Achizitie publica - Proiectare si executie Reabilitare strada Garii, comuna Dumbravita, judtul Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 330103
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330103/21.06.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Reabilitare strada Garii, comuna Dumbravita, judtul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA (PRIMARIA COMUNEI DUMBRAVITA BRASOV)Cod fiscal: 4777132, Adresa: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Telefon: +40 0268483100, Fax: +40 0268483014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Romania, cod postal: 507060, telefon: +40 0268483100, fax: +40 0268483014, persoana de contact: LENICA CIOLANEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Romania, cod postal: 507060, sala de sedinte a Consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Reabilitare strada Garii, comuna Dumbravita, judtul Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare inclusiv studii topo si geo, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executarii lucrarii si lucrari de constructii de drumuri val estimata servicii proiectare 7400 lei, val setimata asistenta tehnica 3993 lei val estimata executie lucrari 266224 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 617 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 5550 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Orice oferta garantata pentru o perioada mai mica de 90 zile va fi respinsa garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR nr. 925/2006, Restituirea garantiei se face in conditiile art. 88 din HGr nr. 925/2006 iar retinerea in conditiile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA (50% IMM)Se constituie conform art. 90 din HGR nr. 925/2006, se restituie conform art. 91 din HGR nr. 925/2006, se vor avea in vedere si prev HGR nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -Formular F 1 se prezinta de fiecare ofertant/asociatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F2 Persoane cu functie de conducere primar Popa Zachiu, viceprimar Ciolan Iosif , secretar Micu Costel CONSILIERI LOCALIANGHEL EUGEN, CIOLAN ADRIAN MIRCEA, CIOLAN IOSIF, CHIRU MIRCEA, GUSEILA GHEORGHE, MAMINA IOAN , NEGREI VIOREL LUCIAN, OLAIANOS STEFAN, POPA MARIA, SCHIOPU IOAN, STANILOIU IOAN, STEBLEA GHEORGHE, TAROPA IOAN se prezinta de fiecare ofertant/asociat/subcontractant/ter? sus?inatorDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F3 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/ter?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular F4 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/tertDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular F5 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/subcontractantNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Dovada indeplinirii ogliga?tilor de plata catre bugetul local ?i bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertei prin prezentare certificat fiscal ANAF ?i locale in original, copie legalizata, copie conforma cu originalul Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de constructii de drumuri si servicii de proiectare. Se depune de fiecare ofertant/asociat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta minima impusa ? ofertantul sa prezinte: un contract executie/reabilitare/modernizare drumuri avand o valoare minima de266.000 lei Se va intocmi si se va prezenta: ?Fisa de experienta similara copie pagini relevante contract , PV de receptie (laterminare, finala sau par?iala) ?i recomandare - in copie conform cu originalul. Se solicita completarea ?Declaratie privind listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? cuprinzand lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Lista principalelor lucrariexecutate va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiar/cantitati, dupa caz, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, utilaje considerate cerin?a minima: - statie de betoane agrementata, - statie de asfalt agrementata-laborator autorizat grad II -buldoexcavator (atestat tehnic valabil)- motocompresor (atestat tehnic valabil)- masina de taiat rosturi (atestat tehnic valabil)-repartizator finisor asfalt (atestat tehnic valabil)?- autogreder (atestat tehnic valabil);
- cilindru terasier (atestat tehnic valabil) ;
- cilindrulis (atestat tehnic valabil) ;
- cilindru cu pneuri (atestat tehnic valabil);
- perie mecanica (atestat tehnic valabil) ;
