materiale pentru Betoane si Mortare- B.Ba ? Beton, Beton armat, Beton PrecomprimatANCFD ? Agregate Naturale pentru lucrari CF, drumuri4.2. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.4.3. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.4.4.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic acesta va prezenta o declaratie., Cerinta nr.55.1. Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor. Cerinta nr.11. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii1.1. Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001 saucertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Prezentarea unor documente care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii. Se solicita pentru ofertantul unic sau in cazul unei asocieri, pentru fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se solicita ca certif.sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic este in curs de a obtine certificatul, autoritatea contractanta accepta acest lucru numai daca evaluarea s-a finalizat si urmeaza sa se elibereze respectivele certificate.1.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie., Cerinta nr.22. Informatii privind protectia mediului2.1 Certificat care atesta implementarea unui standard de protectie a mediului; ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conformISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.2.2In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer