Achizitie publica - Proiectare si executie ,,Reabilitarea si modernizarea punctelor termice si a retelelor termice secundare, din ansamblurile de locuinte Castel, Savenilor, O. Bancila 3, Pacea 3" din Municipiul Botosani
Detaliu pentru invitatia numarul 329712
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329712/18.06.2012
Denumire contract: Proiectare si executie , ,Reabilitarea si modernizarea punctelor termice si a retelelor termice secundare, din ansamblurile de locuinte Castel, Savenilor, O. Bancila 3, Pacea 3" din Municipiul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: 0231530143 int.103/0231515142, Fax: 0231515142/0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231502200, fax: +40 231531595, persoana de contact: Biroul de Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Botosani, str. Piata Revolutiei, nr.1 - sala de sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie , ,Reabilitarea si modernizarea punctelor termice si a retelelor termice secundare, din ansamblurile de locuinte Castel, Savenilor, O. Bancila 3, Pacea 3" din Municipiul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica este - Proiectare si executie , ,Reabilitarea si modernizarea punctelor termice si a retelelor termice secundare , din ansamblurile de locuinte Castel, Savenilor, O. Bancila 3, Pacea 3" din Municipiul Botosani
II.1.6) CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 996, 021 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.de P.-17.500 lei.Per. de valab. a G.P.va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor. In cazul extinderii per. de valab.a oferteiperioada de valab. a garantiei ptr participare va fi prelungita in mod coresp. In cazul unei asoc, G.P. va fi emisa fie in numele asoc. fara a se crea o noua persjuridica, in numele Liderului asocierii (se va atasa la scris de garantie aceasta imputernicire semnata de asociati) sau in numele oricarui membru al asocierii. G.P. se constituie prin: 1. - virament bancar sau printr-un instr de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire . G.P.trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers garantate. 2. - a unui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trez Botosani, CUI-3372882). In cazul IMM-lor , acestea pot beneficia de preved.Legii nr.346/2004, art.16, alin.2. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre sit.prevazute la art. 87 din HG 925/2006 .Daca CNSC respinge contestatia - ca nefondata a.c. retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin (1) , lit c) din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare (modificata prin Legea nr.279/07.12.2011), in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma: 8.559, 60 lei.
Garantie de buna executie
GBE va fi de 10% din pretul contr.fara TVA si se constit: Printr-un instr.de garant.emis de o soc.banc. sau de o soc.de asig. GBE se poate constitui si prin ret.succ. din sumele dat.ptr.fact.part.Contract.are oblig.de a deschide la Unitatea Trez.Stat.un cont conform HG nr.1045/19.10.2011. Suma initiala sa nu fie mai mica de 0, 5% din pretul contract.A.C.are dreptul de a emite pretentii asupra G.B.E., in limita prejud creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligasumate prin contract. In cazul ofert. care sunt IMM pot benefde preved.Legii nr.346/2004 .Restituirea GBE: - 70% din val. garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la term. lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, in baza unei solicitari scrise din partea executantului; - restul de 30% din val. garantiei, la exp.per.de garant.a lucr.exec., pe baza PV finala;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: CompletareaFormularului4 din sectiunea Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1. CompletareaFormularului5 din sectiunea Formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinatorva prezenta documentul mentionat.Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerintanr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare/puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare/puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP)si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: a) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2 .3. - Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerintanr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: CompletareaFormularului6 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Atentie: a.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerintanr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 7 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Catalin Mugurel Flutur ? primarAdrianaZaiceanu ? administrator publicFlorin Ioan Ghiorghita ? viceprimarCatalin Virgil Alexa ? viceprimarIoan Apostu ? secretarAnitei Daniela ? sef birou achizitii publiceMitu Florin ? sef serviciu investitiiAtentie: a.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 11. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulteca : a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatulva fi prezentatin original, copie legalizatasau copie lizibila conform cu originalul.Autoritatea contractantava solicita in cazul in care oferta este castigatoare , inainte de transmitereacomunicarii ? sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizataaacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globaladin cel mult ultimii3 ani , sa fie cel putin egala cu suma de 5.000.000 lei. Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte . Cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2008 este 3, 6827 lei, pentru 2009 este 4, 2373 lei, pentru 2010 este 4, 2099 lei, ptr 2011 este 4, 2379 lei.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri, stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea nr.346/2004., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile/extrase de bilant pe ultimii 3 ani financiari incheiati pentru care s-a prezentat cifra de afaceri, conform art.185 alin.(1), lit.b din OUG 34/2006 sau orice alt document edificator, in masura in care acesta reflecta o imagine fidela a situatiei economico-financiara a candidatului ?conform art.185 alin.(2) din OUG 34/2006 .Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.b. Ofertantii nerezidenti vor prezentadocumentele in original copie legalizatasau copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul?insotite obligatoriu de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraPrezentare Declaratie + Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani .Se solic prez ca exp.similara un nr de max 3(trei)contracte de lucr similare contr ce face ob prez proced, proiectare + exec=val cumulata sa fie in suma de min 3.000.000 lei fara TVA - Se pot prez si contr distincte, resp proiectare si executie.Pentru a face dovada exec contr de lucr prez ca exp similara, ofert va prez in copii lizibile semnate si stampilate cu ment?conform cu originalul?urmat documente: Pag relevante din contr care se doresc a fi luate in consid pentru demonst exp similare, din care sa reiasa urmat: par?ile contractante, ob contr, durata contr, val contr si pag finala cu semnaturi; Recomandari/Doc constatatoare ptr fiecare contract prez ca exp similara;PV de receptie a lucr exec ptr fiecare contr prez ca exp similara; Pot fi prez ca exp sim contr care au ca ob atat proiect cat si exec de lucr simisau contr distincte cu cond indepl cerintei solici, Cerinta nr. 2Declaratia privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratia va fi insotita deListaprivind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoarea contractului.Atentie!In cazul asociatiilor, Formularul 11+ Listatrebuie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei., Cerinta nr. 3Infor privind cap profesionala si dotarea cu personal de specialitate. Este oblig ca in echipa de conducere a lucr sa se regas cel putin: Resp Tehnic cu Exec (RTE) - atestat in dom ?constr. civile si industriale ;constructii edilitare si de gospodarie comunala; Resp cu contr tehnic de calitate; Pentru acestia ofert va prezenta: (RTE)- copie dupa atestat emis deMDTR-copie semnata si stamp de catre ofertantcu ment?conform cu originalul?;
-copie dupa diploma din care sa reiasa specializarea solicitata- copie semnata si stamp de catre ofertantcu mentiunea ?conform cu originalul?;Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare.-Resp cu contr teh de cal- in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, pentru care ofertantul va prezenta: copie dupa decizia de numire-copie semnata si stamp de catre ofert cu ment, ,conf cu orig";decl de disponibilitate conf form 14.Declar de disponib se vor prezenta cu semn in orig, Cerinta nr. 4Informatii privind AtestatANRE tip B precum si autorizatia ISCIR in conf cu PT C10-1/2003 si PT CR7/1-2003. Ofertantii vor prezenta copie?conf cu orig-dupa atestat ANRE tip B pentru , ,Proiectare si exec de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv?copie?conf cu orig-dupa autorizatie ISCIR ptr executia lucr de montare si reparare conducte de apa ferbinte in conf cu PT C10-1/2003;copii dupa proceduri de sudare WPAR si WPS confirmate cu viza ISCIR, conform PT CR7/1-2003;In cazul unui grup de oper eco care depun oferta comuna, cerinta este consid indep daca unul dintre asoc?resp subcontractantul, daca este cazul?detine atest solic si numai cu cond ca acesta sa exec integral partea din contr ptr care este solic atest resp.Tertul nu poate sustine, prin prez unei astfel de atest, un oper econ din consid ca acest gen de atest se utiliz doar in nume prop, nefiind o res transferabila, Cerinta nr.5 Inf privind asoc(daca este cazul )Mai multi ope eco au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea.Aut contr solicita legaliz asoc numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Aut contr la data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asoc isi asuma raspunderea colectiva si solidara ptr indepl contr, ca liderul asoc este imput sa se oblige si sa primeasca instr in numele tuturor asoc si este resp in nume propriu si in numele As ptr indep contr, incl platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asociatie/ Cons pe intreaga durata a contractului.Acordul va indica participarea in procente la prestarea lucrarilor si tipul de lucrari ptr fiecare asoc., Cerinta nr. 6 Infomatii privindsubcontractarea(daca este cazul)Lista va fi insotita si de acordurilede subcontractare-Formularul 17- Acord desubcontractare- din Sectiune formulareIn cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent care care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent in copie lizibilasemn si stampilata de reprez legal al ofert cu mentiunea ?conf cu orig?, valabil la data deschid ofert. Oper econ care nu detin un astfel de certif vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu stand specif sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, treb sa doved ca indeplin nivel de performanta stab de acesta.Doc privind stand de asig calit nu pot fi prez de event subc in fav ofert.Doc privind stand de asig cal nu pot fi prez de tertul sustinator in fav ofert.Ptr situatiile in care se depun ofert in asoc cer privind stand de asig trebuie ind de fiecare membru al asoc ptr partea de contr pe care o realizeaza, Cerinta nr. 2Informatii privindStandardele de protectia mediuluiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al mediului, conform SR EN ISO 14001 sau echivalent in copie lizibilasemn si stampilata de reprez legal al ofert cu mentiunea ?conf cu orig?, valabil la data deschid ofert. Oper econ care nu detin un astfel de certif vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu stand specif sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, treb sa doved ca indeplin nivel de performanta stab de acesta.Doc privind stand de asig calit nu pot fi prez de event subc in fav ofert.Doc privind stand de asig cal nu pot fi prez de tertul sustinator in fav ofert.Ptr situatiile in care se depun ofert in asoc cer privind stand de asig trebuie ind de fiecare membru al asoc ptr partea de contr pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara : a) pentru pretul cel mai scazut dintre ofertele prezentate se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ;b) pentru alt pret decatcel prevazut la litera a) se acorda punctajul astferl : Pn=(pret minim/pretul oferteicareia i se calculeaza punctajul) x punctaj maxim alocat. Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturi totale diferite pentru elaborare proiect si executie lucrari, exclusiv TVA.
2. Punctaj tehnic
30
Descriere: Durata de executie a lucrarilor, inclusiv proiectarea; durata minima de exec este de 5 luni si durata max de exec este de 12 luni; durata peste termenul max de executie devine oferta neconforma si sub minim se va acorda punctaj maxim.Punctajul se va acorda asdtfel : I)pentru cel mai scazut dintre termenele din cadrul ofertelor si care se incadreaza in termenul solicitat se acorda 30 punte; II)pentru alt termen decat cel prezentat la punctul I) si care se incadreaza in termenul de executiese acorda punctajul astfel : p1 = durataminima pentru activde proiectare si executie a lucrarilor/duratapentru activ de proiectare si executie a lucrarilorofertei careia i se calculeaza punctajul X 30. Oferta care este declarata castigatoare este acea oferta admisibila a carei propunere tehnica raspunde la toate cerintele minime obligatorii si care a obtinut punctajul cel mai mare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP - fiind atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 13:39