Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Reparatii Capitale Trotuare in municipiul Caransebes


Detaliu pentru invitatia numarul 354703
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Local al Municipiului Caransebes
Numar invitatie: 354703/15.10.2013
Denumire contract: Proiectare si executie ReparatiiCapitale Trotuare in municipiul Caransebes
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CaransebesCod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: +40 0255514885, Fax: +40 0255515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 0255514885, fax: +40 0255515139, persoana de contact: Petru Vladu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 0255514885, fax: +40 0255515139, persoana de contact: Petru Vladu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ReparatiiCapitale Trotuare in municipiul Caransebes
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatia capitala a trotuarelor consta in lucrari de imbracare a trotuarelor cu pavele prefabricate din beton, montare borduri pe fundatie de beton, ridicarea la cota a capacelor caminelor de vizitare, construirea de podete de intrare in locuintele particulare si refacerea canalelor de scuergere a apelor pluviale.Valoarea estimata minima a intervalului, 1567038 lei, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) si cuprinde cheltuielile diverse si neprevazute in cuantum de 10% in valoare de 142.458 lei, iar valoarea estimata maxima, 1880445.6 lei cuprinde si valoarea estimata a posibilelor suplimentari de lucrari similar care pot fi achizitionate ulterior, conf. art. 122, lit. j) din OUG 34/2006.Valoare estimata proiectare: 23.100 lei, din care 10% cheltuieli diverse si neprevazute; Valoare estimata executie: 1543938 lei din care 10% diverse si neprevazute.Valoarea estimata a fost calculate pe baza motivatiilor exprimate in caietul de sarcini, cu valori luate din Catalogul de preturi SEAP si pe baza studiului pietei.Optiuni: cf.art.122, lit.j)din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 567, 038 - 1, 880, 445.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 28491.6 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Aceasta se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o soc. de asigurari si se va prezenta. in conf. cu art.86, din HG nr.925 / 2006 si cu HG nr.1660/2006.La procedurile online, dovada constitituirii garantiei de particip. se va posta obligatoriu in SEAP (scanata si semnata electronic pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui: a) - prin virament in contul AC, prin OP confirmat de catre banca; se va depune in contul IBAN nr. RO31 TREZ 1825 006X XX00 0050 al Primariei Caransebes, deschis la Trez. Caransebes;b) - la casieria Prim. Caransebes, pana la data stabilita conform invitatiei de participare;c) - scrisoare de gar. bancara in favoarea AC si este valabila pe perioada de valab. a ofertei, cu conditia respectarii prev. art. 86 alin (3), din HG nr. 925/2006, prezentate mai sus, sau : d)-instrum. de garantie emis de catre o societate de asigurari.In cazul in care se va depune o contestatie considerata a fi nefondata de catre CNSC, se va proceda la retinerea sumei prevazuta la art. 278.1, din OUG 34/2006.Garantia de participare se va restitui in conf. cu prev. art.88, din HG 925/2006.Ofertantul isi poate pierde garantia de participare conf.art.87, alin.1 din HG 925/2006.Neprez. garant. de participare, in forma solicitata, in cadrul ofertelor conduce la respingerea acestora(conf. art.33 din HG 925/2006).In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate.In acest sens se va prezenta un document din care sa rezulte calitatea de IMM.In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda, se va avea in vedere, pt. echivalare, cursul oficial BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA (In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate).Ofertantul castigator va prezenta la data incheierii contractului de furnizare, extras de cont pentru garantie de buna executie deschis la Trezoreria Statului pentru 0, 5% din pretul contractului, urmand ca pe parcursul derularii contractului autoritatea contractanta sa alimenteze acest cont pana la concurenta sumei de 10% din pretul contractului.Garantia de buna executie se mai poate constitui prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante? in original sau prin instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari ? in originalGarantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator si subcontractant, daca e cazul) Persoane cu functie de decizie din cadrul A. C. - Vela Marcel Ion? Primar - Galescu Cornel - Viceprimar - Borcean Nicolae ? City Manager - Bratu Ana ? Secretar - Popa Carmen ? Dir.Economica Consiliul Local: Albai Petru, Avasilcai Elena, Bojinescu Ana, Buzescu Ilie, Cornea Stelian, Dascalu Valentin, Gherman Aurora, Isac Marius, Marcu Ioan, Marinescu Ciprian, Munteanu Octavian, Ponetchi Maria, Stanescu Alexandru, Selner Nicolae, Strejariu Petru, Susailu Octavian, Todorescu Lazar, Ungur Ioan.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul) Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cazier judiciar /certificat echivalent al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cazier fiscal al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor, fara datorii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/valabile in luna anterioara termenului limitade depunere a ofertelor.Orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minimum 2.849.160 lei. Media cifrei de afaceri solicitata este cea globala. Bilanturi contabile din ultimii 3 ani - 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente., Informatii privind situatia economico-financiara: Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual LEI/VALUTA comunicat de BNR pentru anii 2010-2012. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date., Ofertantul poate beneficia de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50%, prezentand o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele economice si financiare invocate. (cf. art 186, alin. 2 si art 190 alin. 2 din OUG 34/2006), Copie lizibila a bilanturilor contabile din ultimii 3 ani, vizate de institutiile abilitate, respectiv 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Tertii sustinatori a)Completare Formular 6 - Angajament privind sustinerea tehnica si profes. a ofertantilor; b) Completare Declaratie privind tertii sustinatori tehnic si profesional. Conf. preved. art.190, alin(2) din HG34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstr. capacit. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profes. invocate. c)Tertii sustinatori vor prezenta Decl. privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181, conf. art.19 si art.20 din L 279/2011; de asemenea nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 180 din OUG 34/2006 si va face dovada existentei resurselor disponibile.Acesta nu trbuie sa se incadreze in prevederile art 69.1 din OUG 34/2006, Cerinte obligatorii asociati-daca acestia exista;Informatii privind asociatiia) Completare Form. 25 - Acord de asociere sau o scrisoare preliminara deasociere. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere sau o scrisoarepreliminara de asociere in care sa sementioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sisolidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentruindeplinirea contractului.b) In cazul unei oferte depuse de un grup (asociere) de mai multi operatorieconomici fiecare asociat trebuie sa indeplin. cerintele de la punctul III.2.1) si va completa doc. aferente acestor puncte.c) In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de o asocierede mai multi operatori, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului., Cerinte obligatorii subcontractanti-daca acestia exista;Informatii privind subcontractantii si Acordul de subcontractarea) Completare Form. 10 - Declaratie privind partea/partile din contract caresunt indeplinite de subcontractanti. Ofertantul are oblig. de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, proc. din valoarea contract. de servicii care va fi indeplinitde catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilorpropusi si specializarea acestora;b)Completare Form. 11 - se solicita completarea Acordul de subcontractare;, Ofertantul va face dovada prin prezentarea de certificari documente ca a prestat servicii de proiectare in ultimii 3 ani in valoare cumulata de cel putin 21.000 lei., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, 1.Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani ? Formular nr. 7.
2. Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari /documente ca a executat in ultimii 5 ani minim 1- maxim 3 contracte de lucrarisimilare in valoare cumulata de cel putin 1.403.580 lei fara TVA. Standarde de asigurare a protectiei mediului, Standarde de asigurare a calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pretul ofertei, primul factor de evaluare al ofertelor, se propune ca ponderea acestuia, in punctaj total sa fie de maxim 80 de puncte
Termen de executie
20
Descriere: Pentru "termen de executie", al II-lea factor de evaluare al ofertelor, 20 puncte, termenul minim sub care oferta nu va primi punctaj suplimentar: 12 luni, iar termenul maxim acceptat: 24 luni
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer