Achizitie publica - Proiectare si executie-,,Reabilitare si modernizare strazi: Splaiul Prajani, Gladiolei, Fantana Rece, Praporgescu, Cremenea, Valea Muscelului, Scurta, Dragos Voda, Crisan, Orasul Slanic, jud. Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 353494
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353494/09.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie-, ,Reabilitare si modernizare strazi: Splaiul Prajani, Gladiolei, Fantana Rece, Praporgescu, Cremenea, Valea Muscelului, Scurta, Dragos Voda, Crisan, Orasul Slanic, jud. Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS SLANIC (PRIMARIA ORASULUI SLANIC)Cod fiscal: 2843604, Adresa: Alexandru Odobescu, nr.2, Slanic, Telefon: 0244/240299, Fax: 0244/240704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP(www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie-, ,Reabilitare si modernizare strazi: Splaiul Prajani, Gladiolei, Fantana Rece, Praporgescu, Cremenea, Valea Muscelului, Scurta, Dragos Voda, Crisan, Orasul Slanic, jud. Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea totala estimata a contractului este 977170 lei, din care: 30780lei pentru proiectare+ 8740lei -asistenta din partea proiectantului, 43690 lei cheltuieli diverse si neprevazute (4, 47%din val. devizului), 893960lei-lucrari.Prin lucrarea de fata se propune modernizarea sistemului rutierpe o suprafata totala de 15324mp, aceasta fiind situata in intravilanul orasului Slanic. Suprafetele repartizate pe strazi se prezinta astfel: 1.) Str. Splaiul Prajani se va moderniza pe o suprafata totala de 3354 mp, din care 3174 mp -suprafata carosabila si 180 mp ? suprafata amenajare drumuri laterale.2.) Str. Gladiolei se va moderniza pe o suprafata totala de 310 mp, din care suprafata carosabila reprezinta 242 mp si suprafata sant proiectat reprezinta 68 mp.3.) Str. Fantana Rece (inclusiv str. Eroilor partial) se vor moderniza pe o suprafata totala de 2794 mp, din care 2333 mp ? suprafata carosabila, 180 mp ? suprafata amenajare drumuri laterale si 281 mp Str. Crisan se va moderniza pe o suprafata totala de 1740 mp, din care 1639 mp ? suprafata carosabila si 101 mp - suprafata rigola proiectata.4.) Str. Scurta se va moderniza pe o suprafata totala de 773 mp, din care 676 mp ? suprafata carosabila si 97 mp - suprafata rigola proiectata.5.) Str. Valea Muscelului se va moderniza pe o suprafata totala de 2627 mp, din care 2371 mp ? suprafata carosabila, 60 mp ? suprafata amenajare drumuri laterale si 196 mp - suprafata rigola proiectata.6.) Str. Praporgescu se va moderniza pe o suprafata totala de 1523 mp, din care 1243 mp ? suprafata carosabila si 280 mp - suprafata rigola proiectata.7.) Str. Cremenea se va moderniza pe o suprafata de 2624 mp ? in totalitate suprafata carosabila.8.) Str. Dragos Voda se va moderniza pe o suprafata de 602 mp ? in totalitate suprafata carosabila.9.) - suprafata rigola proiectata.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 977, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de18669, 60 lei.Garantia se poate constitui in lei sau in valuta la cursulcomunicat de BNR, cu 3(trei) zileinainte de data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractanteRO98TREZ5265006XXX000020 deschis la TREZORERIA SLANIC, sau sub forma unui instrument de garantare eliberat de o banca sau de o societate de asigurari-SCANAT. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se restituie ofertantului castigator , pe baza de cerere scrisa in termen de 3 zile de la data semnarii contractului.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a foststabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului cu ofertantul a carui oferta a fostdesemnata castigatoare, in 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se pierde in cazulincare ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului , sau in cazul in care ofertantul castigator nu se prezinta pentru semnarea contractului in perioada de valabilitate al ofertei, conform art.87 al. 1 din HG 925/2006. In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia , sau contestatorul isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4713, 48lei, in conformitate cu prevederile art.278(1) al. 1, lit.b si ale al. 2din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive de 5% din valoarea fara TVA din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -completare si prezentare Formular nr. 1 ? SCANAT-Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Va fi prezentata de fiecare ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentareFormular nr. 2 ? SCANAT.(Va fi prezentata de fiecare ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare si prezentare Formular nr. 3 ? SCANAT.(Va fi prezentata de fiecare ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator);
-Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberatde D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatapentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal-SCANAT. (pentru persoane juridice straine: formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana detraducator autorizat, legalizate la notariat) - in original sau copie cu specificatia conform cu originalul-SCANAT(Va fi prezentata de fiecare ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator);
- Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia despecialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante labugetul local, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata sau copielizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.-SCANAT (pentru persoane juridice straine: formulare tipeliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate lanotariat) - in original sau copie cu specificatia conformcu originalul-SCANATE(Va fi prezentata de fiecare ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare si prezentare Formular nr. 4 ? SCANAT. (Va fi prezentata de fiecare ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare si prezentareFormular nr. 5-SCANAT. Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, suntPrimar ? Costea Danelus, Viceprimar ?Mesteru Emil, Sef Serviciu Financiar-Contabil ? Dogaru Elena Madalina, Secretar ? Bigiu HerminaAdi, Consiliul Local ? Alionte Gheorghe Georgel, Alionte Tanase, Badulescu Mihail Gabriel, Cocos Constantin, Cristea Fanica, Gaftoi MirceaIon, Grigore Constantin Dan, Mihailescu Liviu, Miroiu Nicolae, Nica Virginia, Rotaru Ion, Teleanu Razvan, Micu Adrian.(Va fi prezentata de fiecare ofertant, ofertantul asociat, subcontractant, tertul sustinator)- Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatilecompetente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si dedatele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.La verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale, se accepta atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscalaprezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competenteulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatilecompetente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si dedatele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura. Prezentarea Certificatului constatator ? obiect de activitate (codCAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langaTribunal, .Informatiile cuprinse in acest documentconstatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN (principal sausecundar).- in original / copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul-SCANAT. Inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus inoferta.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoaneautorizate.Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul??-SCANATE Informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. ATENTIE! In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate inlimba romana si legalizate la notariat. Vor fi exclusi din procedura acei operatori economici, persoane juridice straine care nu prezinta unuldin documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Avand in vedere tipul contractului-proiectare si executie, se solicita- media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 aniInformatii privind cifra de afaceri- media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa nu fie sub 977170 lei; Operatorii economici straini vor prezenta o Declaratie pe proprie raspundere, in limba romana, din care sa rezulte media cifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 ani ; In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul in care ofertantul este o asociere si toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. - Nota: Echivalentul in alta moneda se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea. - (http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-3544.aspxPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dotarea cu utilajeOfertantul, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, trebuie sa dispuna de echipamentele pentru proiectare si utilajele pentru executie considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima): a)statie totala pentru ridicari topob) 1 buc. PC cu soft proiectare drumuri licentiatec) 1 buc. Plotterd)autogreder cu scarificatore) cilindru cu pneurif) cilindru vibratorg) cisterna apah) excavatori) buldoexcavatorj) autobasculantak) repartizator mixturi asfalticel) dovada detinerii in proprietate sau sub alta forma de punere la dispozitie de laborator autorizat gradul IIStandard de referinta SR EN ISO/CEI 17025 sau echivalent, conform HG 808/2005m) dovada detinerii in proprietate sau sub alta forma de punere la dispozitie a unei statii de mixturi asfalticeActe proprietate sau alte forme legale de punere la dispozitie de laboratoare autorizate.Se va completa-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind personalul se va completa si prezenta Declaratie privindefectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere inultimii 3 ani, Declaratie privindprincipalele lucrari prestate in ultimii CINCI ani-, Se va prezenta o lista a principalelorlucrariprestate in ultimii cinci ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din acestea sa rezulte ca au fost executate lucrari similare cu cele ale prezentei proceduri derulate prin cel putin un contract sau maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 893960leiFara TVA.Executia de lucrari similare prezentei proceduri se confirma prin prezentarea unor CERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Se va prezenta o lista a principalelorserviciiprestate in ultimii cinci ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din acestea sa rezulte ca au fost prestate servicii similare cu cele ale prezentei proceduri derulate prin cel putin un contract sau maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 39520leiFara TVA.Prestarea serviciilor similare prezentei proceduri se confirma prin prezentarea unor CERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Documente de calificare ale liderului de asociere va fi prezentat acordul de asociere caretrebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor, datele de identificareale acestora, si reprezentantii legali - nominalizarea liderului de asociere -partea din contract pe care o indeplineste fiecare (categorii de lucrari, valoare lucrari si procent din valoarea totala) - clauze privind raspundereasolidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului - imputernicirealiderului asocierii de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numeleasociatilor, individual si colectiv - clauze in care asociatii sunt obligati saramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in careoferta este declarata castigatoare - clauze privind modul de efectuare aplatilor In situatia in care oferta comuna a asociatilor este declaratacastigatoare, asociatii vor prezenta Acordul de asociere legalizat, la data semnarii contractului de lucrari., Informatii privind partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le
subcontracteze. Pentru fiecare subcontractant se va prezenta acordul de
subcontractare. Ofertantul va completa o declaratie care va contine toti
subcontractantii cu care intentioneaza sa incheie contracte de
subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea
contractului. Atentie! In situatia in care, Daca pe durata contractului, se vor
subcontracta parti din contract unor operatori economici nedeclarati ca
subcontractanti sau daca se schimba subcontractantii declarati, fara a se
solicita acordul autoritatii contractante, aceasta va avea dreptul de a rezilia
contractul, Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului; - Pentru specialistii pentru care, in baza unui act normativ, este obligatorie desfasurarea activitatilor in cadrul contractului/proiectului in calitatea atestata/autorizata nu se solicita prezentarea CV-ului si nici diplome, doar documente din care rezulta calitatea atestata/autorizata. Pentru celelalte persoane propuse pentru executarea contractului se va completasi
prezenta copii dupa diplome si CVuri.
Personalul propus pentru executarea contractului
-un inginer de drumuri- un responsabil tehnic cu executia (RTE);Pentru proiectare:
1. Un verificator proiecte , cu atestat MLPAT
2. Minim 1 inginer proiectare drumuri, absolvent de invatamant superior , specializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?, ; Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de mamagement al mediului), valabil la data limita de depunere aofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de mamagement al calitatii), valabil la data limita de depunere aofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 10:54