Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie reabilitare strazi, parcari, alei, trotuare, cai acces si scari publice


Detaliu pentru invitatia numarul 320317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Domeniului Public Pitesti
Numar invitatie: 320317/15.02.2012
Denumire contract: Proiectare si executie reabilitare strazi, parcari, alei, trotuare, cai acces si scari publice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Domeniului Public PitestiCod fiscal: RO 4122213, Adresa: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Telefon: 0248221401, Fax: 0248218266
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 248221401, fax: +40 248218266, persoana de contact: Doru Iliescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADP Pitesti, Str.Obor , Nr.3, Pitesti, jud Arges, Romania, cod postal: 110040
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie reabilitare strazi, parcari, alei, trotuare, cai acces si scari publice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract proiectare si executie reabilitare strazi, parcari, alei, trotuare, cai acces si scari publice
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 185, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
130000 lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.- forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata.a) Scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11).b) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;c) Suma in numerar depusa la casieria unitatii;d) Cu Ordin de Plata in contul nr.: RO18TREZ0465006XXX000180, Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4122213, beneficiar Administratia Domeniului Public Pitesti;
- Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ofertantul castigator, in baza cererii scrise a acestuia.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, in baza cererii scrise a acestora.Ofertantii in calitate de IMM beneficiaza de reducerile reglementate de legea 346/14.07.2004, art. 16, alin 2.
Garantie de buna executie
a)cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, iar pentru ofertantii in calitate de IMM cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, conform legii 346/14.07.2004, art. 16, alin 2.b)modul de constituire a garantiei de buna executie : -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;
-scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11).c)contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantie de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. (conform art. 90 din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Operatorul economic va fi exclus de la procedura conf. art. 11 din legea nr. 279/20011 pentru modificarea si completarea OUG 34/2006 in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva;Cerinta nr.2.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.Cerinta nr.3.Declaratie privind eligibilitatea: Formularulnr.12 A;Cerinta nr.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 B;Cerinta nr.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 C;Cerinta nr.6.Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 D.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director: Iliescu Doru, Contabil sef: Ograda Cristina, Jurist: Savulescu Lavinia, Membrii comisiei de evaluare: insp. spec. Pavel Ionel, insp. spec. Rusea Marian, insp. spec. Dumitru Paun, insp. spec. Pantila Viorel, insp. spec. Visinescu Mihaela.Cerinta nr.7.(conf. Ordin 314/12.10.2010 ): Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Formularul nr. 13.Cerinta nr.8.Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si bugetul local: certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) si certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul local (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romane.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straine.Forma de inregistrare / atestare: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaLista principalelor lucrari in ultimii5 ani., Experienta similara: Executarea a cel putin un contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare cu lucrarile solicitate, Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind efectivele medii anuale a personalului angajat in ultimii 3 ani, Persoanele responsabile pentru executia lucrarilor, Informatii privind subcontractantii: Se solicita -subcontractantii si specializarea acestora Cerinta nr.1.Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru factorul de evaluare « pretul ofertei » se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat ;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel : Pn= (pret minim/pret n) x punctaj maxim alocat
garantia lucrarii
5
Descriere: componenta tehnica.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul.Punctajul pentru factorul de evaluare « garantia lucrarii » se acorda astfel : a)pentru garantia cea mai mare a lucrarii se acorda punctajul maxim alocat ;b)pentru alt termen de garantie se aplica formula : termen( n) /termen maxim x punctajul maxim alocat ; termen( n) = alt termen de garantie.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia licitatiei este anexata, in forma de fisier, la anuntul de participare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer