Achizitie publica - Proiectare si executie Reparatii capitale trotuare in Municipiul Caransebes
Detaliu pentru invitatia numarul 328707
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328707/05.06.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Reparatii capitale trotuare in Municipiul Caransebes
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Caransebes (Consiliul Local al Municipiului Caransebes)Cod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: 0255 514885, Fax: 0255 515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 255514885, fax: +40 255515139, persoana de contact: Petru Vladu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 255514885, fax: +40 255515139, persoana de contact: Petru Vladu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Reparatii capitale trotuare in Municipiul Caransebes
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii capitale trotuare prin dalare
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 2% din valoarea estimata a procedurii, adica 7800 Lei 1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. (2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de catre CNSC, acestuia i se va retine o suma calculata conform prevederilor art. 278ยน (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractata. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau - retineri succesive din facturile emise, in cuantum de 10 % pentru fiecare factura in parte. In acest caz se va deschide un cont pentru garantia de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, in care se va depune o suma egala cu 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular 43Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 7 (se va depune si de catre tert sustinator si subcontractant, daca e cazul)Persoane cu functie de decizie din cadrul A. C.- Ion Marcel Vela ? Primar- Ilie Iova ? Viceprimar- Nicolae Borcean ? City Manager- Ana Bratu ? Secretar- Camelia Valceanu ? Dir. Economic- Ioan Bona ? Comp. Investitii- Petru Vladu ? Comp. Achizitii- Petru Albai? Consilier local- Armas Ovidiu, ,- Ana Bojinescu- Stelian Cornea- Valentin Dascalu- Marius Ionescu- Adrian Marius Isac- Mihai Minea- Mirela Dragomir- Ion Stefan- Petru Stejariu- Octavian Susailu- Mihai P. Susoi- Dan L. Tocut- Lazar Todorescu- Ion VasilescuDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 6 (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5 (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cazier judiciar /certificat echivalent al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cazier fiscal al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, fara datorii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, similare celor cerute de autoritatile romane. Documentele vor fi traduse in lb. romana de catre un traducator autorizat si legalizate (pt.persoane fizice/juridice straine)Inainte de semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator, i se va solicita acestuia prezentarea certificatelor in original pentru confruntare cu cele depuse in cadrul ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente., Informatii privind situatia economico-financiaraCerinta minima - Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 760000 lei pentru lucrari si minimum 19500 lei pentru proiectare. Pentru echivalenta se va lua in considerare, in cazul Cifrei de afaceri, cursul mediu anual lei/valuta, pentru fiecare an in parte comunicat de BNR / BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Pentru lucrari: Experienta similara: minim 1 - maxim 3 contracte cu valoare cumulata de 380000 lei- se solicita prezentarea in copie a minimum 1 - maxim 3 contracte similare finalizate, cu valoare cumulata egala cu valoarea estimata a prezentei proceduri ? 380000 lei, insotite de nota de receptie a lucrarii / PV de receptie finala, din partea beneficiarilor- se solicita prezentarea unor recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate., Cerinta nr. 2 Pentru proiectare: Experienta similara: minim 1 - maxim 3 contracte cu valoare cumulata de 9750 lei. Pentru fiecare contract prezentat se va completa Formularul 35. - se solicita prezentarea unor recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate.Autorizatie de proiectare in domeniul solicitat, Cerinta nr.3 Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se solicita: prezentarea unor CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, diplome/autorizatii specificeLista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului , care trebuie sa cuprinda minim: 1. Sef santier: Studii superioare de specialitate si minim 5 ani vechime2. Responsabil tehnic cu executia: atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru domeniul care faceobiectul procedurii, 3. Responsabil pentru calitate: inginer cu autorizatie CQ pentru domeniul care faceobiectul procedurii.In cazul asocierii cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Se vor nominaliza persoane pentru fiecare dintre pozitiile de mai sus. Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificat, Cerinta nr.4 Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.5 Declaratie privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.Ofertantul va asigura (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc) acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari astfel: -cilindru compactor ? min. 1 buc;
-autobasculante ? min. 2 buc;
-excavatoare ? min. 1 buc;
-incarcator frontal ? min. 1 buc;
-placa vibratoare- min. 1 buc;
-pickamer ? 1 min. 1buc..Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata., NOTAPentru demonstr. indeplinirii ?criteriilor de calif. (punctul V), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o decl. pe proprie raspundere, semnata de reprez. sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calif. astfel cum au fost solicitate prin doc. de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea? / art. 11 alin.(4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucrat. de la primirea din partea A.C. a unei solicitari in acest sens.Toate doc. solicit. sunt obligatorii, neprezentarea lor conducand la respingerea ofertelor in cauza. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru pretul cel mai scazut ofertat, se acorda punctaj maxim
Perioada de garantie oferita lucrarilor
20
Descriere: Pentru perioada cea mai mare de garantie ofertata, se acorda punctaj maxim
Durata de executie
15
Descriere: Pentru durata de executie cea mai scazuta ofertata, se acorda punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 07:56