- autogudroneza (atestattehnic valabilDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, baze de productie si alte mijloacefixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- respectand prevederile Caietului deSarcini Se vor depune documente care atesta de?inerea utilajelor precum ?i atestatele valabile, Asigurarea unui responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificatde Atestare tehnico ? profesionala insotit de legitimatia vizata la zi - Asigurarea unui responsabil pentru asigurarea controlului calitatii, Declaratie privind numarul mediu, in ultimii 3 ani , al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul sipregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Daca persoanele nu suntangajati ai operatorului economic, acesta va prezenta un document care sa ateste relatia contractuala dintre parti ?i o declaratie dedisponibilitate sau angajament de participareSe vor prezenta contracte de colaborare pentru persoanele implicate in indeplinireacontractului si care nu sunt angajate ale firmei., pt proiectare se vor prezenta minim 1 maxim 3 trei contracte de servicii de aceeasi natura si complexitate, Se va depune declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani ?i Lista cu experienta similara. copia pagini relevate contractelor, recomandari din partea beneficiarilor., Personal minim pentru proiectare - inginer drumuri si poduri - pentru care se va prezenta CV, diploma de licenta in domeniulrespectiv. - specialisti geo - pentru care se va prezenta CV, diploma de licenta in domeniul respectiv. - specialisti topo - pentru carese va prezenta CV, diploma de licenta in domeniul respectiv.Se vor prezenta contracte de colaborare pentru persoanele implicate inindeplinirea contractului si care nu sunt angajate ale firmei sau angajament de participare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere: A=subpct pre? executie lucrare+subpct pre? servicii proiectare Pct total maxim=60 pct ?Pretul pt exec lucrarilor ?Subpunctajul maxim = 40 puncte Pt cel mai scazut dintre preturile ofertelor (PRmin) se acorda subpunctajul maxim, respectiv: PRmin=Pmax;unde PRmin=pretul cel mai mic ofertat iar Pmax= pct maxim; Pt. alt pret (PRn), pct se va calcula, astfel: Pn=PRmin / PRn x Pmax. Unde Pn este pct pt pretul ofertat (altul decat cel minim), PRn este pretul ofertat, ?Pretul ptr servicii proiectare? Subpunctajul maxim =20 puncte Pt cel mai scazut dintre preturile ofertelor (PRmin) se acorda pct maxim, respectiv: PRmin=Pmax; unde PRmin=pretul cel mai mic ofertat iar Pmax=pctl maxim; Pt alt pret (PRn), pct se va calcula, astfel: Pn=PRmin / PRn x Pmax. Unde Pn este pct pt pretul ofertat (altul decat cel minim), PRn este pretul ofertat, iar PRmin si Pmax pastreaza semnificatia anterioara. Toate preturile sunt in lei, fara TVA
Durata de executie lucrari
15
Descriere: Descriere: Punctajul maxim Pmax = 15 puncte Pentru cel mai scazut dintre termene (TPRmin) se acorda punctajul maxim, respectiv: TPRmin = Pmax;unde TPRmin = termenul cel mai mic ofertat iar Pmax= punctajul maxim; pentru alt termen (TPRn), punctajul se va calcula, astfel: Pn = TPRmin / TPRn x Pmax. Unde Pn este punctajul pentru termenul ofertat (altul decat cel minim), TPRneste termenul ofertat, iar TPRmin si Pmax pastreaza semnificatia anterioaracel mai scazut dintre termene (TPRmin) nu poate fi mai mic de 5 zile. Cine va acorda un termen mai mic de 5 zile sau mai mare de 25 zile oferta va fi declarata neconforma.
Durata executie servicii proiectare
15
Descriere: Descriere: Punctajul maxim Pmax = 15 puncte Pentru cel mai scazut dintre termene (TPRmin) se acorda punctajul maxim, respectiv: TPRmin = Pmax;unde TPRmin = termenul cel mai mic ofertat iar Pmax= punctajul maxim; pentru alt termen (TPRn), punctajul se va calcula, astfel: Pn = TPRmin / TPRn x Pmax. Unde Pn este punctajul pentru termenul ofertat (altul decat cel minim), TPRneste termenul ofertat, iar TPRmin si Pmax pastreaza semnificatia anterioaracel mai scazut dintre termene (TPRmin) nu poate fi mai mic de 3 zile, iar cel maxim de 5 zile. Cine va acorda un termen mai mic de 3 zile sau mai mare de 5 oferta va fi declarata neconforma
Durata garantiei acordata lucrarilor
10
Descriere: Pentru cel mai mare termen de garantie dintre termene (TGmax) se acorda punctajul maxim, respectiv: TGmax = Pmax; unde TGmax = termenul cel mai mare terman de garantie ofertat iar Pmax= punctajul maxim; Pentru alt pret (TGn), punctajul se va calcula, astfel: Pn = TGn / TGmax x Pmax. Unde Pn este punctajul pentru termenul ofertat (altul decat cel maxim), TGn este garantia ofertata, iar TGmax si Pmax pastreaza semnificatia anterioara cel mai scazut dintre termene (TGmin) nu poate fi mai mic de 2 ani, iar cel maxim (TGmax) mai mare de 5 ani. Cine va acorda un termen mai mic de 2 ani oferta va fi declarata neconforma iar pentru un termen mai mare de 5 ani nu se va acorda punctaj suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesare fisiere atasatein SEAPsau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 12:51