Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si Executie ?Reabilitare ?i Modernizare strazi ,trotuare, cai de acces ?i parcari, precum ?i realizarea de noi parcari in Centrul Civic ?i Zona C-uri , Ora?ul Bumbe?ti-Jiu, Jude?ul Gorj?


Detaliu pentru invitatia numarul 322055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL Bumbesti-Jiu
Numar invitatie: 322055/15.03.2012
Denumire contract: Proiectare si Executie ?Reabilitare ?i Modernizare strazi , trotuare, cai de acces ?i parcari, precum ?i realizarea de noi parcari in Centrul Civic ?i Zona C-uri , Ora?ul Bumbe?ti-Jiu, Jude?ul Gorj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL Bumbesti-JiuCod fiscal: 4666002, Adresa: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Telefon: 0253463465, 0253463463, Fax: 0253463872
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Romania, cod postal: 215100, telefon: +40 253463465 / +40 253463463, fax: +40 253463872, persoana de contact: Primaria Bumbesti-Jiu, Str. Parangului, Nr. 101, Oras Bumbesti-Jiu, Judetul Gorj, CP 215100
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oras Bumbesti-Jiu; Strada Parangului; Nr.101; Judetul Gorj - Sala de Sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si Executie ?Reabilitare ?i Modernizare strazi , trotuare, cai de acces ?i parcari, precum ?i realizarea de noi parcari in Centrul Civic ?i Zona C-uri , Ora?ul Bumbe?ti-Jiu, Jude?ul Gorj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII?Reabilitare ?i Modernizare strazi , trotuare, cai de acces ?i parcari, precum ?i realizarea de noi parcari in Centrul Civic ?i Zona C-uri , Ora?ul Bumbe?ti-Jiu, Jude?ul Gorj?
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 631, 524 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 92.630, 00 leiTermenul de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO54TREZ3365006XXX001922 Deschis la Trezoreria Targu-Jiu, Judetul Gorj sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din H.G. nr.925/2006.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare ( completare Formular 22 din Sectiunea Formulare ) .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valorea contractului in lei fara TVA, se constitue conform.art.90, alin.1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform legislatiei in vigoare IMM ? urile au o reducere de 50% din cuantumul solicitat.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei, ca face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privindeligibilitatea, completata conform Formularului nr.1, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului nr. 2, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata conform Formularului nr. 3, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independenta, completata conform Formularului nr. 4, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006, completata conform Formularului nr. 5, anexat in sectiunea Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Bobaru Constantin ? Primar, Crintea Ilie ? Viceprimar, Porumbel Miruna ? Secretar Oras, Raiosu Simona - Sef.Serv.Contabilitate Dobrescu Cornel ? Compartiment Achizitii.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala, eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala, eliberat de Autoritatile Publice Locale, peraza caruia i-si are sediul ofertantul , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: - documentele se vor atasa in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).- in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea cerintelor de mai sus;
- documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana;
- cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRCOfertantul va prezentaCertificat constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN (cod CAEN rev. 2:4211 ? ? Lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor? ) din certificatul constatator emis de catre ONRC .Persoane juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: - Certificatul constatator se vaprezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- in etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)PROIECTARECerinta nr.1Informatii generale, Cerinta nr.2Informatii privind situatia economicaMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiariminim 182.688, 00 lei., b)EXECUTIECerinta nr.1Informatii generale, Cerinta nr.2Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 aniMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiariminim 9.080.360, 00 lei;, Cerinta nr.3Informatii privin bonitatea ofertantilorOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 4 (patru) luni in suma de 825.487, 27 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)PROIECTARECerinta nr.1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniSe va completa Formularul 8 A ? Original, Cerinta nr.2Experienta similaraPrezentarea a maximum 2 ( doua) contracte de prestari servicii ( proiect tehnic + detalii de executie ) , cu o valoare insumata de cel putin 91.344, 00 lei , insotite de procese-verbale de receptie, recomandari ale beneficiarilor si informatii despre contract, in domeniul similar cu obiectul prezentului contract ., Cerinta nr.3Informatii privind personalul tehnic si de specialitate1. Un Arhitect2.Un inginer constructii- specialitateaDrumuri, b)EXECUTIELista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCerinta nr.1Se va completa Formularul 8 ? Original, Experienta similaraCerinta nr.2Prezentarea a maximum2 ( doua) contracte de executie lucrari, cu o valoare insumata decel putin 4.540.180, 00 lei , insotite de procese-verbale de receptie, recomandari ale beneficiarilor si informatii despre contract, in domeniul similar cu obiectul prezentului contract, Informatii privind personalul tehnic si de specialitateCerinta nr.31. Un sef santier ?Inginer constructii-specialitateaDrumuri;
- experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putinun proiect similar d.p.d.v.al complexitatii2. Responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitatea cu prevederile legale in domeniul constructii drumuri., Informatii privind subcontractantiiCerinta nr.1Completare Formular 13 si 14- Original, Informatii privind asociereaCerinta nr.1se va prezenta Formularul 14.1- Original Standarde de asigurarea calitatiiCerinta nr.1Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, si/sau alte dovezi si documente echivalente, Standarde de protectia mediuluiCerinta nr.1Prezentarea certificatului ISO 14001, si/sau alte dovezi si documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer