Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE "REABILITARE DRUMURI COMUNALE SI LOCALE IN COMUNA BREBU"


Detaliu pentru invitatia numarul 336282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BREBU (PRIMARIA BREBU)
Numar invitatie: 336282/28.09.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE "REABILITARE DRUMURI COMUNALE SI LOCALE IN COMUNA BREBU"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BREBU (PRIMARIA BREBU)Cod fiscal: 2845699, Adresa: BREBU, SAT MANASTIREI, NR. 802, Brebu, Telefon: 0244357521, Fax: 0244358041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BREBU, SAT MANASTIREI, NR. 802, Brebu, Romania, cod postal: 107100, telefon: +4 0244357521, fax: +4 0244358041, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI BREBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BREBU, SAT BREBU MANASTIREI NR.802, JUDETUL PRAHOVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE "REABILITARE DRUMURI COMUNALE SI LOCALE IN COMUNA BREBU"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aceasta lucrare presupune reabilitarea a 4 drumuri din comuna Brebu si anume: Strada 6 ? Morarescu (Ciorobea Aurelian ? Balasescu Constantin), Strada 5 ? Intersectie drum nou (Buzatoiu Gheorghe ? Tanase Ion), Strada 3 (Schiopu Radu ? Dadu Vrabie) si Drum Comunal 3 de la Monument si pana in punctul Sora.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.600 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile, care se raporteaza la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuntumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Conform art.86 alin. (5) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contrctanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv ? 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
5% DIN VALOAREA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUIConform art.90 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se constituie, de regula, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competetnt in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea. Completarea formularului nr.1 din Sectiunea Formulare si depunerea acestuia la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181.Completarea formularului nr.2 din Sectiunea Formulare si depunerea acestuia la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.691.Completarea formularului nr.3 din Sectiunea Formulare si depunerea acestuia la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: I. UNGUREANU GHEORGHE ADRIAN ? PRIMARII. BOGDAN LUCIAN LAURENTIU ? SECRETARIII. AL-NITI ELENA ? CONTABILIV. COMISIA DE EVALUARE, formata din: o NEAGU IOANA RALUCA ? PRESEDINTEo BURLACU RODICA MARIA ? MEMBRUo MUCEANU CRINA VIOLETA - MEMBRUV. CONSILIUL LOCAL, format din: o BRISCAN GABRIELo SMARANDACHE DANIEL SORINo CONSTANTIN CLAUDIUo TANASE ELENA MAGDALENAo RANCIOAGA MARIA DANIELAo NITULESCU AURICAo PETRE IULIANo COMANITA DUMITRUo IONESCU LUCA CATALINo ILIOIU IONo DUMITRU MARIANAo GROZEA PETRE GABRIELo BOERU PETREo MAHOLEA IOANAo SINCA IONUT SURAJ- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Completarea formularului nr.4 din Sectiunea Formulare si depunerea acestuia la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurenta.Completarea formularului nr.5 din Sectiunea Formulare si depunerea acestuia la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Agentii economici care intra sub incidenta legii nr.21/1996 si sunt implicati intr-o operatiune de concentrare economica pot participa la licitatie numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere.- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul), respectiv, indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: a) numar mediu anual de salariati mai mic de 250;b) cifra de afaceri anuala neta de pana la 50 milioane euro, echivalent in lei, sau active totale care nu depasesc echivalentul in lei a 43 milioane euro, conform ultimei situatii financiare aprobate. Prin active totale se intelege active imobilizate plus active circulante plus cheltuieli in avans.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Formular nr.18)- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Formular nr.18);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Formular nr.19);? ?Fisa de parteneriat?; Formular nr.20? ?Intreprinderi partenere? Formular nr.21- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Formular nr.18);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Formular nr.19);? ?Intreprinderi legate?; Formular nr.22? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? Formular nr.23Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in Sectiunea ?Formulare?.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de stat. Certificatul se depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala. Certificatul se depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Acord de asociere ? dupa caz. Se va depune la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Certificatul se va depune la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii bancare ? Scrisoare de bonitate emisa de banca curenta a operatorului economic.Aceasta se va depune la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertelor, trebuie sa fie emisa cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si in care sa se evidentieze lichiditatea si solvabilitatea., Bilantul contabil.Ofertantul trebuie sa depuna la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente in copie certificata ?conform cu originalul?. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2012, 2011, 2010.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Declaratie privind cifra medie de afaceri si profitul.Se vor completa si depune la sediul autoritatii contrcatante, pana la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Formularele 6 si 7 din Sectiunea Formulare. Se solicita realizarea unei cifre medii de afacere pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) de minim 860.000lei. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2012, 2011, 2010.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE., Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.186 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181 si 691 din OUG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele 1, 2 si 3 completate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se vor completa si depune la sediul autoritatii contractante in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Formularul 8 ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, insotitade certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu) si Formularul 9 ?Experienta similara?, insotit de documente suport (copii dupa contracte, procese verbale, recomandari si alte documente care sa ateste semnarea contractelor care vor contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor/activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului)., Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Declaratia se va depune la sediul autoritatii contractante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi insotita de documente care sa ateste existenta unui responsabil tehnic cu calitatea si care vizeaza domeniul prezentei proceduri., Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Declaratia se va depune la sediul autoritatii contractante in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi insotita de documente care sa ateste existenta unui responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT in domeniul vizat de procedura, a unui inginer, a unui sef de santier., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va completa si depune la sediul autoritatii contractante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Formularul 11din Sectiunea Formulare, pana la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Aceasta declaratie se depune la sediul autoritatii contractante in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pana la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractulu de lucrarii.Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de urmatoarele tipuri de echipamente care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului (prezentarea de documente care sa ateste ca echipamentele sunt la dispozitia ofertantului si ca acestea corespund din punct de vedere tehnic si legal): statie de asfalt, excavator, buldozer, autogreder, compactor, incarcator, autogudronator, autobasculanta.Pentru echipamentele mentionate mai sus se face dovada detinerii acestora in proprietate sau leasing sau se pot prezenta contracte de inchiriere sau colaborare sau acord de punere la dispozitie, dupa caz., Declaratie pe propria raspundere privind proportia (partea/partile) in care contractul de lucrari urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa si depune la sediul autoritatii contractante in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Formularul 14 din Sectiunea Formulare, pana la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta un acord cu partile indeplinite de subcontractanti., Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/grupului de operatori economici. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.190 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181 si 691 din OUG nr.34/2006, prezentand in acest sens Formularele 1, 2 si 3 completate.Ofertantul va prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor Angajament ferm al tertului. Standarde de asigurare a calitatii ? ISO 9001, Standarde de protectie a mediului ? ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE DISPONIBILA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer